دنیای وب

داستان های بازاریابی دخمه در اینترنت 9: چرا وب سایت های ارزان قیمت بیش از آنچه فکر می کنید گران هستند


قصه هایی از بازاریابی رمزنگاری اینترنتی – دوره. 9 ممکن است وب سایت شما به دلیل پرداخت نشدن از دید کم برخوردار باشد در طول آزار و اذیت های مکرر من در فیس بوک ، با پستی روبرو شدم که در مورد نحوه سرمایه گذاری در یک وب سایت صحبت می کرد و همه دلایل آنها را ذکر کرد. آنها آن را فهرست کردند هک ، من می توانستم این پست را بنویسم! و طبق معمول ، پاسخهای زیادی وجود داشت که همان حرف را می زدند: “اما اگر پول نداشته باشم چه؟” اوه ، بله ، مقاومت زیادی در برابر پول. زیاد. و شما هم می توانید! این دقیقاً همان چیزی است که والدین ما در جوانی به ما گفتند ، درست است؟ یادم می آید یک تابستان ، من خیلی دوست داشتم آن چکمه های سیاه سواری را تهیه کنم ، همان نوعی که در نمایش های تلویزیونی می بینید. من نمی توانم قیمت را تصور کنم ، می دانم که باید آنها را متناسب با هر کلاس “در” داشته باشم. این بدان معنی است که مهم است! من و مادرم برای جستجوی چکمه های گرانبهایم به تعاونی محلی رفتیم و به محض اینکه مادرم قیمت را دید ، جمله ای عاقلانه را دیدم که مطمئن هستم همه ما شنیده ایم: “پول با چوب. “” بنابراین او چکمه های لاستیکی تقلبی خرید. و رنگ سیاه مطمئناً کمی دیرتر انجام شد و قیمت را نشان داد. دستیابی به نتیجه ای که می خواستم این بود که من را به عضویت بسیاری از مدارس محترم مدرسه درآورم. بعد از بارها شنیدن این حکمت قدیمی پس از یک حادثه هولناک ، من در بزرگسالی افسرده شدم. فرزندانم از شنیدن این آهنگ بارها هیجان زده شدند. (با عرض پوزش بچه ها!) قبل از “وقتی شوهر اولم ازدواج کرد ، من آنجا احساس کردم یکی دیگر از خریدهای بزرگ یک VCR جدید و جالب بود که منقرض شد (این کتاب برای شما جوانان است.) بود. یادم می آید که به قسمت الکترونیک در فروشگاه گاسلینگ در مرکز شهر ابوتسفورد رفته بودم و ما درگیر گزینه های مختلفی بودیم. مارک های مختلف و مارک های مختلف. شوهرم در آن زمان اهمیت آن روز را به من آموخت و سخنان او هرگز مرا ترک نکرد. “خرید محصولات پیشرفته امروز جایگزین فردا نیست. کیفیت بهتر مدت زمان بیشتری طول می کشد. ما با مدل هیتاچی کار کرده ایم و سالهاست که وجود دارد. و همین قانون برای ساخت وب سایت شما نیز صدق می کند. اگر تصمیم به ساخت وب سایت خود دارید “تو خواهی رفت ،” گفت. شرکت خود را آسان یا ساده انجام دهید:

فروش و تبدیل مورد نیاز برای رونق کسب و کار خود را به دست نخواهید آورد زیرا خوب نیست یا خوب پیش نمی رود.

به نظر می رسد شما یک طرفدار مستقل بازدیدکنندگان بی اعتنایی هستید که نام بردید

در آخر مشتریانی که به دنبال فقر هستند تنها انتخاب آنهاست زیرا شما پیامی ارسال می کنید که برند شما ارزان است.

در نتیجه ، شما به سرعت متوجه خواهید شد که برای انتخاب کیفیت باید بیش از نیاز خود هزینه کنید. من این را می دانم زیرا بسیاری از مشتریان در طول سالها قبل از اینکه ما را پیدا کنیم از مقدار زمان ، تلاش و هزینه خود برای خرید یک وب سایت ارزان پشیمان شده اند.سپس ما مجبور شدیم هر کاری که برای بادام زمینی پرداخت کردیم انجام دهیم. در اینجا یک سوال معمول وجود دارد: چه اتفاقی می افتد که پول نداشته باشید؟ من کاملا معتقدم اگر به دنبال چیز بدی هستید. راهی وجود دارد. در اینجا چند مورد برای جستجو وجود دارد:

اکنون در مناطق دیگر که کمتر به آنها نیاز دارید ، قیمت ها را پایین می آورید. به عنوان مثال ، ثبت نام در دوره دیگری 10 مرحله دیگر را به شما می آموزد که ممکن است موفقیت آمیز نباشد.

کار پیدا کن وقتی صحبت از راه اندازی کسب و کار خودتان می شود خجالت آور نیست. بسیاری انجام می دهند! هر کاری لازم است انجام دهید تا مطمئن شوید که پول یا در پول خودتان دارید یا در جیب خود دارید.

سرمایه گذاران را پیدا کنید. شاید شما یک ایده باور نکردنی داشته باشید که می دانید فقط در صورت داشتن پول ترک خواهید کرد. سرمایه گذارانی را که به چشم انداز شما ایمان دارند پیدا کنید و بودجه مورد نیاز برای موفقیت را تأمین کنید.

به یاد داشته باشید که شما در حال راه اندازی / مدیریت مشاغل هستید. بیشتر مشاغل به سرمایه اولیه احتیاج دارند. میزان پولی را که در وب سایت خود خرج می کنید برای سرمایه گذاری در درآمد شرکت آینده بررسی کنید. یک طرح تجاری بنویسید و آن را به بانک منتقل کنید تا تقاضای وام یا وام کند.

اینها فقط چند پیشنهاد است و من مطمئن هستم که چند مربی مالی دارم که این مطلب را می خوانند و می توانند اطلاعات بیشتری کسب کنند! امیدوارم این موضوع به شما این انگیزه را داده باشد که خارج از چارچوب فکر کنید و متوجه شوید که تجارت شما ارزش سرمایه گذاری در یک وب سایت محبوب را دارد. در غیر این صورت ، من می گویم شما تصمیم گرفته اید که نمی خواهید پول خرج کنید. انجام دهید. من درست می گویم ، شما اولویت های دیگری نیز دارید که از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. اگر سردرد دارید ، مهم نیست. این انتخاب شماست اما بدانید که اگر روش آسان و DIY را انتخاب کنید ، رسیدن به اهداف خود طولانی تر خواهد بود و حتی ممکن است به نتایج مطلوب نرسید. و جای تعجب است که ، با وجود سخت کوشی در مدرسه ، هرگز به تاج “غرور” برخورد نکردم. آیا به دلیل ارزان بودن چکمه است؟ نه ، نه ، اما مطمئناً به من کمکی نکرد! بنابراین من شدیداً به شما توصیه می کنم که با نداشتن یک وب سایت کاملاً طراحی شده و سفارشی ، وزن با ارزش خود را از دست ندهید. این آسان است ، اما برای شما خیلی گران نیست. شما می دانید که در اطراف خود ارزان نیستیم. اما از نظر ما گران نیست. این بدان معناست که پرداخت هزینه آن آسان است ، اما همچنین نیازی به تهیه نسخه لامبورگینی در وب ندارید. فقط یکی از مارک های شما پیام بازاریابی مناسب را به مخاطبان هدف مناسب ارائه می دهد ، که بازدید کنندگان شما را به نمایندگی های برند تبدیل می کند. با من تماس بگیرید یا از طریق اینترنت با من تماس بگیرید تا بفهمید چگونه می توانیم یک وب سایت بسازیم بدون اینکه موفقیت های شما را به وب سایتی تبدیل کنیم که این نتایج ارزشمند و فروش را برای شما به ارمغان آورد. سوزان برای موفقیت در تجارت ، موضوعی را پیشنهاد داد:

برای نکات مربوط به زمان چای با ما تماس بگیرید: خرید موتور جستجوی SEO یا ساختن وب سایت با کمترین هزینه؟ قیمت های واقعی “ارزان” ، “ارزان” و “ارزان” شرکت را مشاهده کنید.ببینید: هزینه SEO و ایجاد وب سایت چقدر است؟

کتاب ها: فکر کنید ثروتمند هستید! نسخه اول گرفته شد و به روز شد.

برای مقاله ما به ما مراجعه کنید: آنچه شما باید قبل از شروع به جستجو برای یک توسعه دهنده وب یا آژانس توسعه وب سایت برای طراحی وب سایت و ایجاد ارزیابی برای تجارت خود بدانید. بخوانید: 9 نکته ای که باید قبل از تبدیل شدن به کاربر اینترنت بدانید.

برای مشاهده یک نگاه محرمانه به ما مراجعه کنید: ببینید مردم درباره آنچه که یک طراح وب برای ایجاد یک وب سایت تجاری موفق ، جذاب و موفق باید بداند ، فکر می کنند: چگونه طراحان وب مناسب را برای تجارت خود استخدام کنیم.

فروش و از دست دادن بازاریابی ارزان و مقرون به صرفه در وردپرس: در اینجا مهمترین دلایلی وجود دارد که ممکن است فروش و بازاریابی برای یک وب سایت ارزشمند امکان پذیر نباشد: چرا “سایر سایتهای وردپرس” ممکن است برای تجارت ارزشمند شما هزینه داشته باشد.

مقاله ما را بررسی کنید: کارآفرینان فکر می کنند اگر نمی دانند چه چیزی نمی دانند ، باید این کار را انجام دهند تا زمانی که وب سایتی بسازند. این مقاله توضیح می دهد که چرا کارآفرینان نباید وب سایت های خود را بسازند.

منبع: مitutionsسسات مالی در کانادا.

.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا