دنیای وب

خرید دامنه سالمندان – آیا ارزش آن را دارد؟

خرید برای دامنه های قدیمی تر می تواند یک مزیت قدرتمند بازاریابی آنلاین را برای شما فراهم کند و این همان چیزی است که ما کشف خواهیم کرد. این می تواند نام دامنه نام تجاری شما را از دو تا سه ماه ، که توسط اجزای مختلفی تعیین می شود ، بگیرد تا در کنار سایر سایتهای رتبه بندی موتور جستجو در Google گنجانده شود.

گاهی اوقات این روش ممکن است به زمان کمتری نیاز داشته باشد زیرا بسته به عوامل زیادی مانند تغییر الگوریتم های موتور جستجو متغیر است. با فرض اینکه تئوری دو تا سه ماه باید قبل از به دست آوردن هر نوع نتیجه مناسب می گذرد.

استراتژی مشترک این است:

  • شروع به نوشتن مقالات کنید ،
  • بازسازی پیوندها ،
  • چرخ های اتصال پیشرفته ایجاد کنید
  • مرجع اجتماعی به جلو و عقب.

اگر مدتی را صرف یافتن یک نام دامنه قدیمی خوب و مرتب سازی پیوندهای گذشته مانند DMOZ می کنید ، پیدا کردن صفحه اول نتایج موتور جستجو بسیار ساده تر خواهد بود.

تعریف وب سایت های جدید و Google Filter بسیار طولانی است. چندی طول می کشد تا وب سایت جدید جدید شما از موتورهای جستجوگر Google استفاده کند.

یک روش متداول در بین وب مسترها ، متخصصان سئو و غیره وجود دارد که آنها برای معرفی موقعیت های بهتر در نتایج موتور جستجو معرفی می شوند. یک روش معمول برای بدست آوردن اعتماد ، به دست آوردن پیوند از سایتهای “اقتدار” است که دارای سیستم PageRank هستند.

گزینه دیگر خرید دامنه ای است که از قبل دارای این ویژگی های لینک بالا است. دامنه قدیمی توانایی عبور از فیلترهای Google را بسیار ساده تر از وب سایت های جدید دارد زیرا صفحات وب ناخواسته همیشه ظاهر می شوند و همیشه طولانی نیستند.

امکان افزایش ترافیک به یک وب سایت را تصور کنید بدون اینکه بخواهید به جای رتبه بندی آن ، روند دشوار دریافت یک وب سایت شناخته شده را طی کنید.

هر چه به سه سایت اول در گوگل نزدیک شوید ، شانس بیشتری برای ترافیک بیشتر خواهید داشت ، به خصوص اگر بعد از کلمه کلیدی به خوبی رتبه بندی کنید. ترافیک بیشتر = مشتریان قابل تبدیل = درآمد ورودی.

دست گرفتن در یک زمینه سالمند تنها یک راه برای بدست آوردن فرصت قوی تر برای گرفتن بهترین امتیاز در نتایج موتور جستجو است. فاکتورهای دیگری که باید در نظر بگیرید انتخاب شما از کلمات کلیدی است – آیا افرادی که در حال حاضر به دنبال این اصطلاح خاص هستند؟ و غیره ….

وب سایت های جدید جدیدی وجود دارند که سریعتر از سایر وب سایت ها رتبه بندی می شوند ، اما این کار معمولاً از طریق فرآیندی انجام می شود که معمولاً توسط افرادی انجام می شود که درک خوبی از سئو دارند و نظریه بک لینک یعنی خیلی سریع شما را مجازات می کنند و غیره.

حتماً استانداردها بررسی کنید که آیا به دنبال دامنه قدیمی هستید یا خیر.

  • سایت های بالقوه باید دو ساله باشند.
  • بررسی کنید که آیا وب سایت به سایر موتورهای جستجو گزارش شده است یا خیر.
  • برای بررسی نوع لینک دهنده های موجود در سایت ، به جستجوی یک اینترنت رایگان برای بررسی لینک های بک لینک آنلاین بپردازید.

یکی از ویژگی های خوب این است که زمینه قدیمی این است که می تواند براساس تاریخ گذشته رتبه بسیار خوبی داشته باشد.

تری کایل از دامنه کمربند سیاه را خریداری کنید روشهای مختلفی در مورد چگونگی کشف نام دامنه های قدیمی به همراه تعداد مشخصی از چک هایی که قبل از خرید باید انجام دهید ، مورد آزمایش قرار گرفته است.

بدیهی است هرکسی می تواند به تنهایی این کار را انجام دهد. اما چرا فردی را که در حال حاضر به عنوان یک مرجع در جامعه بازاریابی آنلاین شناخته شده است دنبال نکنید و در سئو شهرت ایجاد کرده است

اگر می خواهید در نتایج جستجو به صدر سایتهای Google دسترسی پیدا کنید ، پس از آن دامنه کمربند سیاه را خریداری کنید این یک ویژگی یا برگه پنهان در جیب شما خواهد بود که اغلب مبتدیان اغلب برای بازاریابان اینترنتی متوسط ​​نادیده گرفته می شوند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا