دنیای وب

درباره بازاریابی ویدیویی اینترنتی

بگذارید برای شما توضیح دهم که چرا بازاریابی ویدئویی تأثیر دارد و چرا کاملاً باید استراتژی بازاریابی ویدئویی را در برنامه های تبلیغاتی خود بگنجانید. در حال حاضر شرکت ها بیشتر از هزینه های خود در تلویزیون برای تبلیغات اینترنتی هزینه می کنند. حداقل 20 ساعت فیلم در هر دقیقه در YouTube بارگذاری می شود. روزانه بیش از یک میلیارد فیلم در سایت معروف اشتراک گذاری ویدیو مشاهده می شود و اکنون مردم زمان بیشتری را صرف تماشای تلویزیون به تماشای فیلم می کنند.

جای تعجب نیست که بازاریابی ویدئویی سریعترین رشد در اینترنت است. هیچ چیز دیگری به عنوان یک ابزار بازاریابی موثر واقع نمی شود. اگر مجبور شوید تصمیم بگیرید که بازاریابی ویدئویی برای گزاره های بازاریابی شما ارزشی ندارد ، خطر پشت سر گذاشتن رقبا را بر عهده دارید.

چرا بازاریابی ویدئویی بسیار محبوب است و دقیقاً چیست؟

مفهوم بازاریابی ویدئویی مبتنی بر تبلیغات و بارگذاری محتوا در فیلم ها و ارائه آن از طریق اینترنت است. محبوبیت ویدئو به عنوان یک استراتژی بازاریابی عملی عمدتا به دلیل ویژگی جستجوی جهانی Google است.

در سال 2007 ، گوگل یک جستجوی جهانی ایجاد کرد. این بدان معناست که وقتی درخواست خود را در Google وارد می کنید ، نتایجی که موتور جستجو تولید کرده است فقط صفحات وب نبوده بلکه تصاویر و فیلم ها نیز بوده است. هرگونه پرس و جو را مستقیماً در Google بنویسید ، احتمالاً این عکس و فیلم خاص را در یک سایت با رتبه بالا در Google پیدا خواهید کرد و احتمالاً در سایت های قدرتمندی مانند آمازون درخواست خواهید کرد. از نظر اهداف سئو ، موقعیت ممتاز ویدئوهایی که در بالای صفحه نتایج موتور جستجوی گوگل نمایش داده می شوند ، از قبل بر توسعه بازاریابی ویدئویی تأثیر گذاشته است.

ویدئو یک ابزار تأثیرگذار SEO است. مردم ویدیو را به همان اندازه که گوگل دوست دارد دوست دارند. این ویدئو تحریک کننده تر از متن است. استفاده از فیلم به شما امکان می دهد موضوع خود را آموزش دهید یا آن را با وضوح بیشتری توضیح دهید. هرچه بفروشید ، این ویدئو نحوه عملکرد را به مشتریان شما نشان می دهد و بهتر از هر رسانه دیگری آن را توضیح می دهد. محتوای جالب ارسال کنید و شروع به جذب بینندگان به کانال فروش خود کرده و با آنها رابطه برقرار کنید.

مشاغل از بازاریابی ویدئویی رایگان به عنوان راهی برای کسب رتبه های بالا در Google برای تولید فروش و ایجاد سر و صدا برای محصول یا اطلاعات خود استفاده می کنند. این یک روش عالی برای جلوتر از رقابت و تقویت نام تجاری شماست. پس تعجب آور نیست که بسیاری از شرکت ها با پیشرفت در یکپارچه سازی بازاریابی ویدئویی ، از این مزیت ها سود می برند و برتری آنها را کسب می کنند.

تعداد زیادی ابزار رایگان در دسترس است که به شما کمک می کنند محتوای ویدیویی را بدون هیچ هزینه ای برای شما ایجاد کنید. پس از این سال گذشته ، ویدیو بسیار محبوب شده است و در آینده نیز محبوبیت بیشتری کسب خواهد کرد. هیچ کانال دیگری دسترسی جهانی ندارد که تقریباً بدون هزینه بتوانید با فیلم به آن برسید. ROI در مقایسه با سایر روش های سنتی بازاریابی آنلاین ، منع بازدارنده است.

اگر هنوز وارد تبلیغات ویدئویی در مبارزات خود نشده اید ، این را در نظر بگیرید. این احتمال که هزاران نفر به طور آنلاین رقبای شما را برای شما ببینند و روزانه فروش زیادی داشته باشند ، اذیت نمی شوید؟

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا