دنیای وب

خود را با انجام آن تکرار کنید

به روشی که جهان می چرخد ​​، در لحظه ای که صحبت می کنیم ، اقتصاد خشک خواهد شد. این یک تاکتیک ترسناک نیست. CNN شما را خواهد ترساند ، و همه سرویس های خبری دیگر آن را نیز خواهد ترساند. خب چی فکر می کنی؟ آیا همه ما فردا یا صبح روز بعد بیدار خواهیم شد و خواهیم فهمید که این یک رویای جمعی است که همه آرزوی آن را داشتیم؟

مهم نیست که چه کاری انجام می دهید یا در حال حاضر در چه مکانی مشغول به کار هستید ، این مقاله را در مورد تکثیر خود می خوانید. بله ، می توانید تکرار کنید و پول زیادی بدست آورید. ترفند این کار وام گرفتن ایمان است. با پیروی و انجام چند قانون ساده می توانید ثروتمند شوید.

MLM ، بازاریابی چند سطحی ، تا زمانی که Amway مشغول تهیه صابون و فروش آن به یک دوست باشد ، وجود داشته است. سپس یک دوست دیگر و همینطور ، و سپس بارها و بارها. اما این کار از طریق تکثیر انجام شد. همه تلاش همه را تکرار کردند تا اینکه آموی یک میلیون ، سپس میلیون ها دلار بیشتر و سرانجام چند میلیارد دلار درآمد کسب کرد.

بازاریابی چند سطحی کار می کند. اگر نتیجه ندهد ، چند صد هزار نفر در خانه می مانند ، روی رایانه های خود کار می کنند ، با زیردستان خود ارتباط برقرار می کنند و خواب می بینند که ثروتمند کثیف هستند. بنابراین ، آنها همه پول را از کجا آورده اند؟

از زمان آنلاین شدن اینترنت ، MLM بیش از هر مشاغل خانگی رشد کرده است. آنها دیدند که تلاش های بازاریابی می تواند با گفتگو با چند دوست در مورد یک فرصت تجاری و گفتگو با بازار جهانی امروز در مورد آن استفاده شود.

در دوران مدرسه قدیمی MLM ، شما به عنوان یک توزیع کننده مستقل به شرکت پیوستید و سپس درخواست کردید که خانواده ، دوستان ، همکاران و سایر افرادی را که ملاقات می کنید ثبت نام کنید. من اینگونه خط تولید خود را ایجاد کردم. در نهایت با بسیاری از افراد به هر قیمتی از شما دوری می کردند. MLM از آن زمان به بعد خدا را شکر مسیری طولانی را طی کرده است.

خط پایین درآمد شماست. افراد شما توزیع کنندگان مستقل شما هستند که در آنها ثبت نام می کنید. شما درصدی از هر چیزی که آنها می فروشند و درصدی از توزیع کنندگان آنها که وارد سیستم می شوند و غیره می شوید.

وقتی همه تکنیک های موفق بازاریابی را تکرار می کنند ، همه درآمد کسب می کنند. من می دانم که ساده به نظر می رسد اما واقعاً کار می کند. این خلاصه بازاریابی شبکه ای است.

تکنیک های بازاریابی شبکه ای آنلاین به راحتی قابل یادگیری و به اشتراک گذاری با همه افراد شرکت است. به عنوان یک بازاریاب مستقل شبکه ، بهتر است شما تمام تکنیک های بازاریابی اینترنتی را که در ساخت خط پایین خود یاد گرفته اید ، به اشتراک بگذارید. وقتی آنها درآمد کسب می کنند ، شما نیز چنین هستید. خط پایین شما کاملاً تبلیغات بازاریابی شما را کپی می کند زیرا برای شما بسیار مناسب است. این توسط اسپانسر شما به شما منتقل شده است.

بیشتر از هر بخش دیگری که تجارت اینترنتی انجام می دهد ، درآمد بیشتری توسط بازاریابان شبکه به دست می آورد. فرصت کار در خانه به عنوان توزیع کننده MLM هرگز بیشتر نبوده است.

اکثر شرکت های معتبر MLM ابزار و روش های بازاریابی آنلاین خود را برای تبدیل شدن به یک علم پالایش و تعریف کرده اند. شما می توانید ظرف چند روز دستگاهی تولید کنید تا سرب تولید کند. از اینجا ، افرادی علاقه مند به آنچه باید بفروشید و افراد احتمالی که مایلند در عرض چند هفته در خط پایین شما قرار بگیرند ، خواهید داشت.

نکته خوب در مورد یک فرصت خوب MLM این است که لازم نیست با بازاریابی اینترنتی آشنا باشید. مال شما است شرکت و حامی مالی MLM این به شما گام به گام نشان می دهد که برای شروع کار جدید خود باید چه کاری انجام دهید. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که روش حامی خود را دنبال کنید و به یک توزیع کننده مستقل و سودآور تبدیل شوید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا