حساسیت به سرگیجه در سگها

[ad_1]

فلس انگل هایی هستند که برای جذب خون میزبانشان زنده می مانند. این بیماری از 6 تا 12 ماه زندگی می کند. با این حال این سن تحت تأثیر شرایط محیطی قرار دارد و می تواند از دو تا سه هفته تا یک سال متغیر باشد. همچنین شرایط بهینه شامل رطوبت 75 تا 85 درصد و درجه حرارت از 65 تا 80 درجه فارنهایت است. رطوبت مهمتر از درجه حرارت است. تخم های گاو در محیط یافت می شوند اگرچه کک های بالغ اغلب در بدن بدن میزبان خود ساکن می شوند.

بیماری جوش به صورت زیر آشکار می شود: خارش شدید و بیش از حد جویدن و گاز گرفتن قسمت های بدن. نقاط داغ یا درماتیت مرطوب شدید روی باسن یا صورت سگ شما که در اثر خارش شدید ایجاد می شود. خونریزی آفت از جویدن.

اگر حیوان خانگی شما به عفونت کک آلوده است هنوز وحشت نکنید آلرژی کک قابل درمان است. درمان مؤثر آلرژی به پوست آلرژیک کک شامل چهار مرحله مهم است:

پیشگیری از گزش کک که باعث آلرژی می شود.

• کنترل کامل آلودگی کک در سگ حیوان خانگی خود و همچنین در محیط او.

درمان عفونتهای ثانویه پوستی که به دلیل خارش و خارش در بدن سگ ایجاد شده اند. برای درمان عفونت های پوستی ناشی از آلرژی کک می توان از آنتی بیوتیک ها و داروهای ضد قارچ استفاده کرد.

شکستن چرخه خارش سگ. دادن استروئید به سگ شما در یک چرخه کوتاه ممکن است برای شکستن چرخه خارش لازم باشد.

در اینجا چند نکته در مورد نحوه پیشگیری و جلوگیری از عفونت کک در سگ حیوان خانگی شما آورده شده است:

جارو کردن برای بیرون آوردن تخم ها و لاروها از فضای داخلی سگ فرش های تمیز و مرتبا تمیز کنید. اگر در هدر رفتن ککهای داخل خانه خود مشکلی دارید می توانید یک سرویس تمیز کردن حرفه ای یا نابودی را استخدام کنید تا کار را به صورت مؤثر انجام دهید.

مسواک زدن سگ. تمیز کردن سگ خود را به طور مکرر با یک شانه کک می تواند به حذف کک از مو و کت وی کمک کند.

محصولات کنترل كننده فرار. سعی کنید به طور مرتب در طول فصل کک از یک محصول کنترل مؤثر و ایمن کک برای سگ خود استفاده کنید. شما می توانید یک ماه قبل از شروع فصل کک شروع به استفاده از این محصول کنترل کک کرده و بعد از پایان فصل کک تا یک ماه ادامه دهید.

سگ را بررسی کنید. حیوان خانگی خود را به دامپزشک خود ببرید تا حساسیت به کک را بر اساس تاریخچه علائم بالینی و پاسخ مثبت به کنترل کک تشخیص دهد. اگر حیوان خانگی شما در حال حاضر مشکل آلرژی کک دارد و به دلیل گازگرفتگی بیش از حد یا خراشیدن در کک شروع به ایجاد ضایعات شدید پوستی (درماتیت حاد مرطوب) کرده است با دامپزشک خود مشورت کنید تا از داروهای مناسب برای سگ خود استفاده کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا