دنیای وب

در بازاریابی از طریق ایمیل باید و نباید کرد

بازاریابی از طریق ایمیل ثابت کرده است که بارها و بارها راهی موثر برای برقراری ارتباط با مشتریان شما است ، از جمله ارسال به روزرسانی درباره انتشارات جدید و تبلیغات و حتی درخواست نظر از آنها که می تواند به شما در بهبود تجارت شما کمک کند.

طبق یک گزارش مرجع از MarketingSherpa ، 72٪ از افراد دریافت محتوای تبلیغاتی از طریق ایمیل را ترجیح می دهند ، در حالی که 17٪ از کسانی که رسانه های اجتماعی را ترجیح می دهند.

می پرسید چرا از بازاریابی از طریق ایمیل استفاده کنید؟ اول از همه ، ایمیل در هنگام برقراری ارتباط با مشتریان خود یک رویکرد شخصی تر است. نکته مهم این است که بیانگر ارزش شما برای مشتریان خود است. ایمیل پیام شما را م effectivelyثرتر از رسانه های اجتماعی می رساند.

در حالی که بازاریابی از طریق ایمیل قطعاً یک کمپین بازاریابی موثر است ، شما باید مراقب بایدها و نبایدها باشید. در اینجا 4 مورد از هر یک ذکر شده است:

سفارشات بازاریابی از طریق ایمیل

عمل کن یک تست A / B انجام دهید. شما باید به داده های مربوط به کمپین های گذشته خود توجه کنید تا بتوانید راه هایی برای کسب نتایج بهتر پیدا کنید. خطوط موضوع ، موقعیت های تصویر ، رنگ ها و طرح ها را آزمایش کنید. داده هایی را جمع آوری کنید و مناطقی را یادآوری کنید که می توانید پیشرفت کنید.

عمل کن برای کمپین ایمیل خود یک استراتژی ایجاد کنید. عدم برنامه ریزی فقط برنامه ریزی برای شکست است. برای صرفه جویی در وقت برای بهبودی از اشتباهاتی که می توان از آنها جلوگیری کرد ، با تیم خود فکر کنید ، بحث کنید و برنامه ای ایجاد کنید. به یاد داشته باشید ، ایمیل شما نمایانگر تجارت شما – برند شما است.

عمل کن از اتوماسیون ایمیل استفاده کنید. ارسال یک ایمیل در هر زمان ، وقت و انرژی زیادی می برد. این نکته خوبی است که فناوری این مشکل را حل کرد. محصول اتوماسیون ایمیل از وقت شما به طور کارآمد استفاده می کند.

عمل کن لیست های خود را تقسیم کنید. هدف از بازاریابی از طریق ایمیل سفارشی سازی روش شما است ، اما اگر ایمیل های گسترده ای را برای مخاطبان تقسیم نشده ارسال کنید ، این به معنای شکست دادن کل هدف است. مشتریان شما طیف گسترده ای از خواسته ها ، نیازها و خواسته ها را دارند. اطمینان حاصل کنید که ایمیل های مربوطه را برای مشتریان خود ارسال می کنید: نکته اصلی ارسال پیام درست به شخص مناسب در زمان مناسب است.

بازاریابی از طریق ایمیل را از دست ندهید

انجام ندهید عمومی و خسته کننده باشید! استفاده از یک موضوع ضعیف در بازاریابی از طریق ایمیل باعث می شود ارزش برند و معاملات خود را از دست دهید. اولین برداشت ها در مورد این مسئله بسیار مهم است. از آنجا که مشتریان هر روز ایمیل های زیادی دریافت می کنند ، نمی خواهند وقت خود را برای باز کردن چیزی که به نظر سرگرم کننده یا مربوط به آنها نیست هدر دهند. خطوط موضوعی ساده ، مختصر و جذاب را بنویسید.

انجام ندهید نقض قوانین هرزنامه (CAN-SPAM محدودیت های زیادی را در مورد بازاریابی از طریق ایمیل تعیین می کند. گیرندگان حق دارند پیام های الکترونیکی ناخواسته را از شرکت ها دریافت نکنند.) ارسال هرزنامه به سادگی غیرقانونی است و بنابراین غیرکارشناسی است. ناگفته نماند که این امر بر مبارزات ایمیل شما تأثیر منفی خواهد گذاشت.

انجام ندهید موبایل پسند بودن را فراموش کنید ، در غیر این صورت مخاطبان زیادی را از دست خواهید داد. آمار نشان می دهد که یک سوم از کل ایمیل های دریافتی در 50٪ موارد در دستگاه های تلفن همراه خوانده می شود.

اگر ایمیل های شما متناسب با صفحه های کوچکتر تلفن های همراه طراحی نشده باشند ، ایمیل شما به سادگی کار نمی کند. از یک طراحی پاسخگو استفاده کنید (این می تواند باعث افزایش 130٪ کلیک در ایمیل شود).

انجام ندهید لیست بخرید! اگرچه این ممکن است به سرعت دامنه تبلیغات ایمیل شما را گسترش دهد ، اما قطعاً آنچه را که برای آن پرداخت کرده اید دریافت نخواهید کرد. گذشته از تأثیر منفی کمپین شما ، لیست ها حتی برای تجارت شما قابل اعتماد نیستند.

دسترسی گسترده برای بازاریابی ضروری است ، اما هرگز نباید از کیفیت غافل شد. بازاریابی ایمیلی وقتی بتوانید پیامی مربوط به افرادی که به اطلاعات خاصی نیاز دارند ارسال کنید ، بهترین عملکرد را دارد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا