ساختمان و مسکن

دلایلی که معمار باید ارتفاعات ساختمانهای آپارتمانی شما را طراحی کند

ارتفاع ساختمان نقشه ای است که تمام جنبه های ساختمان را نشان می دهد: جلو ، عقب و کنار. هزینه درخواست هنگام درخواست اجازه منطقه بندی از اهمیت زیادی برخوردار است. دلیل این امر این است که اگر نقشه را نتوانید مجوز بدهید.

نقشه باید محل تمام عناصر ساختمان را مشخص کند. اینها عبارتند از: پنجره ها ، درها و خطوط سقفی. ابعاد پنجره ها و درها نیز باید نمایان شود. برای انجام نقشه ها بصورت حرفه ای ، باید خدمات معمار حرفه ای را استخدام کنید.

اهمیت به کارگیری یک معمار برای انجام ارتفاع ساختمانهای مسکونی

یکی از مهمترین مزیت های استخدام یک حرفه ای برای ترسیم ارتفاع ساختمان این است که به شما ویژگی هایی را می دهد که باعث می شود خانه شما به خوبی ظاهر شود. این حرفه ای همچنین در مورد طرح های فعلی در بازار به شما توصیه می کند. از آنجا که بسیاری از معماران از روندهای فعلی و آینده در بازار آگاه هستند ، این حرفه ای شما را به سمت بهترین طرح هایی راهنمایی می کند که اگر می خواهید خانه شما در آینده شیک به نظر برسد ، به دنبال آنها باشید.

برای صرفه جویی در قبض های برق ، ساختن خانه های با صرفه اقتصادی ضروری شده است. وقتی با یک معمار کار می کنید ، حرفه ای خانه شما را طراحی می کند تا از نظر انرژی کارآمد باشد. به عنوان مثال ، او مکان مناسبی برای قرار دادن پانل های خورشیدی طراحی خواهد کرد. او همچنین یک منطقه ذخیره سازی گرما خاص را طراحی می کند. این می تواند یک تخته کف بتونی باشد که برای نگهداری انبارداری چگال شده است.

این معمار همچنین خانه شما را طراحی خواهد کرد تا آنجا که ممکن است نور داشته باشد. به عنوان مثال ، او با طلوع خورشید درها و پنجره ها را طراحی می کند تا رو به شرق باشد.

برای داشتن انرژی در خانه شما عایق کاری بسیار مهم است. این حرفه ای خانه شما را برای بهترین عایق طراحی می کند تا حتی در فصل زمستان از گرم بودن خانه شما نیز استفاده کند.

اصطلاحاتی که برای آشنایی با آنها لازم است

تعدادی اصطلاح وجود دارد که معماران معمولاً هنگام طراحی ارتفاعات از آنها استفاده می کنند. شما باید با آنها آشنا باشید تا بفهمید یک حرفه ای در مورد چه چیزی صحبت می کند. برخی اصطلاحات عبارتند از:

خیاط: این شامل درها و پنجره های اطراف است. همچنین شامل نرده های بالکن ، سوراخ های شیروانی و ستون ها است.

ظاهر کاذب: این نامی مجلل است که نمای ساختمان را نشان می دهد.

سوراخ کردن: این طرح ویندوز و قرارگیری آنها در خانه شماست. طراحی نوع ویندوز خانه شما را نشان می دهد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا