دنیای وب

خوراک RSS و بازاریابی مقاله

فیدهای RSS در حال حاضر راهی بی استفاده برای بازاریابی مقالات شما هستند. شما می توانید با آر اس اس RSS قابلیت مشاهده و خوانندگان خود را بهبود بخشیده و ترافیک وب بیشتری کسب کنید.

اگر با RSS آشنایی ندارید ، Really Simple Syndication اغلب مخفف مخفف کلمه مخفی است و به صاحبان وب سایت اجازه می دهد تا به سرعت و به راحتی مطالب مشترک را در زمان واقعی منتشر کنند. اگرچه سالهاست که وجود دارد ، اما محبوبیت آن با توجه به موثر و قدرتمند بودن آن هنوز محدود است. نه تنها مشترکان می توانند در زمان واقعی با محتوای شما همراه باشند ، بلکه دیگر ناشران می توانند به خبرمایه شما پیوند داده و از آن برای استفاده هر دقیقه در سایت های خود استفاده کنند.

RSS به دلیل پیچیدگی خود ابزاری قدرتمند است که هنوز هم بسیاری از بازاریابان از آن چشم پوشی می کنند. از آنجا که مشترکان ایمیل خود را به اشتراک نمی گذارند ، می توان چندین پیام را در یک روز ارسال کرد ، بدون اینکه آنها توسط Inbox Monitor اسپم در نظر گرفته شوند. فیدها به یک خواننده فید یا جمع کننده ارسال می شوند و به هیچ وجه از آدرس های ایمیل استفاده نمی کنند.

این مقاله به منظور توصیف تجارت کامل RSS نیست. اگر می خواهید بدانید ، ویکی پدیا یک توضیح فنی عالی دارد. به زبان ساده ، نویسنده وب سایت در وب سایت خود یک فید ایجاد می کند. آنها ممکن است از نرم افزار Feed Builder استفاده کنند ، یا ممکن است از یک منبع وب مانند Feedburner استفاده کنند تا این کار را برای آنها انجام دهند. خوانندگان علاقه مند بر روی لینک موجود در سایت کلیک می کنند. ممکن است RSS ، Feed یا XML باشد. سپس آنها URL فید را می گیرند و آن را در یک خواننده فید یا جمع کننده قرار می دهند ، مانند آن در وب موجود در My.Yahoo ، My.MSN و Google+. سپس خلاصه های هر پست یا به روز رسانی برای خواندن مشترک در لیست قرار می گیرد. در صورت علاقه می توانند بر روی لینک کلیک کرده و کل مقاله را در سایت انتشارات بخوانند.

چگونه بازاریابی مقاله از طریق RSS دریافت می شود؟

به عنوان نویسنده ، یک فید اختصاصی برای سایت خود ایجاد کنید. اگر در دایرکتوری مقاله ارسال می کنید ، این کار احتمالاً برای شما انجام می شود. به عنوان یک بازاریاب ، باید از این مزیت استفاده کرده و پیوند خوراک را در سایت های محبوب RSS Feed منتشر کنید. پس از اتمام ، هر بار که مقاله جدیدی منتشر می کنید ، بلافاصله به فید شما اضافه می شود. به علاوه ، پیوند نقشه سایت خود را به هر مقاله ای که ارسال می کنید ، اضافه کنید ، پیوندهای با کیفیت بیشتری را که موتورهای جستجو دوست دارند ایجاد کنید و همچنین خوانندگان را به عضویت در فید سایت خود ترغیب کنید.

استفاده از خبرمایه RSS خود در سراسر تلاش برای بازاریابی مقاله راهی اضافی برای جذب مشتریان جدید بالقوه به سایت شما است. علاوه بر این ، می توانید استفاده کنید Google Adsense در خبرمایه خود برای دریافت یک جریان درآمد اضافی استفاده کنید.

بزرگترین مزیت استفاده از فیدهای RSS این است که مشترکین به مقالات و به روزرسانی های شما علاقه مند هستند و می خواهند بدانند چه موقع چیز جدیدی ارسال می کنید. همچنین می تواند به شما کمک کند وب سایت خود را در نتایج موتور جستجو رتبه بندی کنید ، زیرا موتورهای جستجو سایت های دارای به روزرسانی منظم را ترجیح می دهند.

اکنون زمان مناسب برای شروع افزودن خوراک های RSS به تلاش های بازاریابی مقاله خود و شروع برداشت نتایج است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا