ساختمان و مسکن

خانه های نیمه تمام – یک سرمایه گذاری خوب؟

خانه های نیمه تمام یک انتخاب بسیار محبوب برای صاحبان خانه و کسانی است که اجاره می دهند و در طیف گسترده ای از سبک ها در دسترس هستند. یک خانه نیمه جدا شده که از یک طرف به خانه دیگری متصل شده است ، دارای یک دیوار است. معمولاً هر دو قسمت از نظر طراحی یکسان هستند ، اگرچه اختلافاتی نیز وجود دارد. این خانه ها ارزان تر از خانه های جدا شده هستند زیرا می توان به جای یکی از آنها دو خانه در آن قرار داد. دیوار مشترک بین دو قسمت “دیوار کنسرت” نامیده می شود و هرگونه تغییر در دیوار منوط به توافق قانونی بین سرنشینان املاک است.

تاریخچه کوتاه:

طرح اصلی به معمار قرن نوزدهم جان شاو و پسرش در شمال لندن نسبت داده شده است. خانه های نیمه تمام عموما به طبقه متوسط ​​نسبت داده می شوند. در حدود دهه 1920 و 1930 ، تعدادی از نیمه نهایی در حومه شهرها در سبکهای مختلف ظاهر شد که دارای مناطق زندگی گسترده با امکانات مدرن بود. پس از جنگ جهانی دوم ، دیدن نیمه نهایی این شورا در سراسر انگلیس امری عادی بود و سرانجام به یک انتخاب ارجمند در بین صاحبان خانه تبدیل شد. خانه های نیمه مستقل “ویلا” در حومه شهر مورد نیاز است. به عنوان یک سبک پیشرفته ، خانه های جدا شده به دلیل قیمتی که آورده می شوند ، برای ایجاد دو خانه تقسیم می شوند. معکوس نیز معمول است ، زیرا دو نیمه در یک خاصیت جداگانه ترکیب می شوند و بنابراین ارزش آن را بالا می برند.

فواید آن چیست؟

با تنوع در سبک ساخت و ساز ، مساحتی که در آن قرار دارد و کیفیت ساخت و ساز ، موارد زیر مزایای درک شده نیمی از املاک را نشان می دهد:

• ضریب هزینه اولین سود است. یک مسکن مستقل با قیمت بسیار پایینتری نسبت به یک خانه جدا از مزیت برخوردار است.

• در مقایسه با خانه های تراس که مالک باید در خیابان پارک کند ، نیمه نهایی به گاراژها و باغ های خود مجهز شده است.

• سمیس به دلیل قرار گرفتن در آن ، علاوه بر کاهش سر و صدای آلودگی از همسایگان ، باعث حفظ حریم خصوصی نیز می شود.

خانه نیمه تمام برای کسانی که به دنبال مزایای اقامت جداگانه و بدون هزینه های بالا هستند ، سرمایه گذاری مناسبی می کند. برای انتخاب مناسب ترین ، با همسایگان خود صحبت کنید تا از منطقه ایده بگیرید. یک ملک با ویژگی باغ آن بر ارزش ملک می افزاید. تخته نیمه نهایی مقرون به صرفه تر ، جادار و مکانی مناسب است.

مواردی که باید به آنها توجه کنید:

ساخت خانه نیمه تمام ایده خوبی است ، اما وقتی خریداران خانه خرید یک ملک موجود را در نظر می گیرند ، مهم است که این ملک مورد بررسی قرار گیرد. از آنجایی که خانه های نیمه تمام در اصل به عنوان گزینه ارزان قیمت مسکن ساخته شده بودند ، احتمالاً کیفیت ساخت ممکن است به علامت نرسد. تعمیرات و نوسازی ها در صورت وجود باید قبل از سرمایه گذاری در ملک مورد توجه قرار گیرد. یک مسئله وام نیز وجود دارد که باید پیچیدگی های آن قبل از خرید به درستی درک شود.

بهترین نقطه شروع یک توسعه دهنده قابل اعتماد با شهرت عالی است که می تواند گزینه های متنوع و توصیه های بی طرفانه را بر اساس نیاز خریدار ، محل انتخاب و بودجه ارائه دهد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا