دنیای وب

جیمی دی مرور سایت عضویت براون و ترافیک

5 دقیقه در و من فروخته شد

Jimmy De Brown’s List & Traffic یک سایت عضویت ماهانه است که تمام ترفندها و تکنیک هایی را که بازاریابان اینترنتی موفق از آن استفاده می کنند تا تعداد بازدیدکنندگان و لیست مشترکان خود را به نسبت گسترده افزایش دهند ، نشان می دهد.

چیزی که من در مورد لیست و ترافیک دوست دارم (غیر از قیمت بسیار مضحک!) این است که چگونه همه چیز را به صورت ساده و گام به گام توضیح می دهد که حتی این 4 مادر بی خواب می تواند “آن را دریافت کند” و بلافاصله شروع به درخواست سنگهای خرد برای تجارت خودم.

دوستم آلیس اسپا مرا به ListandTraffic معرفی کرد زیرا من علاقه مند به خرید محصول John Reese’s Traffic Secrets بودم اما توانایی خرید آن را نداشتم! من از او یک توصیه برای کالایی ارزان تر خواستم که همان اسرار بازاریابی را به من بیاموزد ، و لیست و میزان بازدید همان چیزی است که وی پیشنهاد داده است.

5 دقیقه بعد ، من تحت تأثیر قرار گرفتم. من کاملاً مطمئن نبودم که از این پسر که به نظر می رسد تلاقی یک واعظ باپتیست جنوبی و یک سخنران انگیزشی است ، چه چیزی می توانم یاد بگیرم ، اما در عرض چند دقیقه از ورود به سایت ، با تهیه توصیه ای که آموختم هیجان زده شدم.

مورد دیگری که من آن را دوست دارم فیلم های انگیزشی کوچک جیمی است. هر چند وقت یکبار ناامید می شویم و این داستان های پر جنب و جوش عالی هستند.

در ماه فوریه ، من واقعاً با تکنیک های جیمی روی ایمیل مارکتینگ کار کردم. این چیزی است که اتفاق افتاده است.

در لیست اصلی من ، تعداد مشترکین کانال خود را نسبت به ماه قبل 25٪ افزایش داده ام. من از این موضوع بسیار راضی هستم و در لیست دوم من ، تعداد مشترکانم تقریباً 30٪ افزایش یافته است!

جالب توجه است ، من متوجه شدم که به دلیل برخی تغییراتی که ایجاد کردم ، مشترکین من نسبت به پیشنهادهای من تبلیغ می کنند. و این بسیار مهم است زیرا اگر مشترکین به شما اعتماد کنند ، حتی یک لیست کوچک نیز می تواند درآمد کسب کند.

من نظرات بیشتری از مشترکانم به صورت س questionsالات ، توصیفات و فروش بیشتر محصولات دریافت می کنم.

علاوه بر این ، من چندین دوره الکترونیکی رایگان (یا با همکاری مادران دیگر) را شروع کرده ام که فروش بیشتری در آینده به همراه خواهد داشت.

آنچه که من بیشتر در مورد List و Traffic دوست دارم ، نحوه تجزیه و تحلیل مسائل توسط جیمی به ساده ترین دستورالعمل های گام به گام است. من اولین نفری هستم که اعتراف کردم به این نوع کمک احتیاج دارم! به همین دلیل برای هر کارآفرین آنلاین جدید و همچنین بازاریاب باسابقه بسیار مناسب است.

جیمی بیش از حد به معرفی محتوا می پردازد. این هر ماه چندین مقاله جدید و همچنین آموزش های صوتی و تصویری را اضافه می کند. سایت عضویت همچنین دارای یک صفحه پیام برای اعضا برای به اشتراک گذاشتن ایده ها است.

برنامه وابسته جیمی PS هزینه های باقی مانده را پرداخت می کند و به خوبی تبدیل می شود ، بنابراین در کمترین زمان ، عضویت شما (و سپس برخی دیگر!) از طریق مراجعه به شما پرداخت می شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا