دنیای وب

خرید ترافیک به یک وب سایت: چیزهایی که باید جستجو کنید!

من نمی گویم که خرید ترافیک انتقال به یک وب سایت مهارت می خواهد ، اما می توانم بگویم که نیاز به برخی دانش ها دارد که چه چیزی کار می کند و چه چیزی مفید نیست. آزمون و خطا بهترین راه برای دستیابی به این بخش مهم از بازاریابی اینترنتی نیست.

آنچه که در این مقاله در مورد آن صحبت خواهیم کرد مواردی است که باید جستجو کنید و چه زمانی خرید ترافیک به وب سایت شما!

آیا ترافیک هدفمند است؟

برای من ، این مهمترین چیزی است که ابتدا باید در نظر بگیرم. سطوح مختلفی از ترافیک وب سایت بسته به اینکه از کجا خریداری می کنید و چه مقدار پول مایل به صرف آن هستید ، وجود دارد.

با این حال ، صرف نظر از میزان بازدید ، باید هدف خاص شما و پیشنهاد خاص شما را هدف قرار دهد. ترافیک هدفمند به این معنی است که این افراد افرادی هستند که به دنبال آنچه شما می فروشید می گردند.

در تخصص خود ، کسب درآمد آنلاین ، بطور خاص افرادی را هدف قرار می دهم که به دنبال راه های کسب درآمد در اینترنت هستند. از آنجا که این یک جایگاه رقابتی است ، من به جنبه های دیگر بازاریابی اینترنتی مانند وبلاگ نویسی ، بازاریابی شبکه های اجتماعی و غیره علاقه ندارم.

من می خواهم افرادی که به دنبال راه های کسب درآمد آنلاین هستند و این بازار هدف شماست. هنگام خرید ترافیک بر بازار هدف خود تمرکز کنید و نتایج بهتری خواهید گرفت.

بله ، قیمت تا حدی مهم است

هنگام خرید ترافیک به یک وب سایت ، باید قیمت را در نظر بگیرید ، اما می خواهید در مورد تصویر کلی نیز فکر کنید. از نظر من ، تصویر اصلی فقط این نیست که چقدر باید پول خرج کنم ، بلکه کیفیت ترافیک چیست.

بگذارید برای شما مثالی بزنم!

مبادلات ترافیکی نمونه ای از این است که چگونه می توانید پول خود را صرف ورود به وب سایت خود کنید. با این حال ، این کیفیت ترافیک به اندازه تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک نخواهد بود.

اکثر افراد در تبادل ترافیک برای کسب اعتبار تبلیغات تبلیغات خود ، روی تبلیغات کلیک می کنند. در یک کمپین تبلیغاتی پرداخت به ازای هر کلیک ، افرادی که روی آن تبلیغات کلیک می کنند عبارت خاص آن را جستجو می کنند.

اماده ای؟

اطمینان حاصل کنید که وب سایتی که به آن بازدید می کنید ، مجهز است تا بازدیدکننده را پس از ورود به آنجا ، مدیریت کند. به همین دلیل ، بسیاری از بازاریاب های اینترنتی از صفحات فرود یا یک پست وبلاگ استفاده می کنند که به طور خاص پیامی را که تبلیغ می کنند هدف قرار می دهد.

این یک روش خوب برای خرید ترافیک است زیرا شما می توانید نتایج خود را هدف قرار دهید و می توانید صفحه وب خود را ساختار دهید تا از ترافیکی که به تازگی خریداری کرده اید نتیجه مطلوبی را که به دنبال آن هستید بدست آورید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا