دنیای وب

خطای زمان اجرا 482 ویندوز 10 (خطای چاپگر) – مراحل برای حل

خطای زمان اجرا 482 معمولاً هنگام تلاش برای چاپ یک سند در ویندوز ظاهر می شود. علت خطا مؤلفه “Printform” ویژوال بیسیک است.

به عنوان یک قاعده کلی ، خطاهای “زمان اجرا” معمولاً نتیجه مشکلات موجود در کتابخانه ویژوال بیسیک یا برنامه های مجاور آن هستند. غالباً خطاها به دلیل عدم تناقض درون کد (مراجعه به متغیرهای غیر وجود) یا مشکل در مراجعه به کتابخانه های خاص ایجاد می شوند.

چه به صورت فعال از ویژوال بیسیک استفاده می کنید یا نه ، غالباً بی ربط است – احتمالاً یکی از برنامه های شما از آن استفاده می کند – از این رو خطا است.

برای حل مشکل ، چندین مرحله وجود دارد که می توانید از طریق آن کار کنید ، اگرچه بسیاری از افراد برای جلوگیری از وقوع آنها در پایان به “راه حل های جایگزین” متوسل می شوند. مراحل بیان شده در این آموزش باید به شما توانایی حل کامل آن را بدهد.

دلیل

خطا معمولاً با پیامهای زیر ظاهر می شود:

  • خطای زمان اجرا ‘482’: خطای چاپگر

  • خطای زمان اجرا ‘486’: تصویر فرم را نمی توان در این نوع چاپگر چاپ کرد

  • “خطای چاپگر”

مهمترین چیزی که باید از آن آگاهی داشته باشید این است که باعث شده است که در محاسبات به عنوان “کتابخانه” شناخته شود. این کتابخانه بخشی اساسی از کد است که به توسعه دهنده امکان می دهد بدون نیاز به بازنویسی کد برای آنها ، به عملکردهای خاصی دسترسی داشته باشد.

از اوایل محاسبات از کتابخانه ها استفاده می شد. با رایانه های مدرن می توان از 1000 کتابخانه به طور همزمان برای ارائه کارایی سطح بالا برای طیف وسیعی از برنامه ها استفاده کرد. PrintForm یکی از این کتابخانه ها است.

اغلب کتابخانه “Printform” روی سیستم شما نصب نشده است (خیلی قدیمی است) ، که منجر به خطا می شود. ممکن است این مشکل پیش بیاید که چاپگر یا درایورهای مرتبط با آن خراب شوند.

راه حل

در اینجا مراحل برای حل مشکل آورده شده است:

  1. هرگونه مراجع PrintForm را در VBA حذف کنید

    اگر در نتیجه استفاده از یک برنامه ویژوال بیسیک (از جمله VBA) این خطا را مشاهده کردید ، همچنین لازم است که هرگونه مراجعه به مؤلفه PrintForm را از بین ببرید.

    بهترین راه برای انجام این کار ، جایگزین کردن آن با Win32 API است که یک نسخه به روز شده از کتابخانه چاپ ویژوال بیسیک است. اگر این کار را درست انجام دهید ، باید به شما امکان دهد تا با برنامه های خود در ویندوز 10 کار کنید.

  2. درایورهای چاپگر را به روز کنید

    اگر از Visual Basic / VBA استفاده نمی کنید ، باید اطمینان حاصل کنید که درایور چاپگر کاملاً به روز و صحیح است.

    بهترین راه برای این کار این است که به طور کامل “نصب” چاپگر را از سیستم خود حذف کنید و به Windows Update اجازه دهید درایورهای صحیح را پیدا کند (برخلاف نسخه های قبلی ویندوز ، جدیدترین ویندوز بروزرسانی در واقع بسیار خوب و کارآمد است).

    برای این کار کافی است کلیدهای Windows + S را روی صفحه کلید فشار داده و “مدیر دستگاه” را تایپ کرده و اولین گزینه ظاهر شده را انتخاب کنید. وقتی در دستگاه مدیریت هستید ، چاپگر مورد نظر خود را انتخاب کرده ، راست کلیک کرده و روی “حذف” کلیک کنید.

    پس از حذف ، رایانه را مجدداً راه اندازی کنید. در صورت کار ، باید دوباره چاپگر را دوباره اضافه کنید – آخرین درایورها را نصب کنید.

  3. پرونده های سیستم را با استفاده از SFC تمیز کنید

    اگر موارد فوق مؤثر واقع نشد ، * می تواند در پرونده های اصلی سیستم رایانه شما مشکل ایجاد کند. برای رفع این مشکل ، می توانید از یک مکانیزم وضوح داخلی (SFC // System File Checker) استفاده کنید.

    برای انجام این کار ، کلیدهای Windows + S را روی صفحه کلید فشار داده و “CMD” را تایپ کنید. وقتی گزینه ها ظاهر می شوند ، روی اولین بار راست کلیک کرده و “Run as administrator” را انتخاب کنید. این پنجره CMD سیاه و سفید را ایجاد می کند. در آن ، “sfc / scannow” را تایپ کنید. با این کار پرونده های سیستم شما اسکن شده و هر پرونده خراب شده رفع می شود.

  4. برای استفاده از سایر تنظیمات چاپگر ، تغییر دهید

    اگر همه موارد فوق مؤثر نباشد ، می خواهید با استفاده از یک چاپگر متفاوت در نظر بگیرید. متداول ترین روش برای این کار ، تغییر از استفاده از گزینه استاندارد “چاپ به PDF” به “Microsoft Print to PDF” برای روشن کردن آن است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا