دنیای وب

دانیل اونوگا: مردی که در نیجریه هفته ای 50 هزار دلار درآمد دارد

ممکن است بسیاری در درستی خط اصلی – داستان افسانه ای معمول رسانه های نیجریه شک کنند. این همان چیزی است که شما فکر می کنید اما این یک واقعیت جمع شده است. او نه فوتبالیست است ، نه جادوگر ، نه سیاستمدار یا غول نفت و نه مسکن. دانیل اونوگا بازاریابی شبکه عالی پول خود را انجام می دهد. او تجارت خود را بر روی پلت فرم OMEGAPRO – MLM با فرصت های کسب بشکه دو برابر انجام می دهد.

او با گوش دادن به مرد جوان ، یک جوان نیجریه ای معمولی و سرزنده است. این متفاوت از این واقعیت است که تمرکز خود را بر بهترین گرفتن از OmegaPro می گذارد. او تجارت OmegaPro را آنقدر جدی گرفت که بسیاری از او با او شریک هستند – صحبت کنید و ثروتمند شوید. وی از کارمندان ارشد OmegaPro در نیجریه است. OmegaPro ارائه دهنده خدمات مالی بسیار اهرمی است که ارائه می دهد: تجارت فارکس و سرمایه گذاری ، بانکداری و تجارت ارزهای رمزنگاری شده.

این واقعیت که این فرد 35 ساله از سرمایه گذاری فارکس خود در OmegaPro در حالی که راحت در نیجریه زندگی می کند ، هر هفته 50،000 دلار (پنجاه هزار دلار آمریکا) درآمد کسب می کند ، گویای این موضوع است. او در قرن بیست و یکم تجارت می کند – تجارت آنلاین MLM. به سختی می توان هر هفته در بحران اقتصادی جهانی ناشی از بیماری همه گیر Covid-19 چنین مبلغی را دریافت کرد.

دانیل اونوجا یک سیستم منحصر به فرد دارد که در بازاریابی شبکه ای مورد استفاده قرار گرفته است – جلسات و سمینارهای بزرگنمایی توپ های کلیسایی وی هستند که با دقت کالیبره شده اند. تقریباً هر روز میزبان جلسات بزرگنمایی است در حالی که شنبه ها روزهای سمینار با تعداد زیادی مخاطب هستند. از طریق این ابزارها ، چشم اندازها ثبت می شوند. از دسامبر سال 2020 ، به حدود 20،000 نیجریه رسیده است. سفر در نیجریه برای انتشار اخبار خوب در مورد سرمایه گذاری در فارکس با OmegaPro و سایر فرصت های شغلی ارائه شده ، شبکه خود را مسئول 50،000 دلار درآمد هفتگی خود کرده است.

امروز در نیجریه ، حدود 10 شبکه با OmegaPro به Daniel Onoja خواهند پیوست تا در طی چند هفته هر هفته همین تعداد را بدست آورند. این گروه از بازاریابان شبکه به سادگی جلسات زوم و سیستم منظم وبینار را تکرار کردند. طبق نظر این مجریان برتر ، چهار (4) ماه اول ممکن است کند به نظر برسد. اما به محض پیوستن به تیم نزدیک به ده (10) شبکه فعال و متعهد ، درآمد هفتگی شما به سرعت رشد می کند – از تمام تلاش آنها بدست می آورید. به یاد داشته باشید ، بازاریابی شبکه ای با استفاده از تلاش های بی شماری از دیگران رشد می کند.

*

این را بررسی کنید:

برای پیوستن به گروه WhatsApp من این پیوند را دنبال کنید: https://chat.whatsapp.com/CxK2YFWBU4S6F7olfayUcL

هدف ما افزایش شبکه هر عضو به N10M در 24 ماه آینده است.

استراتژی: ارتباطات

تهیه کننده: فارکس

پلت فرم: امگا پرو

برنامه مالی ما آزمایش شده و بسیار موفق است. تمام کاری که ما انجام می دهیم تکرار کاری است که حدود 1000 نفر در نیجریه انجام داده اند.

به عرشه خوش آمدید.

تازه واردین نیازی به زحمت در زمینه بازاریابی ندارند. پس از آمادگی برای یادگیری و یادگیری ، خوب می توانید ادامه دهید. یک سیستم پشتیبانی در اختیار شماست. تمام کاری که شما انجام می دهید این است که هر یک از انتخاب های خود را متناسب با نیازهای خود تنظیم کنید. تعداد زیادی الگوی بازاریابی وجود دارد که می توان به ویژه برای بازاریابی در فیس بوک استفاده کرد. رهبران همچنین برای حمایت از کمپین شبکه مدیران خود در دسترس هستند – آنها برخی از تازه واردان رویدادهای بزرگنمایی و سمینارهای میزبان را تأمین مالی می کنند.

رسیدن به سطح 50 هزار دلار اوج ارتباطات در پلتفرم OmegaPro است. برای رسیدن به این سطح نیاز به پایین آمدن تقریبا 1800 است. خبر خوب در مورد فرصت های شغلی با OmegaPro این است که اگر تکالیف خود را خیلی خوب انجام دهید ، در کمتر از یک سال ، هفته ای به مبلغ N1،000،000.00 (یک میلیون نایرا) از طریق پاداش شبکه سود کسب می کنید. این شامل 300٪ تضمین شده در هیچ یک از بسته های سرمایه گذاری شده فارکس در یک بازه زمانی 13 ماهه نمی شود.

همانطور که دانیل Onuga گفت – شما ممکن است یک بازاریاب شبکه سنتی نباشید اما می توانید از فرصت های تجاری OmegaPro برای جذب سرمایه برای پروژه های رویایی خود بهره ببرید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا