دنیای وب

دستورالعمل های تجاری که می تواند به شما در مدیریت وب سایت کمک کند

بسیاری از افرادی که یک وب‌سایت را راه‌اندازی می‌کنند و امیدوارند از آن کسب درآمد کنند، این اشتباه را مرتکب می‌شوند که به وب‌سایت خود به عنوان سرگرمی نگاه می‌کنند و با آن به عنوان کاری که در اوقات فراغت خود برای سرگرمی انجام می‌دهند، رفتار می‌کنند. اگر می خواهید وب سایت شما جدی گرفته شود و اگر می خواهید از آن درآمد زیادی کسب کنید، باید از آن مراقبت کنید و این به معنای اعمال قوانین شرکت در وب سایت شما است. تئوری کسب و کار را می توان در همه چیز از استراتژی های بازاریابی اینترنتی گرفته تا طراحی وب سایت شما اعمال کرد، بنابراین چند درس لازم است. در اینجا چند مورد برای شما آورده شده است.

همگرایی و واگرایی: این نشان می دهد که گروهی که با هم وقت می گذرانند در طول زمان بیشتر رشد می کنند و گروهی که وقت می گذرانند متفاوت می شوند. این به ویژه در صورتی مفید است که تیمی را برای مدیریت وب سایت خود مدیریت می کنید، اما می توان آن را در انجمن های آنلاین مانند انجمن ها نیز اعمال کرد.

ROI: ROI به معنای “بازگشت سرمایه” است و به این معنی است که مطمئن شوید پولی که در یک پروژه می گذارید بیشتر به شما کمک می کند. هر بار که به عنوان یک شرکت پول خرج می کنید، باید یک سرمایه گذاری متفاوت باشد و در نتیجه تصمیم گیری باید بیشتر بازده داشته باشید.

غیر کوری: این یک اصطلاح ذهنی است که برای بازاریابی آنلاین به کار می رود. نابینایی غیبت به تمایل افراد به جستجوی چیزی که وجود دارد، اما به چیزی که دیده نمی شود توجه نمی کند، اشاره دارد. به دنبال مشکلات و مشکلات دیگر نباشید، بلکه به دنبال آنها باشید

مقیاس پذیر: یک شرکت می تواند به راحتی از نظر اندازه و سود رشد کند. یک وب سایت در بیشتر موارد چنین شرکتی است – زیرا شما می توانید بیشتر در بازاریابی آنلاین سرمایه گذاری کنید و تعداد افرادی که به وب سایت شما می آیند و روی تبلیغ شما کلیک می کنند / محصول را می خرند افزایش دهید.

اتوماسیون: اتوماسیون فرآیند را برای شما خودکار می کند تا افراد دست خود را کثیف نکنند که هزینه کار شما را کاهش می دهد و کسب و کار شما را رونق می بخشد. انواع مختلفی از نرم افزارها وجود دارند که مراحل را برای شما نظارت می کنند. با این حال، توجه داشته باشید که فرآیند خودکار نیاز به مدیریت و هماهنگی دقیق دارد – در غیر این صورت مشکل کوچک تا زمانی که آن را پیدا نکنید، تشدید خواهد شد.

ارتباطات برتر: این زمان و در نتیجه پولی است که برای ارتباط با همکاران، مشتریان و کارمندان صرف می کنید. اگر تمام روز را صرف پاسخ دادن به ایمیل‌ها می‌کنید، هدر دادن پول است و باید راه‌هایی برای کاهش این هزینه پیدا کنید، مثلاً با استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای تعامل بدون دردسر.

خط پایین: تبلیغات خط پایین نوعی از تبلیغات خاص هستند که به افراد خانه نزدیک می شوند و گاهی مستقیماً با آنها صحبت می کنند. در زیر برخی از روش‌های بازاریابی اینترنتی که شامل ارسال ایمیل به لیست‌های پستی یا استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای ارتباط با افراد است، آورده شده است. از یک طرف، PPC را می توان «بالاتر از خط» در نظر گرفت زیرا خیلی خاص نیست.

ضرب کننده نیرو: یک ضریب نیرو تمام چیزی است که به شما کمک می کند با همان مقدار ورودی نتایج بیشتری کسب کنید. چکش ابتدایی ترین شکل افزایش قدرت است زیرا به شما امکان می دهد فشار بیشتری به ناخن وارد کنید بدون اینکه محکم تر از مشت به آن ضربه بزنید. افزایش قدرت بازاریابی آنلاین نرم افزار و خدماتی است که می تواند ایمیل های زیادی را برای شما ارسال کند یا به شما در ایجاد سریعتر محتوا کمک کند. رایانه شما نیز نوعی تولید برق است. وردپرس یک تقویت کننده قدرت عالی است زیرا مدیریت وب سایت شما را سریعتر و آسان تر می کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا