دنیای وب

خانه ها و محلات آینده به احتمال زیاد جمع و جور ، سبزتر و دوستانه تر خواهند بود

طراحی های خانه و محله آمریکایی به طور مداوم تغییر می کند. اگر خودتان را به طور تصادفی در محله ای از قرن بیستم قرار دهید ، احتمال اینکه بتوانید دهه ساخت آن را تشخیص دهید ، حتی پس از تعویض لبه سبز آووکادو. ممکن است در دهه آینده تغییر بزرگتر از حد معمول داشته باشیم. محله سال 2015 چه تفاوتی با زیرمجموعه 2007 دارد؟ در اینجا برخی از روندهای اخیر وجود دارد:

حرکت به سمت خانه های کوچکتر ، سبزتر و قابل زندگی بیشتر

خانه های جدید بدون شک در حال کوچکتر شدن هستند. طبق انجمن ملی خانه سازان ، متوسط ​​اندازه خانه در حال ساخت در سه ماهه جولای تا سپتامبر سال 2008 7.3 درصد کاهش یافته است. نظرسنجی ژانویه 2009 از سازندگان گزارش داد که 90 درصد در حال ساخت خانه های کوچکتر هستند.

تا همین اواخر ، سازندگان خانه ها بر روی خانه های بزرگ متمرکز شده اند که متراژ حداکثر مربع را نشان می دهند و دارای نسخه های پیشرفته هستند. امروزه سازندگان بیشتر نشان می دهند که خانه هایشان چگونه در هزینه و انرژی صرفه جویی می کنند. راجر ووازینت ، EcoBroker و رئیس Cvilleproperties.com ، گفت: “از آنجا كه مردم هزینه های عملیاتی بیشتری را ارزیابی می كنند ، آنها بیشتر در مورد این موارد فكر می كنند.” “مردم گرمایش و سرمایش خورشیدی و کم مصرف را انتخاب می کنند.”

به جای کمیت فضا ، بیشتر به کیفیت فضا توجه می شود. “هر از چندگاهی مردم زیرزمین را ناتمام ترک می کنند و پول خود را در جاهای دیگر خانه با کیفیت خوب و با کیفیت می گذارند.” گفت ووازینت. “مردم همچنین با فضاها خلاقیت بیشتری نشان می دهند.” وی به Belmont Lofts اشاره کرد ، که کانکس های محبوب در مرکز شهر شارلوتزویل است که در آن ها جابجا می شوند و دیوارهای صفحه نمایش Shoji اجازه می دهد اتاق های کوچکتر به فضای بزرگتری تبدیل شوند.

سالی فرتول نویسنده و روانشناس معماری می گوید ترس اقتصادی بر طراحی تأثیر می گذارد. فرتول ، که همچنین صاحب یک فروشگاه رنگ در ریچموند ، ویرجینیا است ، گفت: “مردم اکنون در طراحی و مصالح ساختمانی ساده تر هستند. مردم احتمالاً کمتر نمایان هستند.” هزینه بیشتر یک عامل است اما با تدبیر بیشتر ، خریداران مسکن جزئیات را متمرکز می کنند. “مردم جور دیگری به مسائل نگاه می کنند.” گفت فرتول ، “آنها بسیار خلاق ترند. این فوق العاده است.”

مهاجرت به مراکز جدید شهری با سبزهای مشترک و جامعه ای آماده

علاوه بر نقل مکان به خانه های کوچکتر ، آمریکایی ها به سمت جوامعی با مسکن پرجمعیت و جنبه های “دهکده ای” که محله های پدربزرگ و مادربزرگ ما را تداعی می کند ، می روند.

آرتور سی. نلسون ، متخصص برجسته مسکن که 20 سال روند مسکن را مطالعه کرده است ، انتظار دارد که مهاجرت به زندگی با تراکم بیشتر تغییرات گسترده ای را در جامعه آمریکا ایجاد کند. به گفته نلسون ، “نظرسنجی ها نشان دهنده ترجیح روزافزون برای زندگی در شهرها است. تقریباً نیمی از خانوارها خواهان فرصت زندگی در اجتماعات و اجتماعات با مسکن با تراکم بالاتر ، ترکیبی از انواع مسکن و سطح درآمد خانوار ، پیاده روها ، نزدیکی به فروشگاه ها و رستوران ها هستند.” ، دسترسی به گزینه های حمل و نقل و سایر ویژگی های “رشد هوشمند” در ارتباط با مناطق شهری که به خوبی طراحی شده اند.

نلسون پیش بینی می کند که تا سال 2025 بین 3 میلیون و 22 میلیون خانه در زمین های بزرگ (در یک ششم هکتار یا بیشتر احداث شده) مازاد وجود داشته باشد. وی و دیگر کارشناسان پیش بینی می کنند که این خانه های بزرگ در خرابه ها از نظر ارزش فرسایش یابد ، با بسیاری از آنها به چندین واحد تقسیم می شوند.

سبک زندگی به همان اندازه که اقتصاد در طعم رو به رشد برای محله های خوشه ای و قابل پیاده روی تأثیرگذار است. کاتلین گرسون ، استاد جامعه شناسی در دانشگاه نیویورک ، در مقاله ای در 10 اکتبر 2008 در نیویورک تایمز ، احساس رفاه را از امکان گشت و گذار و شناخت همسایگان یا حتی مغازه داران توصیف می کند. گرسون گفت این احساس خوب بعد از توانایی تأمین غذا و سرپناه برای خانواده دوم است. وی گفت: “ما از مطالعات می دانیم كه در جوامع گره خورده شهری ، كه فضای خصوصی به آن اندازه زیاد نیست ، فضای عمومی از اهمیت بیشتری برخوردار می شود.” در واقع ، بسیاری از خانواده ها گفتند که اوقات زیادی را در خانه نمی گذرانند. “همیشه در این انتخاب ها داد و ستد وجود دارد. خانواده ها مقاوم هستند و راه هایی را برای انطباق با هر شرایطی پیدا می کنند.”

تغییرات جامعه محور در مکانی که مردم برای زندگی انتخاب می کنند ، همزمان با تحقیقات جدید در مورد مطالعات روانشناختی شادی است. طبق کتاب راهنمای روانشناسی ، توسط ایروینگ وینر و دونالد فریدهایم ، “قوی ترین پیش بینی کننده خوشبختی [is] پیوند اجتماعی افرادی که در دنیا نسبتاً تنها هستند بسیار کمتر از افرادی که ارتباط نزدیکی با دیگران دارند خوشحال هستند. سایر پیش بینی کنندگان عینی خوشبختی ، از جمله پول ، تحصیلات ، بهداشت و محل زندگی ، فقط با شادی رابطه ضعیفی دارند. “

یک محله از سال 2015 ممکن است چگونه باشد؟

مقاله اخیر شیکاگو تریبون هشت روند عالی املاک و مستغلات سال 2009 را خلاصه می کند:

  1. خانه های کوچکتر
  2. آپارتمانهای بیشتر
  3. افزایش مسکن متصل
  4. واحدهای اجاره ای بیشتر
  5. مراکز جدید شهری با خانه های نزدیک به مغازه ها و رستوران ها
  6. فضای سبز مشترک برای لذت بردن از فضای باز صاحبان خانه.
  7. ایجاد انجمن – جایی که توسعه دهنده ویژگی های اجتماعی فراتر از زمین ، آجر و ملات را فراهم می کند.
  8. بازاریابی آنلاین از خانه ها

(دیدن http://archives.chicagotribune.com/2008/dec/26/realestate/chi-real-estate-trends_chomes_12dec26)

بنابراین ، محله سال 2015 ممکن است چگونه باشد؟ احتمالاً تغییرات زیادی در محله ها وجود خواهد داشت که روندهای فوق را اتخاذ می کنند.

Cohousing به عنوان مطالعه موردی

یک نوع محله مدرن ، منزل مسکونی است که عمدتا در ایالات متحده ناشناخته است اما 25٪ از توسعه جدید در دانمارک را تشکیل می دهد. Cohousing محله ای عابر پیاده است که در آن خانواده های مجرد و خانه های متصل به آن یک سبز مشترک را احاطه کرده اند. خانه ها نسبت به خانه معمولی سال 2007 کوچکتر و نزدیک به هم هستند ، اما از فضا به طور م usedثر استفاده می شود و صاحبان خانه از یک کلوپ بزرگ ، باغ های مشترک ، زمین بازی بزرگ و سایر امکانات عمومی لذت می برند. غالباً یک محله محل سکونت در مجاورت یک مرکز شهری واقع شده است – که بیشتر باعث پیاده روی و همسایگی می شود. بازاریابی خانه ها به طور آنلاین یا از طریق دهان به دهان انجام می شود. فضاهای خصوصی و حیاط خانه از ویژگی های استاندارد همگن سازی است. خورشیدی ، زمین گرمایی و سایر ویژگی های سبز نیز بسیار رایج است. اما به طور قابل توجهی متفاوت از توسعه معمولی مسکن ، جنبه های اجتماعی داخلی وجود دارد. همسایگان این امکان را دارند که در potlucks و وعده های غذایی مشترک شرکت کنند و همچنین در کارهای مشترک (مانند محوطه سازی و تصمیم گیری) با هم کار کنند. به طور خلاصه ، هم خانه سازی یکی از نمونه هایی است که در آن مردم خرید خانه ها را نه بر اساس اندازه خانه خام بلکه بیشتر بر اساس بهبود سبک زندگی اجتماعی و خصوصی و همچنین کاهش اثر کربن انجام می دهند. طرفداران انسجام از آن به عنوان “محله دیروز امروز” یاد می کنند ، به عنوان خلاصه ای برای توصیف جامعه ای که همسایگان یکدیگر را می شناسند و با هم تفریح ​​می کنند.

بیشتر از زندگی از فیلم مربع

اقتصاد ضعیف و نگرانی در مورد هزینه های انرژی ممکن است باعث شود خانه سازها خانه های کوچکتر ، خوشه ای و کم مصرف تر بسازند. با این حال ، یک روحیه ملی نسبت به سادگی ، و یک سبک زندگی غنی تر به احتمال زیاد تغییرات بیشتری را ایجاد می کند. همانطور که آنها بیشتر متوجه می شوند زندگی بیش از فیلم مربع وجود دارد ، مردم سلیقه خود را تغییر می دهند. مسکن خوشه ای در اطراف فضاهای سبز نه تنها باعث تغییر چشم انداز می شود بلکه موجب تقویت همسایگی و بهبود نحوه زندگی و ارتباط مردم با یکدیگر می شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا