ساختمان و مسکن

خدمات آشپزخانه ویلا کوه سامویی

بازار اجاره ویلا در تایلند چند سال است که به طور مداوم در حال رشد است. کشور زیبا گرمسیری امروزه به لحاظ لوکس بودن و ارزش پول ، به عنوان یکی از مکان های کرایه اجاره و تعطیلات برتر در جنوب شرقی آسیا شناخته می شود. صرف نظر از نوع ملک مورد نظر؛ ویلاهای ساحلی ، تپه ، ویژگی های منظره دریا و عقب نشینی کوهستان – تایلند همه چیز و موارد دیگر دارد. در این مقاله به بررسی و توضیح یک توسعه نسبتاً جدید و گزینه ای که به طور فزاینده ای در خدمات اجاره ویلا اجاره داده شده است می پردازیم: خدمات ویلا سرآشپز.

سرآشپزها آموزش دیده و باتجربه می توانند مستقیماً در ویلای شما ، با غذا یا امروز استخدام شوند. سرآشپزهای ویلا می توانند طیف کاملی از غذاهای گرمسیری خوشمزه را شامل طیف کاملی از غذاهای معروف تایلندی و غذاهای دریایی تازه تهیه کنند. دریاچه کون ، سرآشپز و ویلایی با تجربه تایلندی مستقر در Koh Samui ، تایلند به مدت 3 سال ، توضیح می دهد که مشتریان به چه چیزی نیاز دارند. وی گفت: “بیشتر مهمان های ویلایی که برای آنها آشپزی می کنند ، به معروف ترین غذای کلاسیک تایلندی مانند رول بهار ، بد تایلندی (رشته فرنگی سرخ شده با جوانه لوبیا) و Jar Pro (ریحان سرخ شده) علاقه مند هستند. ظروف مانند ماهی سرخ شده با سس فلفل دلمه ای و خرچنگ زرد خرچنگ ، ​​و بعضی از مهمانان ماجراجو غذاها را امتحان می کنند تخصص بیشتر تایلندی ها از جمله قورباغه یا کاری کوسه ، سالاد تازه پاپایا (بدون پخته) و سالاد بسیار تند جنوبی ، کاری نارنجی. “

به طور معمول ، خدمات سرآشپز بین 100 دلار تا 150 دلار در روز تا 8 مهمان در نظر گرفته می شود و هزینه غذا را شامل نمی شود. سرآشپز سفارشات شما را می گیرد و به خرید می رود تا مواد تازه را جمع کند و بعد از آن وعده های غذایی تان را بپزد و تمیز کند. از مهمانان دعوت می شود تا سرآشپز خود را به بازار ماهی تازه در ساموئی برای خرید مواد اولیه تازه همراه کنند و با مشاهده آنچه در آشپزخانه اتفاق می افتد می توانند نکات آشپزی تایلندی را بدست آورند. هزینه های غذای دریایی پایین تر از بازار ماهی محلی به این معنی است که شما می توانید غذاهای دریایی درجه یک را از نظر اقتصادی از رستوران های سامویی با طراوت و تضمینی تازه بخورید. به عنوان مثال ، میگو برای 2-300 THB به ازای هر کیلوگرم در بازار قابل برداشت است ، اما در رستوران های Chaweng با قیمت THB به ازای هر کیلوگرم به فروش می رسد.

بسیاری از شرکت های اجاره ویلا در جزایر می توانند خدمات آشپزهای داخل ویلا را بدون توجه به شرکت اجاره ویلا که ویلا را در آن رزرو می کنید ، سامان دهند. سرآشپزها را می توان برای وعده های غذایی خاص ، نیمی از روز ، روزهای کامل و مراسم ویژه مانند مهمانی ها و کباب ها استخدام کرد.

بنابراین برای استراحت و پر شدن آماده شوید! سرآشپز استخدام کوه سامویی در راه شماست.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا