ساختمان و مسکن

دلایل انتخاب ویلا برای تعطیلات

پرهزینه

اجاره ویلا به همان اندازه که مردم فکر می کنند گران نیستند ، و می توان آنها را با قیمت هتل مناسب مقایسه کرد ، خصوصاً وقتی که تمام مزایای دیگر ویلا در نظر گرفته شود.

اتاق های هتل معمولی دارای یک تخت یا دو تخت است که حداکثر اشغال آن 4 است. برای مهمانی های بزرگ ویلا افراد بیشتری را در خود جای می دهد و هزینه آن می تواند در مهمانی پخش شود و این بدان معنی است که هزینه هر شخص در بعضی موارد می تواند ارزان تر از محل اقامت باشد. در یک هتل

حریم خصوصی

با ویلایی که فضای شخصی شما را بدست می آورد ، کمتر احتمال می رود در اتاق بعدی افراد دچار مزاحمت شوید و دیگر هیچ کس از کنار درب خانه شما عبور نمی کند ، یا نگران خانه داری هستید و از خدمه تمیز کاری ناراحت می شوید.

امنیت

بسیاری از ویلاها در جوامع آرام واقع شده اند که احساس حیرت انگیزی برای حومه ها دارند. اغلب خانواده های زیادی با کودکان و همچنین خانه های تعطیل وجود دارند. بیشتر انجمن های صاحبان خانه اطمینان می دهند که نواحی مشترک در سطح بسیار بالایی نگهداری می شوند و همچنین اخم در آشفتگی ایجاد می شود ، بنابراین می توانید از زمان استراحت مطمئن باشید.

استخر خصوصی

یکی از مزایای واقعی این است که ، شما نیازی به استخر هتل با افرادی که نمی شناسید به اشتراک بگذارید ، بیشتر ویلاها با استخر گرم شده خود همراه هستند ، این بدان معناست که می توانید با آرامش و آرام از آفتاب زیبای فلوریدا لذت ببرید و از استخر خصوصی لذت ببرید.

فضای بیشتر

در هتل معمولاً اتاق خواب و حمام دارید. در ویلا شما معمولاً تعدادی اتاق خواب ، اتاق نشیمن ، اتاق ناهار خوری ، آشپزخانه و اغلب حمام های زیادی دارید ، به این معنی که می توانید در هنگام تعطیلات / تعطیلات واقعاً در خانه گسترش دهید و خود را در خانه حس کنید.

آشپزخانه

اگر می خواهید به جای یک رستوران پر سر و صدا ، یک شب آرام داشته باشید ، یا غذاهای مورد نیاز خود را تهیه کنید ، می توانید غذای خود را در اکثر ویلا ها بپزید. بسیاری از آنها آشپزخانه های کاملاً مجهز دارند و چیدمان باز بسیاری از ویلا ها بدین معنی است که دیگر کسی برای پختن چیزی نخواهد ماند.

همراه

بسیاری از ویلاها در تلاش هستند تا امکانات تفریحی را برای میهمانان خود فراهم کنند. برخی از این موارد را در هتل ها پیدا نمی کنید ، یا ممکن است آنها را با میهمانان دیگر به اشتراک بگذارید. نمونه هایی از انواع امکاناتی که ممکن است در ویلاها بیابید عبارتند از: اتاق های بازی با میز بیلیارد ، تخته دارت و غیره ، تلویزیون های سه بعدی ، پخش کننده های Blu-ray ، Playstation و بازی های بورد.

به اتوبوس های شاتل اعتماد نکنید

بسیاری از هتل ها دارای اتوبوس های شاتل رایگان به پارک ها هستند که این امر می تواند برای ویلا مفید باشد و در هزینه خود صرفه جویی کند ، زیرا دیگر نیازی به پرداخت هزینه پارکینگ در پارک های دیزنی نیست. با این حال ، برنامه های او بسیار دقیق است ، با چند وانت روزانه ، گاهی اوقات در زمان های عجیب و غریب. بنابراین ، برای راحتی ، شما ممکن است بخواهید از اتومبیل خود به هر حال استفاده کنید و برای بازگشت از ویلا در هر زمان گزینه ای دارید.

تعداد حمام ها

بسیاری از ویلاها بیش از یک حمام دارند که می تواند تفاوت زیادی در طول مدت زمان آماده شدن در صبح ایجاد کند ، به این معنی که می توانید زودتر در پارک ها باشید و فعالیت های تفریحی بیشتری را در روز خود داشته باشید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا