ساختمان و مسکن

خانه برنز – طراحی بسیار بزرگ

یک زن و شوهر خانه رؤیایی خود را در شهر ساوببریجورث در هرتفورشایر ساختند. این شهر دارای خواص لوکس بسیاری در مجاورت است ، بنابراین خانه آنها مجبور بود چیز خاصی برای ایستادگی از جمع باشد ، خصوصاً به عنوان همسایگانشان دیوید و ویکتوریا بکهام. نقطه فروش منحصر به فرد ریچارد کاره و اما استاکر این است که او اولین خانه خصوصی در انگلیس است که برنز پوشیده است.

باغهای پشتی خانه برنز متعلق به زمینهای وسیع “کاخ باکینگهام” ، خانه انگلیسی دیوید و ویکتوریا است. اما این خانه دلیل خیره شدن را نیز به مردم می دهد ، زیرا در پشت لبه چمن قرار دارد و در یک بن بست آرام قرار گرفته است. این خانه شامل 5000 فوت مربع فضای زندگی است که در دو بال قرار گرفته است. این پوشیده از برنز است که وزن آن بیش از شش تن است و بیش از 90 هزار پوند قیمت دارد. سپس بالها به دهلیز شیشه ای 20 فوت وصل می شوند. آنها در صورت درخواست از یک راه پله مارپیچ و یک لوستر عمودی برخوردار هستند. اگرچه این خانه از دو طرف دارای درهای اتاق های کوچکتر است ، اما اکثرا یک فضای نشیمن بزرگ است. این زن و شوهر آنقدر در نقشه های معماری و خود ساختمان هزینه کردند که برای تأمین خانه خود از پس انداز درآمدند و امروز مبلمان IKEA را از خانه اجاره ای خود به همراه آوردند.

اگر این زوج در محاصره سایر املاک مورد نظرشان در همان مسیر نباشند ، ممکن است خانه برنز به هیچ وجه ساخته نشده باشد. سپس ، به طور اتفاقی ، یک خانه ی ییلاقی قدیمی با یک قطعه زمین زیبا در بازار ظاهر شد و نماینده محلی املاک و مستغلات محلی پاره کردن یک خانه ی ییلاقی و ساخت خانه جدید را پیشنهاد کرد. ریچارد ، عضو باشگاه پورشه فرشته ، یک معمار را در آنجا می شناخت و از او خواسته بود تا ایده های خود را ارائه دهد. این بحث اولیه از چهار سال پیش بود و آنها با برنامه ریزان دعوا داشتند ، پس از آن دو سال طراحی و ساخت و ساز و در تابستان گذشته ما موفق شدیم به پیش برویم.

ریچارد مشتاق است به دیگران هشدار دهد که فکر می کنند همان کار را انجام دهند تا بتوانند بودجه تنگ خود را حفظ کنند ، همانطور که در تجربه خود معماران اگر به آنها اجازه دهید قطعاً می توانند پول شما را خرج کنند. ریچارد هیچ مفهومی در طراحی اصلی نداشت و اعتراف کرد که او چیزی در مورد طراحی خانه نمی داند ، تنها این که او چیزی گسترده می خواهد. او همه چیز را به معمار خود واگذار کرد و این زوج عاشق برنامه های اولیه بودند. با این حال ، به محض شروع ساخت و ساز ، هزینه ها افزایش یافت و آنها مجبور شدند تعدیلاتی را انجام دهند وگرنه پول کافی برای اتمام آن ندارند. بنابراین ، اگر پول آنها به پایان رسید ، چرا آنها خانه را با برنز گران قیمت شما ممکن است بخواهند بپوشانند؟ خوب ، این تنها راهی بود که آنها می توانستند یک چیدمان را بدست آورند زیرا بخش برنامه ریزی شورای شرقی هرتفوردشایر می خواست که رنگ خانه با خانه های دیگر در خیابان دلسوز باشد و از همان خطوط سقفی پیروی کند. بنابراین ایده برنز بوجود آمد زیرا از نظر رنگی مناسب بود اما در عین حال تفاوت معنی داری داشت.

به دلیل هزینه ها و همچنین تغییر پله اصلی ، ریچارد مجبور شد از ایده زیرزمین خودداری کند. همچنین پل مرکزی در داخل دهلیز اصلاح شده و شیشه ای ارزانتر از شیشه را انتخاب کرده است که به حفظ حدود بودجه کمک می کند. شکل ارزان تر برای شیشه انتخاب شده هنوز 100000 پوند هزینه دارد. کل هزینه های ساختمان 800 هزار پوند بوده که با توجه به وسعت خانه خیلی بد نیست و این شامل هزینه های معمار اما در ابتدا هزینه طرح نیست. علیرغم قیمت های محلی ، وی می توانست بیش از 500،000 پوند پرداخت کند اما این تأیید نشده است. این زوج همچنین مدیر پروژه را برای بهره‌برداری از ساختمان استخدام كردند زیرا مشاغل تمام وقت داشتند.

اگرچه تابستان گذشته به پایان رسید ، برنز هنوز به رنگ نهایی خود نرسیده است زیرا این زوج نمونه ای از چگونگی ظاهر آن مطابق با آن هنوز نشان داده نشده است. آب و هوای برنز از روشن و براق تا آبشار هنگام خارج شدن از عناصر. این زوج خانه جدید خود را دوست دارند و اگر چیزی در مورد آن تغییر دهند ، باید پله ها در جایی باشند که ریچارد مجبور بود به جای بتن مشکی جلا مورد علاقه خود ، یک تخته ریز جلا را انتخاب کند ، اما پول آنقدر طولانی نمی شود. اما آنچه که برای آنها باقی مانده است ، خانه ای زیبا و مدرن است که برخلاف هر خانه دیگری که ریچارد می گوید ، اثبات می کند که معماری برای ثروتمندان ساده نیست.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا