دنیای وب

دلار اول را بسازید – چگونه یک نفر آن را انجام می دهد؟

هنگامی که تصمیم گرفتید از اینترنت درآمد کسب کنید ، چگونه شروع می کنید؟ خوب ، بیشتر ما با بررسی آنچه در اینجا می گذرد شروع می کنیم. انجام س SEOالات سئو ، تحقیق درباره فروش ، بررسی روند داغ برای کپی یا دنبال کردن آنها ، این نوع موارد. اما دقیقاً چگونه به این مهم دست پیدا می کنید؟ واقعاً از کجا می توانید شروع کنید؟ چه کاری باید انجام دهید؟ اگر پاسخ این س questionsالات را داشته باشید ، شک و ترس شما از بین می رود و آنها را خرد خواهید کرد ، و این را نمی خوانید ، درست است؟

سپس ، اول و مهمترین ، من همه پاسخ ها را ندارم ، و همچنین شخص دیگری ندارم! این فقط اخلاص است. دوم ، احتمالاً کسی را در اینجا پیدا نخواهید کرد که بدون پرداخت هزینه اطلاعات ، این پاسخ ها را به شما ارائه دهد. شما کسی را پیدا نخواهید کرد که سعی در بازاریابی “راه حل” ، کتاب ، برنامه یا برنامه ای نداشته باشد که برای شما یک میلیون دلار درآمد کسب کند و شما بتوانید از خانه یا با خانواده خود در این زمینه با آن کار کنید. آیا این بیشتر چیزی نیست که من پیدا کردم؟ راستش را بخواهید ، آیا اکثر این برنامه های “$ 1000 ساخته شده” دقیقاً همان مواردی نیستند؟

هر چند وقت یک بار می بینید ، “لطفا فقط این” کتاب الکترونیکی “را بخرید ،” این برنامه را دنبال کنید “یا این CD ها را تهیه کنید تا بتوانید ماهیانه 76000 دلار درآمد کسب کنید! اینجا ، … ثبت واقعی ماهانه Clickbank را ببینید … تعداد زیادی از اینها در آنجا وجود دارد ، تقریباً ترسناک است … و شما می دانید که اکثر آنها نکات منفی هستند که به شما این نوع پول را نمی دهد ، درست است؟

سو چاک ، چرا این مقاله را نوشتی؟ من دوست دارم خودم را فردی شبیه به تو بدانم. همه اینها را با رفتن به مسیر “eBay / حمل و نقل مستقیم” شروع کردم. سایت های eBayer بسیار موفقی وجود دارد که شما باید برای رقابت با آنها پول داشته باشید ، کاری که من انجام نداده ام.

حالا ، … قدم بعدی من لغزنده بود. من شروع به خواندن برنامه های برنامه فوری ثروت ، نمودار سریع ثروتمند شدن و همه کارهایی که “نحوه انجام آن” انجام می دهند ، کردم. بله ، من تمایلی ندارم که بگویم کمی تلاش کردم. (این ممکن است دروغ باشد ، من بیش از اندکی تلاش کرده ام …) من کشف کرده ام که تعداد کافی از افراد در اینجا هستند که سعی می کنند پول شما را بیش از آنچه تصور می کنید بدست آورند. بیشتر پول من ، که مجبور نبودم آن را پخش کنم …

مورد بعدی بازاریابی وابسته با استفاده از روش های PPC بود. به یاد داشته باشید ، من فقط گفتم من پول رقابت با حمل و نقل eBay / مستقیم را ندارم ، درست است؟ خوب ، من مطمئن هستم که شما پول لازم برای انجام PPC را ندارید !!! من این کار را به مدت 12 (دوازده) ساعت انجام دادم … درست است ، 12 (دوازده) ساعت و آن را به عنوان باور نکردنی به صندوق های کارآفرینی من آسیب رساند!

اکنون ، بازاریابی PPC خوب است ، … واقعاً بیش از خوب است ، جالب است! اما اگر پول زیادی ندارید … در 12 (دوازده) ساعت اول ، 447،446 بازدید داشته ام! این خیلی هیاهو است !!! با این وجود یک خرید صورت نگرفت و هزینه قابل توجهی بود. بنابراین مجبور شدم آن را رها کنم.

اما … این یک درس بسیار مهم را به من آموخت! بدون توجه به آنچه بازاریابی می کنید ، ترافیک می گیرید! با این وجود توانایی ادامه کار را نداشتم. پس چه بعدی؟

این مرا به جایی که الان هستم می برد. من هنوز هم به عنوان یک شرکت وابسته بازاریابی انجام می دهم ، اما نه با PPC. آیا دوباره انجام می دهم؟ آره! اما ، این یکی از محصولاتی بود که من می دانستم آنها مانند کیک داغ می فروشند و من می دانستم که می توانم در آن فروش اول صبور باشم. بسیار گران است!

بنابراین ، … بازگشت به ساخت اولین دلار؟ من اولین فروش “نقطه عطف” خود را انجام دادم و خوشبختانه اکنون در راه رسیدن به اولین میلیون خود هستم. آیا من موفق هستم؟ پاسخ من باید منفی باشد ، با سلب مسئولیت. من مطمئن هستم که اکنون می توانم در اینجا زندگی خود را تأمین کنم. من کارهای زیادی انجام داده ام و آماده رفتن هستم.

چرا آنقدر خواندم؟ شما می خواهید بدانید که من برای بدست آوردن پول اینجا چه کاری (و چگونه) انجام می دهم ، درست است؟ فهمیدم که شما می توانید به صورت رایگان مقاله بنویسید! بله ، گفتم رایگان! کاری که شما انجام داده اید و اگر همچنان می خوانید که گرسنه انجام آن را نیز دارید راهی برای فروش به شما ارائه می دهد. (مهم نیست چه می فروشید ، چه محصول شما باشد و چه به عنوان شرکت وابسته.)

این روش برای ارسال مقاله در انجمن ها یا وبلاگ ها و ارسال فقط کیک های کوچک خود است! هرچه بیشتر تایپ کنید ، بازدید بیشتری خواهید دید. بله ، ثبت نام ، نوشتن مقاله و سپس انتشار مدتی طول می کشد ، اما ارزش هر دقیقه آن را دارد.

شما از آسان بودن انجام این کار و نتایج آن شگفت زده خواهید شد. فقط بهش فرصت بدید! برای شما آرزوی موفقیت می کنم در تلاش برای امنیت مالی و موفقیت در هر کاری که سعی می کنید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا