بازرگانی

خرید کولر گازی 36000 جنرال اینورتر (5 سال گارانتی) گزینه های بانه

میانگین قیمت هوا 36000 است
قیمت 36000 جنرال دی سی اینورتر خنک کننده A +++ مدل asgs36lfa
General Electric 36000 یکی از قدیمی ترین مارک ها در زمینه سیستم های خنک کننده و خشک کردن است که از جدیدترین مدل ها – هنرمند – بهره می برد. این سیستم صوتی و تقویت کننده و تقویت کننده می تواند یک انتخاب عالی برای مشتریان باشد. نرم کننده
این کولر گازی در رنگ سفید ارائه شده و از طراحی داخلی زیبایی برخوردار است. مزیت این نوع اینورتر DC نصب تابلو بر روی موتور باد است که می تواند باعث کاهش چشمگیر مصرف برق مدل 36000 جنرال شود. علاوه بر این ، دستگاه تراشه ای هوا را در بخار موتور قرار می دهد که اجازه نمی دهد هوای گیر افتاده کاملاً بسته شود. به این نوع موتورها مبدل سرعت ثابت گفته می شود.
با برنده شدن در کولر گازی جنرال و این قسمت جدیدی که در کولر گازی جنرال نصب شده است ، می توانید تا 73٪ از مصرف هوا بکاهید ، بنابراین شما مشتریان عزیز دیگر نگران شارژ باتری از طریق خرید اینورتر عمومی AC 36000 نخواهید بود. شما نخواهید بود
اینورتر باد 36000 General DC از فن آوری و فن آوری با مصرف برق نامحدود +++ A. یک روش کاملاً معمولی برای مکان ها و محیط های تا 45 متر مناسب است.
36000 لوله ارزان بخرید
با سیگنال باد 36000 تا 73٪ در مصرف برق صرفه جویی می کند
واحد DC Inverter دارای یک محرک حرارتی متغیر است که شامل یک اینورتر الکتریکی است که شبیه صفحه اینورتر است که می تواند برای کنترل سرعت موتور الکتریکی تنظیم شود ، این به معنای کمپرسور و گرمای اتلاف شده است. صرفه جویی در انرژی تا 73٪ بزرگترین مزیت اینورتر صرفه جویی در انرژی است.
در مقایسه با برق متناوب معمولی ، این امر به کاهش هزینه برق تا 50٪ کمک می کند. صرفه جویی در مصرف انرژی از سنسور سرعت متغیر استفاده می شود اما ذخیره 13٪ و 10٪ انرژی به حالت خواب و گاز احتراق منتقل شده به هوای دیواره بستگی دارد.
فراموش نکنید که در خرید Aircon General Baneh 36،000 توجه ویژه ای به این نکات داشته باشید ، اگر کمپرسور بدون مصرف برق به همین روش کار می کند و نیازی به خاموش کردن aircon نیست ، این عمل کمپرسور منجر به 36000 General Air Less air می شود . مصرف برق کمتر از بادهای دیگر
در جدیدترین مدل aircon ، اینورتر 36000 پنلی مصرف برق را 73٪ کاهش می دهد ، که اینورتر AC با درجه بندی A +++ نامیده می شود. بهتر است در خرید 36000 کولر گازی به طور کلی به این زمان خوب نگاه کنید ، به همین دلیل تولید کنندگان اینورتر محبوبیت زیادی دارند.
کارآمدترین وارد کننده هوا از 36000 ژنرال در بانه
36000 استریو جدید با گاز R410a
جدیدترین مدل اینورتر AC 36000 General DC از گاز R410a استفاده می کند که برای کارآیی و کارآیی بیشتر طراحی شده است ، زیرا می تواند گرمای بیشتری را جذب و دفع کند ، کمپرسور شما می تواند هوای سردتری را به جو وارد کند. در فضای بسته ، با فشرده سازی هوا ، آلودگی هوا نیز کاهش می یابد.
با توجه به منطقه موجود ، یک نسخه سفارشی را انتخاب کنید
یکی از مهمترین سوالاتی که اکثر کاربران و خریداران محصولات سرما و خود گرم می کنند این است که مکان مناسب این محصول کجاست؟ لطفا با ما تماس بگیرید تا پاسخ خود را بر اساس سال پیدا کنید.کولر گازی 9000 جنرال برای اتاق 12 فوت مناسب است.
12000 کولر گازی جنرال برای اتاق 18 متری مناسب است.
18000 بازیابی گاز عمومی مناسب برای اتاقهایی با ارتفاع 18 تا 30 متر.
کولر گازی 24000 جنرال برای اتاق های تا 70 متر مناسب است و می تواند در زمستان ، گرم و سرد در تابستان فضای این مکان را خنک کند.
بیش از 30000 دوربین کم مصرف می توانند در حداقل 110 متر کاملاً مناسب باشند.
با خرید دمای 36000 عمومی هوا می توانید فضا را تا 130 متر کاملا خنک کنید ، توجه داشته باشید که این نیروگاه یکی از آخرین نیروهایی است که در مدل دو جداره موجود است.

این اعداد را همیشه در ذهن داشته باشید تا بتوانید در صورت لزوم از آنها استفاده کنید ، زیرا در نظر گرفتن و آرزو کردن این مسئله بسیار ضروری و کلیشه ای است.

نصب هوای تازه به طور کلی با دیش اینورتر DC
در سال 2018 ، شرکت عمومی 36،000 توزیع اینورتر AC را برای جذب بازار تولید اینورتر DC اینورتر AC برای آب و هوای مختلف ، تبدیل کرد.
در این مدل ، مصرف برق کلی توسط منبع تغذیه DC موجود در موتور بسیار کاهش می یابد. قوی ترین مجاری 36000 مجرا هستند که کیفیت و کارایی خوبی نیز دارند.
کاهش سرعت 36000
برای مدت زمان طولانی ، لازم نیست که منتظر یخ زدگی سریع تا دمای اتاق باشید. به لطف فناوری Fast Cool در مدت زمان کوتاهی می توانید به دمای اتاق دلخواه برسید.
سنگین ترین قیمت 36000 خلبان مالیاتی در بانه
این عمل منجر به فشرده سازی سریعتر و جریان هوا بیشتر می شود که با استفاده از کمپرسور اینورتر ASGS36LFCA 36000 DC انجام می شود ، بنابراین کمپرسور با حداکثر توان کار می کند. ابتدا تا زمانی که دما به یک سطح مشخص برسد ، و سپس Aircon در یک موقعیت ثابت قرار دارد و دما را به اتاق مورد نظر شما می رساند. شایان ذکر است که نوع کمپرسور و کمپرسور هوا تأثیر بسزایی در این روند دارد.
یک مدل راحت تر با 36000 سیلندر گاز با حداکثر سرعت 20 متر
اینورتر AC General DC توسط یک تقویت کننده قدرتمند در منطقه تجهیزات خنک می شود و قدرت دمیدن هوا تا 20 متر را دارد. این فضا فضای بسیار خوب و مطلوبی را برای کاربران ایجاد می کند.
در کمال تعجب ، مشتریان گرامی ما ، آلودگی فیلترهای داخلی و حتی گازهای خروجی در کاهش انرژی هوا تأثیر دارند ، بنابراین به طور کلی از یک صفحه زمان بندی هوایی 36000 استفاده کنید. خیلی سرد است
Air Four 2018
مش موجود در دریچه هوا 36 میلی متری باعث می شود هوای خارج شده از صفحه از هر چهار طرف پخش شود تا آن را به محل مورد نظر بفرستید و دیگر نیازی نیست که قبل از خرید هوا جلوی چمدان بایستید.
وجود کمپرسور با آخرین فن آوری و داشتن TUF کامل در کولر 36000 برای ذخیره انرژی عالی و همچنین خنک سازی سریع و وزش باد شدید ، شما را از هم جدا کرده است.
BTU برای محاسبه فشار هوا و فشرده سازی استفاده می شود. BTU / H ، جایی که حرف H نشانگر ساعت است ، برای نشان دادن قدرت سیستم گرمایش و سرمایش استفاده می شود. به عنوان مثال ، وقتی می گویند این دما 36000 است ، به این معنی است که ظرفیت ذخیره سازی سرد 36000 BTU دارد.بانه بیش از 36000 سوخت در مصرف کم دارد
به طور کلی یک الگوی خواب جدید
هنگام کار این سیستم های تهویه مطبوع سر و صدای بسیار کمی وجود دارد که منجر به خواب خوب می شود. هوا اغلب هوای سرد و خشک را به داخل اتاق شما می ریزد. این هوای سرد می تواند مناطقی از بدن ، از جمله پوست ، گلو ، دهان و بسیاری از مناطق بدن شما را خشک کند. بسیاری از مشکلات سلامتی ناشی از این بیماری وجود دارد.
بعد از خواب در دمای بسیار سرد ممکن است گلودرد داشته باشید. حالت خواب عمیق به کار رفته در مدل 36000 با محلول احتیاط مکانی دلپذیر را برای خواب شبانه فراهم می کند.
در مدل های گرم و سرد ، دکمه خواب روی کنترل از راه دور را در حالی که دستگاه در حالت سرد است فشار دهید یا در دو ساعت اول دما (در حالت سرد) را به 1 درجه در ساعت افزایش دهید. و (در حالت گرم) تا 1 درجه سانتیگراد کاهش می یابد و سپس دما 5 ساعت باقی می ماند و می میرد.
شما در شب پس انداز خواهید کرد و احساس راحتی بیشتری خواهید کرد. به عنوان مثال ، می توانید این چراغ اتوماتیک را شب هنگام خواب خاموش کنید.
شرح تعمیر

شناسه محصول: 2800000152284
کشور سازنده: ژاپن
تولید کننده: ogeneral
کشور کنوانسیون: تایلند
سال ساخت: 2018

تجهیزات جانبی

کنترل از راه دور: بله
ذخیره کنید: بله
تجهیزات صدا: اتصال کابل ، کنترل از راه دور ، کنترل باتری ، دستورالعمل ، لوله دایره ای 5 متری

توضیحات کلی

فناوری اینورتر: بله
رتبه بندی انرژی: A +++
گاز کاهش یافته: R410a
حجم: کم
نوع: جدا
نوع دما: متوسط

مهارت های او

ظرفیت خنک کننده (Btu / ساعت): 36000
ظرفیت دما (Btu / ساعت) :: 36000

ابزارهای دیگر

سرعت فن: 2 سرعت
قابلیت اینورتر: بله
می توان تغییرات ایجاد کرد: بله
فیلم قابل شستشو: بله
فیلتر یونی ذخیره سازی دائمی: بله
نمایش دما: بله
برنامه: بله
باد چقدر: بله
بررسی خودکار: بله
تنظیم خودکار جریان هوا: بله
سرعت قابل تنظیم: بله
طول سیم: 5 متر

مقدار و اندازه گیری

ابعاد صفحه داخلی (میلی متر) (H / W / D): 320x998x238
ابعاد خارجی (میلی متر) (H / W / D): 830x900x330
وزن صفحه داخلی: 28 کیلوگرم
وزن پانل بیرونی: 86 کیلوگرم

4.6
/
5
(
232

فوت کرد
)

منبع:
منبع در وب سایت خرید دمای 36000 General Inverter Temperature (5 سال گارانتی) گزینه های بانه

| wemailing.degree

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا