ساختمان و مسکن

دلایل ماه عسل در یک ویلای خصوصی بالی

همه تازه متولدین ممکن است بدانند که ماه عسل آنها به آمادگی دقیق احتیاج دارد. برنامه ماه عسل باید همه چیز را شامل شود تا به یادماندنی فرار ماه عسل باشد. شما باید ابتدا مقصد را انتخاب کنید ، می توانید مکان زیبایی در جهان مانند بالی ، کیپ تاون یا مالدیو را انتخاب کنید. سپس لازم است بلیط هواپیما را رزرو کنید ، بهتر است اگر بتوانید بلیط هواپیمایی ارزان یا تبلیغاتی را رزرو کنید تا بتوانید بودجه خود را پس انداز کنید. اسکان بخش دیگری از سفر عاشقانه شماست. چه ویلای شخصی و چه یک هتل خصوصی را برای خود انتخاب کنید ، باید مکانی مناسب را پیدا کنید که حریم خصوصی را به عنوان مهمترین دغدغه قرار دهد.

صحبت از مقصد ماه عسل ، بالی اغلب به عنوان مکان ایده آل برای ماه عسل انتخاب شده است. چرا؟ این امر به این دلیل است که بالی مکانهای عاشقانه بسیاری دارد که زوج ها می توانند عشق و کار تیمی را جشن بگیرند. بیشترین صحبت در مورد این مکان یک ویلا خصوصی در بالی است. همانطور که همه ممکن است درک کنند ، ویلا های بالی به دلیل صمیمیت و حریم شخصی تحت تأثیر قرار می گیرند. ویلای خصوصی تمام امکانات کامل را فقط برای زوج ها ارائه می دهد و هیچ چیزی لازم نیست با سایر میهمانان به اشتراک گذاشته شود. در طول مدت اقامت ، زوج ها می توانند از استخر اختصاصی ، گرداب ، آشپزخانه ، محل زندگی و ناهار خوری ، باغ و کلیه امکانات ویلا لذت ببرند ، بدون هیچ گونه نگرانی نگرانی دیگران.

در بالی مکان های زیادی برای اکتشاف وجود دارد. بنابراین کسانی که به بالی می آیند ، هرگز از بازدید از مکان جالبی از شمال به جنوب ، از غرب به شرق ، ناکام می شوند. با این حال ، وقتی از یک ماه عسل در یک ویلای لوکس خصوصی در بالی لذت می برید ، برخی ترجیح می دهند در ویلا اقامت کنند تا از هر لحظه عاشقانه لذت ببرند. اما نگران نباشید ، فعالیت های زیادی در داخل ویلا وجود دارد که ارزش امتحان کردن را دارند. می توانید از ماساژ خصوصی در داخل ویلا که توسط یک متخصص درمانگر کنار استخر یا در ویلا شخصی خود تهیه شده لذت ببرید. سایر فعالیت ها شامل دروس فرهنگی مانند درس پخت و پز ، درس های رقص ، درس های باله ، درس های ترسیم و یا درس های گیملان است که نام های معدودی را نشان می دهد.

یک ویلا خصوصی در بالی ارزش انتخاب دارد زیرا لذت بردن از افزودنیهای عاشقانه برای ماه عسل بسیار لذت بخش خواهد بود. چیدمان گلهای رمانتیک در اتاق خواب شما بسیار زیبا به نظر می رسد ، همچنین می توانید هنگام ورود به یک حمام گل عاشقانه از گلهای رمانتیک لذت ببرید تا از پروازهای طولانی مدت ناراحت شوید. سپس از کیک ماه عسل لذت ببرید تا شادی و شیرینی ماه عسل را حس کنید. یک شام شمعدان عاشقانه فراموش نشدنی خواهد بود ، زیرا توسط استخر زیر آسمان روشن با شمع و گل در همه جا تهیه می شود. هرگز یک شامپاین سرد را فراموش نکنید که بخشی از یک جشن عشق عاشقانه باشد. سایر موارد اضافی نیز به صورت رایگان ارائه می شود که از شنیدن آنها خوشحال خواهید شد.

ماجراجویی عاشقانه در یک ویلای لوکس در بالی بیشتر با پرسنل مسئول کاملی که در طول مدت اقامت شما را خدمت می کنند بی عیب و نقص خواهد بود. همه چیز برای شما ساخته شده است و نیازی نیست که به چیز دیگری فکر کنید. با شروع صبحانه ، تمیز کردن ویلا ، استخر و نگهداری باغ و همچنین خرید مواد غذایی همه این کارها توسط کارکنان مراقب ویلا انجام می شود. حتی در برخی از ویلاها ، آنها یک اتومبیل شخصی و راننده نیز تهیه می کنند به گونه ای که پیاده روی در جزیره برای شما آسان است تا ماه عسل را به یک ماجراجویی عاشقانه تبدیل کنید. باتلر خصوصی همچنین می تواند در طول اقامت در ویلا خصوصی برای شما هر کاری مفید باشد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا