دنیای وب

حقوق فروش مجدد – حقوق فروش مجدد کلید – محصولات ویژه حقوق نامگذاری

محصولات فروش مجدد حقوق (RRP)

محصولات حقوق فروش مجدد محصولاتی است که شما خریداری می کنید و می توانید خودتان بدون فروش هیچگونه حقوق صاحبان سهام یا کمیسیون به کسی ، محصولات خود را دوباره بفروشید. این یک روش قدرتمند برای کسب سود در لیست شماست. از آنجا که این یک محصول دیجیتالی است ، برای مثال اگر چیزی را با 27 دلار خریداری کنید و 27 دلار آن را دوباره بفروشید ، پس از اولین فروش خود پول خود را پس می گیرید. اما واقعاً خوب این است که اگر 10 دلار دیگر بفروشید ، 270 دلار بدست می آورید و برای انجام این کار نیازی به پول بیشتری ندارید.

محصولات حق فروش عمده (MRR)

محصولات اصلی حقوق فروش مجدد ذاتاً با محصولات حقوق فروش مجدد شباهت دارند ، اما این محصولات عموماً نه تنها با توانایی فروش محصولات بلکه حق فروش محصولات نیز دارند. اینها معمولاً مقداری بیشتر از محصولات حقوق فروش مجدد هستند ، اما باز هم به دلیل اینکه محصولات دیجیتالی هستند ، می توانید بارها و بارها برای سودهای اضافی آنها را بفروشید.

محصولات برچسب خصوصی (PLR)

در حال حاضر محصولات دارای حق چاپ خصوصی خصوصاً خوب هستند زیرا این محصولات نه تنها دارای حق فروش عمده و حق فروش هستند ، بلکه به طور کلی همراه با کد منبع به محصول (به عنوان مثال یک فایل Word) عرضه می شوند تا بتوانید محصول را ویرایش کرده و نام خود را بر روی آن بهبود بخشید و به نام خود بفروشید. بسته به حقوقی که برای محصول حاصل می شود ، در بعضی موارد می توانید حقوق خصوصی کالای جدیدی را که ایجاد می کنید دوباره بفروشید.

اکنون یک کلمه احتیاط با این محصولات وجود دارد: شما نمی خواهید نام خود را روی محصول خود بگذارید ، زیرا وقتی کالای اصلی را می نویسید و نام خود را روی آن قرار می دهید ، همیشه می خواهید مشتریان خود بدانند که محصولات شما متعلق به شما است ، ارزش نام خود را روی آن نگه دارید. شما نمی خواهید نام شما روی چیزی باشد که ممکن است در جایی دیگر با نام شخص دیگری روی آن ظاهر شود ، و در اصل همان محصول است. این یک خطر بزرگ درمورد محصولات برچسب خصوصی است. در مورد من ، خوانندگان من می دانند که اگر کتاب یا مقاله ای با نام من وجود داشته باشد ، به این معنی است که من آن را نوشتم. اگر محصولی خاص برای نامگذاری را ایجاد کنم ، به طور کلی یک نام شرکت را روی آن قرار می دهم و آن را در وب سایت دیگری به فروش می رسانم تا بر ارزش نام من تأثیر نگذارد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا