ساختمان و مسکن

در ویلای تعطیلات در پوکت بمانید

پوکت ، بزرگترین جزیره تایلند ، در دهه 1980 به عنوان یک مقصد مهم گردشگری ظاهر شد. نقاشی اصلی سواحل شگفت انگیز بود. افزایش علاقه به خورشید و شن و ماسه صنعت گردشگری را تحریک کرده است و امروز پوکت با زیرساخت های چشمگیر و کاملی با استراحتگاه های کلاس جهانی ، ویلاهای ساحلی لوکس پوکت ، رستوران ها و برخی از بهترین گزینه های زندگی شبانه روبرو می شود که در هر نقطه آسیا یافت می شود.

پوکت پذیرای گردشگرانی است که می خواهند از این همه دور شوند. با تأثیر فشارهای محیط رقابتی ، تعطیلات به طور فزاینده ای در اطراف استراحت و تفریح ​​با عزیزان از نگاه مردم بیشتر می شوند. برای اکثر بازدید کنندگان ، تعطیلات دیگر به کاوش در مکان های جدید نمی پردازد بلکه برقراری مجدد ارتباط با خود است و از آنجا که این چشم انداز جدید در مرکز می گذرد ، صنعت میهمان نوازی نیز برای رفع این تقاضا خود را مجدداً معرفی می کند.

مسافران به این جزیره جذب می شوند زیرا می توانند خانه های تعطیلات خود را رزرو کنند ، یا ویلاهای پوکت که بسیار شبیه خانه های با حرفه ای هستند ، بنابراین بهترین ها را در هر دو دنیا ارائه می دهند – امکانات و خدمات هتل همراه با حریم خصوصی ، فضا و مناطق غیررسمی که تنها یک خانه می تواند ارائه دهد. این اجاره ها با خدمات خانه دار تهیه می شوند و برای مراقبت از کارهای روزانه در خانه پخته می شوند ، در حالی که برخی خدمات دربان برای کمک به کلیه فعالیت ها از جمله رزرو تور و حمل و نقل دارند. در برخی از اجاره های لوکس نیز از ویژگی هایی مانند استخر اختصاصی ، گرداب ، وای فای و سیستم های سرگرمی کامل استفاده می شود و به جای بیرون رفتن برای تفریح ​​و تماس های اجتماعی ، میهمانان همه چیز را که در راحتی خود لازم دارند دریافت می کنند.

جلوی ساحل پوکت ویلاها این امر به ویژه محبوب است زیرا میهمانان در واقع می توانند از صدای امواج شستشوی ساحل از خواب بیدار شوند و سپس روز را با لذت بردن از آفتاب در ساحل ، غوطه ور شدن در آب و یا حتی لذت بردن از یک پیک نیک پر از تفریح ​​لذت ببرند ، که باعث می شود قلعه شن با بچه ها باشد. کسانی که به دنبال چیزی غیرفعال تر هستند می توانند به سادگی جلوی کار خود را بگیرند یا کتاب مورد علاقه خود را در بالکن بخوانند یا تراس را اجاره کنند و ضمن لذت بردن از مناظر عالی از دریا و فراتر از آن.

سواحل زیادی در پوکت از جمله ساحل پاتونگ ، کارون بیچ ، ساحل کاتا و ساحل کاتا نو وجود دارد. تمام این سواحل سهم نسبتاً خوبی از ویلاهای تعطیل دارند. ساحل پاتونگ محل زندگی مهم شبانه در این جزیره است و مجموعه ای از کلوپ های شبانه را ارائه می دهد. در خارج از خانه های تعطیل ، می توانید به جنگهای ماجراجویی های محیطی در جنگل های گرمسیری بروید یا از غواصی در کلاس جهانی در دریای آندامان لذت ببرید. از پوکت نیز می توانید به مسافرت بروید و در اطراف خلیج Fang Nga عارف بروید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا