دنیای وب

حقیقت درباره پادشاهی لوازم آرایشی 800 میلیون دلاری کایلی جنر

دوران سلطنت کایلی جنر – پربارترین تجارت ماهانه در آمریکا – اخیراً روی جلد مجله فوربس ظاهر شد.

در حالی که بحث های زیادی در مورد ادعای این که ثروت او “برای او ساخته شده” وجود داشته است (که او چنین نبود)، سوال بزرگتر این بود که چگونه این اتفاق افتاد – و اعداد پشت آن.

شرکت جنر “Kylie Cosmetics” در 3 سال به فروش 660 میلیون دلاری و تنها در سال 2017 به 330 میلیون دلار رسید.

اگرچه این شرکت مستقل است و بنابراین اعداد به صورت عمومی در دسترس نیستند، حتی اگر این تخمین ها 50٪ کاهش یابد، اعداد شگفت آور خواهد بود.

علاوه بر این، تنها 7 کارمند تمام وقت در “شرکت” وجود دارد. همه چیز از بسته بندی گرفته تا روابط عمومی از بیرون است و تنها راهی که جنر می تواند مشتری جذب کند استفاده از 110 میلیون دنبال کننده اینستاگرامش است.

این مقاله به بررسی نحوه انجام این کار می پردازد.

میداس اجتماعی

اساس موفقیت جنر 110 میلیون دنبال کننده او در اینستاگرام است.

این شرکت در خارج از بخش تبلیغ نمی کند، فروشگاه یا سهامدار ندارد و عموماً محصولات خود را مستقیماً به جوامع خود می فروشد.

اگرچه ممکن است این رویای یک فروشنده به نظر برسد، لب های جنر مهمترین عنصر است.

در سال 2017، دقیقاً 2 سال پس از ثبت نام تجاری برای برند خود، روزنامه های سراسر جهان شروع به گزارش در مورد اندازه خود کردند. او با کمک فیلر توانست اندازه آنها را تقریباً چهار برابر کند.

منظور از ظاهر او در اینجا نیست، بلکه روشی است که او از کنجکاوی استفاده می کند … او ناخواسته یکی از بزرگترین “روندها” غرب مدرن را نشان می دهد – زنانی که می خواهند لب های جوان و پرتر داشته باشند.

برای این منظور، او با قرار دادن 250000 دلار از پول مدل خود در 15000 بالم لب، صفحه ای را برای فروش آنها در اینترنت راه اندازی کرد. تقریباً بلافاصله تمام شد.

در حالی که این یک قدم بزرگ بود، گام بعدی این بود که مادر قادر مطلق جنر – کریس کارداشیان – در فوریه 2016 به Shopify آمد تا شرکت را به یک تجارت الکترونیک کامل تبدیل کند.

چند ماه بعد، شرکت شروع به فروش شش کیف لب ارواح کرد – که همه آنها مدت کوتاهی پس از شروع به فروش رفتند.

رشد نمایی

اگرچه فروش بلافاصله به خوبی انجام شد، اما چیزی که باعث ادامه علاقه شد رشد مداوم آن بود.

این شرکت به جای یک ضربه کوچک – جایی که دختران برای خرید محصول نهایی به دلیل محبوبیت قبلی مراجعه می کنند – به تولید خریداران با سرعت هشدار دهنده ادامه داده است.

این را می توان به دلیل نحوه ساخت آن کنترل کرد. این یک رویداد “دراپشیپ” واقعی است. تمام توسعه و تولید محصول توسط شرکتی به نام Spatz Cosmetics انجام می شود که تخمین زده می شود حدود 180 میلیون دلار از این شرکت دریافت کرده است.

این رقم نشان دهنده COGS (بهای تمام شده کالای فروخته شده) شرکت است. یک عدد ناشناخته که به ما کمک می کند ارزش واقعی مواد توسعه یافته را تعیین کنیم.

ببینید، وقتی صحبت از پول به میان می‌آید، 99.9 درصد مردم معمولاً اشتباه می‌کنند. این نیست که من بی احترامی می کنم؛ آنها فقط برای تجزیه و تحلیل حقایق از تبلیغات تبلیغاتی بسیار با تجربه / ماهر نیستند.

«کسب و کار» جنر واقعاً یک تجارت نیست. یک شرکت تجاری که توجه می فروشد.

مانند همه چیزهای “کارداشیان”، این طرز فکر از منابع بسیاری سرچشمه می گیرد – اما همه به خانواده روی می آورند. ماتریارک (کریس) این ذهن را به پول تبدیل می کند.

متأسفانه، بسیاری از مردم ذهن جنر را با ارزش شرکت او اشتباه گرفته اند. آنها متناقض هستند، و در دنیای سرمایه گذاری، باعث شده اند که جذابیت “قیمت” جنر “بیش از ارزش آن” باشد (مردم فکر می کنند ارزش آن بیشتر از آنچه واقعاً هست است).

همانطور که گفته شد، او کسب و کاری ندارد زیرا تمام تولید محصول از بیرون می آید. او یک وب سایت دارد که رژ لب از خارج از کشور و غیره می فروشد.

این بدان معناست که اگر واقعاً به آنچه وجود دارد نگاه کنید تنا همانطور که مشخص است، شرکت باید بتواند واقعیت را ارزیابی کند، و – در نهایت – آیا می توان از آن پشتیبانی کرد (خیر).

ارزش / ارزش

وقتی نوبت به ارزیابی شرکت‌ها می‌رسد – مهمترین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که تقریباً همه در جهان در مورد اینکه چه کسی در پایان برنده می‌شود اشتباه می‌کنند.

و با وجود اینکه من در این موضوع نابغه نیستم، مدتهاست که می دانم در کدام شرکت ها غواصی و شنا کنم.

در مورد جنر، من رعد و برق را در گلدان می بینم.

این مزیت رقابتی کمی دارد – در صورت وجود، و مبتنی بر شخصی است که اشتباه می کند.

من فکر می‌کنم بیشتر خریدها در حال حاضر (و بله، تعداد زیادی از آنها وجود دارد) عمدتاً خرید فوری است.

نوجوانان علاقه مند، و حتی زنان در اواسط بیست سالگی، این محصولات را می خرند زیرا وعده نفخ غنی تر و پرتر می دهند. اما بدون تزریق پرکننده گران قیمت، این فقط یک رویا است.

تخمین شخصی من ممکن است 20 میلیون دلار جنر ارزش داشته باشد. “کسب و کار” او حدود 1/5 از سود او را تشکیل می دهد (که می تواند نزدیک به 100 میلیون دلار از 800 دلار باشد. درآمد گزارش شده توسط فوربس)، و بنابراین همه چیز فقط بوی یک ترفند بازاریابی را می دهد.

علاوه بر این – به نظر می رسد معیارهای واقعی محصولات مختلف فروخته شده توسط جنر نشان دهنده نرخ رشد آهسته است – تنها 7٪ در سال 2017 پس از افزایش شهاب سنگی در سال اول.

قرار نیست موفقیت آن را تحت الشعاع قرار دهد. اما برچسب زدن آن به عنوان “داستان موفقیت” اشتباه است و همچنین تعداد فروش را افزایش می دهد. با حداقل 50 درصد از درآمد Spatz (که در L’Oreal نیز کار می کند)، فکر می کنم آنها برنده واقعی همه اینها هستند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا