بازرگانی

خرید متابی سولفیت سدیم (سدیم متابی‌سولفیت)

عملکرد متابولیک سولفیت سدیم این است که کلر آزاد را از آب خام جدا کند تا در اسمز تکراری کلر آزاد مشکلی ایجاد نکند. سدیم سولفات متابولیت MSDS یکی از برنامه های کاربردی در صنعت تصفیه آب است که در آن این شرکت به مشتریان خود توصیه می کند از کیفیت آن استفاده کنند تا مشکل خاصی با این دستگاه تصفیه آب نداشته باشند.

برای مشاهده و خرید محصولات ، دستگاه تصفیه آب صنعتی را کلیک کنید.

دارای بسته تصفیه آب صنعتی از شرکت آتیه انرژی تلاش. شما می توانید از مشاوره رایگان این شرکت در زمینه راه اندازی کارخانه خشک کردن و همچنین رفع خطاهای احتمالی و سایر مشکلات و مسائل تصفیه آب در صنعت استفاده کنید. شرکت آتیه انرژی تلاش از سال 1379 در زمینه ساخت و نصب سیستم های تصفیه آب صنعتی در کشور فعالیت می کند.

بیشتر بخوانید: بررسی بسته های تصفیه آب صنعتی

پیامدهای استفاده از آب در شهر توسط کارخانه های آب شیرین کن

وقتی از آب شهری در کارخانه خشک کردن صنعتی استفاده می شود ، کلر آزاد موجود در آب معمولاً باعث ایجاد مشکل در پوشش اسمز مکرر می شود ، که باید با تزریق سولفیت سدیم رایگان با آب حذف شود.

افزایش | زمین

ضد عفونی دست

هزینه دستگاه یک میلیون و دویست و پنجاه هزار و صد هزار است. این دستگاه دارای مخزن 5 لیتری پایین تر است و هر بار که مخزن حداقل 3000 بار پر می شود می توان آن را با دست برداشت.

شستن دستها

در مورد متابی سولفیت سدیم ، پوشش پلی آمید تنها مقدار کمی کلر آزاد را تحمل نمی کند. با این حال ، برای جدا کردن پوشش پلی آمید از سایر اعضای موجود در آب خام با مقدار کمی کلر استفاده می کند. منیزیم ، مس ، آهن و فلزات مربوط به عنوان کاتالیزور باعث کاهش انتشار اکسیدانها به کلر می شوند. این خواص کاتالیزوری در انواع اکسیدان ها از جمله ازن و ید وجود دارد.

برخی از شرکتهایی که کلر زن تولید می کنند میزان کلر مشخص شده برای پوشش پلی آمید را مشخص می کنند. اندازه گیری کلر PPM است. این به دلیل مقدار کلر آزاد ضرب در مقدار کلر آزاد در آبی است که بسته در آن ظاهر می شود.

به عنوان مثال ، اگر مقدار مشخص شده از غشای پلی آمید ، به عنوان مثال ، 1000 PPM باشد ، این غشاها را می توان در مدت ده شب قبل از تخریب با 0.1 PPM کلر درمان کرد. در دنیای امروز ، اغلب از سیستم های کلر و آمید به جای کلر به عنوان بیوسید استفاده می شود.

کلر و آمیدها بیشتر از کلر آزاد فعال هستند. مزیت کلروآمین در مقایسه با کلر آزاد این است که با مواد بیولوژیکی واکنش نمی دهد و بنابراین مواد سرطان زایی در آب ایجاد نمی کند. سطوح پایین کلروآمین ها به آسانی به پوشش نازک پلی آمید متصل می شوند. در تصفیه آب در شهر ، با افزودن آمونیاک ، کلر رایگان را به کلر آمین تبدیل می کنیم.

لازم به ذکر است که کلر رایگان یکی از اجزای آسیب رساندن به بسته است و قبل از ورود آب به بسته باید کلر رایگان را حذف کنیم.

روش حذف بدون کلر از آب خام:

  • استفاده از فیلتر کربن می تواند کلر را حذف کند
  • افزودن متابی سولفیت سدیم به آب خام کلر را از بین می برد.
  • آب را با شربت سولفیت سدیم مخلوط کرده و از طریق یک پمپ تخلیه در آب خام خیس کنید.
  • روشهای افزایش میزان متابولیک سولفیت سدیم: به عنوان مثال ، اگر مقدار کلر آزاد 1.2 PPM باشد ، 2.2 PPM متابی سولفید باید اضافه شود.
  • باید در نظر داشته باشیم که میزان متابولیسم سولفیت سدیم هم کند و هم کم است زیرا در هر دو مورد به بسته آسیب می رساند.
  • در صورت تزریق بیش از حد کم ، کلون ها در بالای کاور نفوذ کرده و باعث می شود بسته در آگوست باشد و خراب شود و در صورت تزریق زیاد باعث بسته شدن و رسوب گذاری روی سطح جلد می شود.

4/5 – (یک ​​1)

منبع :

منبع در سایت خرید متابی سولفیت سدیم (سدیم متابی‌سولفیت) | atie-energy.com

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا