دنیای وب

دلایل اینکه Magento گزینه ترجیحی برای بازرگانان تجارت الکترونیکی است را بیاموزید

افزایش مداوم فروش آنلاین در دهه گذشته تقریباً هر کارآفرینی را مجبور به ایجاد و نگهداری فروشگاه تجارت الکترونیکی کرده است. بسیاری از آنها حتی اصلاً فروشگاه فیزیکی ندارند و در فضای تجارت الکترونیکی ثروت خوبی کسب می کنند. در پی این رونق تجارت الکترونیکی ، بسیاری از سیستم عامل ها به دلیل ویژگی های شگفت انگیز خود حضور گسترده ای را به ثبت رسانده اند که تنها یک نام Magento وجود دارد که تجار تجارت الکترونیکی را در سراسر جهان تسخیر کرده است. با حدود 30٪ از کل وب سایت های تجارت الکترونیکی در راس سهم بازار قرار دارد که گویای اعتماد به نفس آن در بین بازرگانان آنلاین است.

Shopify و Woocommerce دو مورد دیگر هستند که اکنون بر انبوهی از سیستم عامل های تجارت الکترونیکی مانند OpenCart ، ZenCart ، X-Cart ، Prestashop ، OsCommerce و NopCommerce ترجیح داده شده اند. اگر شما نیز یک کارآفرین هستید و قصد ایجاد یک فروشگاه آنلاین را دارید ، بهتر است یک سرویس توسعه حرفه ای Magento استخدام کنید ، اما ابتدا عاقلانه است که بدانید چرا به عنوان یک گزینه ترجیحی برای بازرگانان تجارت الکترونیکی مطرح شده است.

ویژگی های برتر Magento که شایسته دریبل است

مهمترین ویژگی هایی که باید قبل از ایجاد فروشگاه آنلاین که به Magento برتری بیشتری نسبت به سایرین دارد ، بدانید موارد زیر است:

امنیت استثنایی با توجه به تهدیدات امنیت سایبری ، هیچ چیز مهمتر از راه اندازی یک فروشگاه آنلاین نیست که خریداران بتوانند بدون نگرانی خرید کنند. پل پرداخت Magento با گواهینامه PA-DSS بسیار امن است. این تاجران آنلاین را قادر می سازد تا بدون صرف هزینه زیاد ، به طور موثر استانداردهای بالای شورای امنیت PCI را بدست آورند. همچنین اجازه می دهد تا رمزگذاری قوی داده های الکترونیکی خود با AES-256 و هش قوی.

بهینه سازی آسان موتور جستجو توسعه تجارت الکترونیکی Magento در حال افزایش است که به دلیل SEO مناسب است ، که برای اطمینان از دید خوب فروشگاه آنلاین شما حیاتی است. از URL های اصلی سازگار با موتور جستجو و درج اطلاعات توصیفی برای محصولات و دسته های مختلف و همچنین صفحات محتوا برای سازگاری بیشتر موتور جستجو پشتیبانی می کند. شما همچنین می توانید یک وبلاگ زیبا را ادغام کنید یا می توانید دکمه های رسانه های اجتماعی را برای اشتراک آسان که برای سئو موفق ضروری است ، اضافه کنید.

طراحی پاسخگو ترجیح داده می شود با دسترسی بسیاری از کاربران آنلاین به وب سایت تجارت الکترونیکی از طریق دستگاه های تلفن همراه خود ، منطقی است که به دنبال طراحی پاسخگو باشند. Magento با ایجاد یک فروشگاه آنلاین ، بهینه سازی شده برای عملکرد کاملاً مهم ، مهم نیست که چه دستگاهی در هر اندازه صفحه نمایش ، همان کار را بسیار ساده می کند. با استفاده از Magento ، هزینه نگهداری یک فروشگاه آنلاین پاسخگو نیز نسبتاً کم است. همچنین می توان انبوهی از ویژگی های جذاب پاسخگو را برای وب سایت های تجارت الکترونیک Magento در سراسر وب پیدا کرد.

یک محصول بادی را مرور کنید – Magento نمایش چندین تصویر از هر محصول با ویژگی بزرگنمایی را آسان می کند. همچنین می توانید از محصولات چند سطحی لذت ببرید ، محصولات بسته بندی شده و موجودی موجود در انبار را به زحمت نمایش دهید. بازدیدکنندگان همچنین می توانند محصولات سایت را به لیست خواسته های خود اضافه کرده و محصولات را با دوستانشان در فیس بوک به اشتراک بگذارند که در نهایت نرخ تبدیل افزایش می یابد.

یک بازار چند فروشنده با استفاده از هر یک از افزونه ها یا ماژول های وب می توانید فروشگاه Magento خود را به راحتی به یک بازار چند فروشنده مانند amazon.com تبدیل کنید. این بدان معنی است که فرد می تواند محصولات مختلف خود را از یک فروشگاه بفروشد. بسیاری از اینها نیز بدون هزینه کاملاً رایگان هستند!

ادغام یکپارچه با برنامه ها – سرویس Web API Magento به شما امکان می دهد فروشگاه Magento خود را به راحتی با برنامه های تجاری مختلف مانند QuickBooks Online ، Salesforce ، Zoho CRM و موارد دیگر ادغام کنید. این کار تجارت الکترونیکی شما را ساده تر کرده و بازدهی بهتر را تضمین می کند.

به غیر از ویژگی های ذکر شده ، برخی از ویژگی های خوب دیگر که آن را برای ایجاد یک سایت تجارت الکترونیکی ایده آل می کند ، ابزارهای تبلیغاتی مختلف ، مدیریت آسان سایت ، مرور کاتالوگ ، پرداخت یک صفحه ای ، پشتیبانی مالیاتی بین المللی و موارد دیگر است. .

چرا سرخابی بهتر از Shopify است؟

Magento دارای مزایایی نسبت به سایر پلتفرم های تجارت الکترونیک معروف مانند Shopify است. در حالی که Magento منبع باز است ، به این معنی که استفاده از آن برای همه رایگان است ، جدیدترین نسخه آن پرداخت می شود. در اینجا لازم است توجه داشته باشید که نسخه سازمانی Magento رایگان نیست. با این حال ، بیشتر بازرگانان تجارت الکترونیکی نسخه رایگان را انتخاب می کنند زیرا دارای ویژگی های درخشان است. علاوه بر این ، با استخدام خدمات یک شرکت ارائه دهنده راه حل تجارت الکترونیکی ، می توان تمام مشاغل را بدست آورد. مضامین پرداخت شده در Magento نیز بسیار خوب و با هزینه باورنکردنی تنها 1 دلار در دسترس هستند در حالی که برای تم های Shopify ، شما باید حداقل 80 دلار کنار بگذارید. همچنین از پشتیبانی چندزبانه داخلی برای وب سایت خود برخوردار هستید که تنها در Shopify با کمک برنامه های شخص ثالث امکان پذیر است.

در پی همه این واقعیت ها ، روشن است که شما باید به دنبال آنها بروید توسعه سرخابی سرویسی برای دریافت دردسر رایگان وب سایت تجارت الکترونیکی رویایی شما. برای جزئیات بیشتر ، لطفاً با تماس با شماره +607 544 4040 +1 با Elsner Technologies Private Limited تماس بگیرید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا