دنیای وب

خرده فروشی در تجارت الکترونیک در مقابل فضای بازاریابی شبکه های اجتماعی


تفاوت بین بازاریابی اجتماعی و تجارت الکترونیکی طی چند هفته گذشته ، من چند نکته در مورد بهبود وب سایت تجارت الکترونیکی شما و همچنین چند روش فروش به جامعه به اشتراک گذاشته ام. این هفته قصد دارم به شما در انتخاب تمرکز بر بازاریابی تجارت الکترونیکی یا بازاریابی در شبکه های اجتماعی کمک کنم. اما ابتدا ، یک به روزرسانی سریع:

تجارت الکترونیکی به معنای فروش محصولات یا خدمات خود به یک سیستم عامل است. شما مسئولیت همه کارها را دارید ، از طراحی وب سایت گرفته تا ایجاد محتوای جالب و مدیریت سئو.

فروش در سیستم عامل یا بازار رسانه های اجتماعی مستلزم استفاده از توانایی فروشنده در فروش محصول شما است. به طور کلی ، وقتی کسی کلیک می کند ، برای تکمیل خرید به وب سایت شما بازگردانده می شود.
شما باید نحوه نصب و راه اندازی مشاغل را با نصب نرم افزار خرید یا آوردن مشتری به یک وب سایت شخص ثالث مانند PayPal درک کنید. برخی از بازارهایی که می توانید در آنها بفروشید:

فروش فیس بوک: به شما امکان می دهد محصولات را به دسته های مختلف اضافه کنید ، با مشتریان ارتباط برقرار کنید و اطلاعات داده را بدست آورید.

مسنجر فیس بوک: در حالی که هنوز در فیس بوک هستید ، با مشتریان (به صورت دستی یا از طریق ربات گپ) ارتباط برقرار کنید تا به مخاطبان خود برسید.

پیام ها در اینستاگرام قابل ارسال هستند: شما می توانید مارک و محصول خود را در یک پست طبیعی در اینستاگرام به نمایش بگذارید ، سپس مخاطبان می توانند برای دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول ضربه بزنند.

Pinterest (آمار نشان می دهد که نیمی از کاربران فقط برای خرید به سایت مراجعه می کنند).
تفاوت بازاریابی تجارت الکترونیکی و بازاریابی رسانه های اجتماعی اکنون ، اگر در تجارت الکترونیکی بازاریابی می کنید ، می توانید از ترکیبی از سئو ، بازاریابی داخلی و تبلیغات حرفه ای برای پیشبرد تجارت خود استفاده کنید. از آنجا که می توانید از برند و محتوای خود به نفع خود استفاده کنید ، این امر می تواند تجربه ایمن تری را برای مشتریان شما فراهم کند. اگر از بازاریابی آنلاین استفاده می کنید ، وقت زیادی را تلف نمی کنید. این سیستم از قبل وجود دارد و شما آن را به تصاویر ، کپی ها و محصولات / خدمات خود پیوست می کنید. صاحبان مشاغل کوچک می توانند در سایت هایی مانند Facebook ، Pinterest یا Instagram vs. به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنند. بازدید کنندگان از وب سایت آنها به طور طبیعی در حال رشد هستند. اما ، رقابت زیادی وجود دارد. شما با مارک های بزرگ و کوچک دیگر رقابت می کنید. حداقل ، سر و صدا ممکن است به کسب و کار شما آسیب برساند. شما همچنین اغلب قیمت فروش را پرداخت می کنید. به عنوان مثال ، قیمت فروش در فروشگاه فیس بوک 5 پوند برای هر پست یا 0.40 دلار برای هر پست 8.00 دلار یا کمتر است. بنابراین صاحبان مشاغل کوچک چه خواهند کرد؟ بستری برای به اشتراک گذاشتن محتوا و همکاری با بازدید کنندگان برای دستیابی به این اهداف. از فیس بوک گرفته تا اینستاگرام ، می تواند راهی قدرتمند برای فروش محصولات و خدمات به دنبال کنندگان شما باشد.اما با وجود این آمار ، بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک هنوز ارزش استفاده از این سیستم عامل های بازاریابی محبوب را درک نمی کنند. به همین دلیل این راهنما را ایجاد کردم: این به شما کمک نمی کند اهمیت بازاریابی تجارت الکترونیکی را در رسانه های اجتماعی درک کنید ، اما به شما مشاوره عملی در مورد افزایش بازدید ، بازدید و فروش می دهد. اطلاعات بیشتر را در وب سایت ما بخوانید ~~~~~~ marketing بازاریابی تجارت الکترونیکی در رسانه های اجتماعی اول و دوم. سپس ، در یک استراتژی بزرگتر ، اگر برای مخاطبان هدف شما منطقی باشد ، می توانید از خدماتی مانند بازاریابی فیس بوک برای افزایش مخاطبان خود استفاده کنید. من نباید فقط به اشخاص ثالث بفروشم. از همین رو:

شما خیلی روی مسائل فنی کنترل ندارید. اگر مشکلی پیش آمد یا سرویس کار نمی کند ، می تواند تجربه بدی برای مشتریان شما داشته باشد و حتی ممکن است شما از آن اطلاع نداشته باشید.

اگر با فروشگاه آنلاین خود مشکلی فنی دارید ، باید با پشتیبانی مشتری شخص ثالث وب سایت تماس بگیرید. با شرکت توسعه وب سایت خود تماس بگیرید.

چگونگی بازاریابی در تجارت خود ممکن است محدودیت هایی داشته باشد. وب سایت شخصی شما به شما امکان کنترل کامل تصاویر ، محتوا ، کد ، فیلم و البته سئو را می دهد.
4 نکته برای بازاریابی در تجارت الکترونیکی یا بازار رسانه های اجتماعی در حالی که تفاوت زیادی بین فروش به شخص ثالث یا فروش تجارت الکترونیکی خود وجود دارد ، اما در نحوه انجام کار شباهت وجود دارد. بساز ، اجبار نکن بر ایجاد روابط متمرکز شوید ، نه اینکه افراد خود را مجبور به استفاده از محصول یا خدمات خود کنید. شما باید وقت خود را صرف پرورش روابط و رشد روابط کنید ، یا از طریق پست های عمیق وبلاگ در وب سایت خود و یا پاسخ در Facebook. مشتریان خود را بشناسید. س questionsالات زیادی وجود دارد که می تواند به شما در درک خریدار کمک کند. مخاطب شما کیست؟ در چه شبکه هایی فعالیت می کنند؟ نظر می دهند؟ آیا آنها دوست دارند از محتوای ویدئویی یا متنی استفاده کنند؟ نقاط ضعف وب سایت خود را شناسایی کنید. شما مشتریان بالقوه خود را به سمت وب سایت خود جذب می کنید ، بنابراین مطمئن شوید که بهترین وب سایت است. اگر در حال رانندگی یا فروش ترافیک هستید ، ممکن است آگهی پرداختی یا تصویر محصول نباشد. CTA را بررسی کنید ، پیوندهای خراب را پیدا کنید و ببینید آیا سفر شما خوب و طولانی مدت بوده است. همچنین به داده های Google Analytics خود نگاه کنید تا بفهمید چه دلایل بالقوه ای وجود دارد. 4 گوش دادن به مشتریان ، اعم از فروش در رسانه های اجتماعی یا وب سایت ، اعتبار شما به نحوه رفتار شما با مشتریان بستگی دارد. بازخورد خود را دنبال کنید ، به سرعت به س questionsالات و شکایات خود پاسخ دهید و با ایده هایی برای سایت هایی مانند Google برای کسب و کار من و Yelp در اینترنت بمانید. بنابراین در اینجا شما آن را دریافت می کنید: اگر می توانید ، دو روش برای برقراری ارتباط با مخاطب هدف خود! این دو استراتژی می توانند واقعاً مکمل یکدیگر باشند و قسمت بزرگی از استراتژی بازاریابی چند کاناله شما خواهند بود.با این حال ، هنوز مراحل زیادی برای خرید نام دامنه و ادغام وب سایت خود با یک محصول یا خدمات یا ایجاد نمایه در بازار رسانه های اجتماعی وجود دارد. استخدام یک شرکت بازاریابی حرفه ای می تواند در وقت و هزینه شما صرفه جویی کند. امروز با ما تماس بگیرید تا ببینیم چگونه به صاحبان مشاغل کوچک کمک کرده ایم تا موفق شوند. برای موفقیت در تجارت ، سوزان
.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا