ساختمان و مسکن

درباره Medici Villas در توسکانی اطلاعات کسب کنید

تعدادی از ویلاهای بزرگ در توسکانی در اوج رنسانس فلورانس ، توسط خانواده قدرتمند Medici ساخته شده اند. دوازده ویلا اساسی ، که در نزدیکی مراکز هنری فلورانس و لوکا واقع شده اند ، نمونه های بارزی از معماری رنسانس و باروک هستند. در اواخر قرن شانزدهم ، 16 املاک اصلی در اطراف فلورانس و حداقل 11 منطقه فرعی پراکنده در حومه شهر توسان وجود داشت. این ویلا در سال 2013 در مرکز میراث جهانی یونسکو پیروز شد.

کمیته یونسکو در مورد خلاقیت مدیچی موارد زیر را نوشت: “آنها به تأثیر خانواده Medici بر فرهنگ مدرن اروپایی از طریق حمایت از هنر خود تأکید می کنند. ساخته شده در سده های پانزدهم و هفدهم ، نمایانگر یک سیستم نوآورانه در ساخت و سازهای روستایی هماهنگ با طبیعت است و به تفریح ​​، هنر و دانش اختصاص داده شده است.” .

از قلعه گرفته تا قصر

ویلاهای Medici در توسکانی مجتمع های روستایی هستند که بین قرون 15 و 17 ساخته شده اند. آنها به اهداف بسیاری خدمت می کردند اما در درجه اول کاخ های روستایی Medici و نماد ثروت و قدرت خود بودند. خانواده از آنها به عنوان استراحتگاه تفریحی استفاده می کردند و بسیاری از آنها از لحاظ استراتژیک در نزدیکی مکان های عالی برای ماهیگیری قرار داشتند. با این وجود ، این مرکز همچنین به عنوان مراکز فعالیتهای کشاورزی ، برای اقتصادی مهم درمورد جوامع پیرامونی مهم بوده است.

اولین ویلاهای Medici در توسکانی ، ساخته شده در قرن 14th ، ساختارهای نسبتاً بادوام و استحکام بسیار خوبی دارند. ویلا دل تربیبیو و یکی در کارفاگیلیو خانه اصلی خانواده Medici در نظر گرفته شدند. با گذشت زمان ، خانواده شروع به طراحی خانه های خود با فضاهای تفریحی اضافی و باغ های محوطه سازی مانند خانه های Careggi و Fiesole کردند.

بهترین معماری

گفته می شود نمونه های اخیر برخی از بهترین نمونه های معماری رنسانس و باروک در منطقه است. همراه با باغهای پیچیده ای بود که به همان اندازه خود ساختارها چشمگیر شد. باغ ویلا دو کاستلو برای نخستین بار توسط نیکول ت تربلو برای Cosimo de ‘de Medici ، گراند دوک توسکانی طراحی شد. Tripollo بعداً به طراحی باغهای خیره کننده بابولی در Palazzo Pitti در فلورانس پرداخت.

هر ملک متعلق به یک عضو مهم خانواده Medici بود و به عنوان میکروسکوپ در دادگاه Medici خدمت می کرد. دوک با توجه به نیازها یا خواسته های خود از خانه به خانه دیگر سفر خواهد کرد. او برای شکار در ویلا دل تربیو اقامت گزید و در بهار به ویلا دل آمبروگیانا نقل مکان كرد و سپس در ماههای گرم تابستان به آب و هوای خنك ویلا د آرتمینو رفت.

میراث

گفته می شود 12 ویلای مهم در مدیچی در توسکانی اولین نمونه هایی از رابطه بین معماری ، باغ ها و محیط زیست در ایتالیا است. ساختمانها و باغهای اطراف ، ایده آل برای زندگی در هماهنگی با طبیعت ، و با فداکاری به دنبال هنر ، سرگرمی و دانش را تجسم می دهند. آنها استانداردی را برای اقامتگاههای پرنسلی در سرتاسر اروپا تعیین کرده اند و امروزه هنوز هم می توان تأثیر آنها را دید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا