دنیای وب

دلایل کشف خیریه و بازاریابی اینترنتی

یکی از مهمترین مشاغل مورد غفلت در اینترنت ، موسسات خیریه است. این شرکت ها باید مشخصات خود را بالا ببرند و توجه دیگران را به خود جلب کنند ، اما به نظر می رسد که آنها اغلب به یک دلیل از بازاریابی خیرخواهانه در اینترنت اجتناب می کنند.

این شرم آور است زیرا اینترنت می تواند کارهای خیریه زیادی انجام دهد. در اینجا چند نمونه از مواردی که آنها می توانند با حضور آنلاین بهتر انجام دهند و کمک های مالی بیشتری را از طریق این بهبود به دست می آورند ، آورده شده است.

شناخته شده تر باشید

مردم از خیرات شما چگونه می دانند؟ در اکثر موارد ، میزان موفقیت روشهای قدیمی مانند دهان به دهان ، رویدادهای محلی و تبلیغات روزنامه بسیار کمتر از میزان موفقیت در بازاریابی خیرخواهانه به صورت آنلاین است. اگر می خواهید در مدت زمان کوتاهی بیشتر شناخته شوید ، پاسخ شما اینترنت است ، همانطور که در هر نوع تجارت دیگری وجود دارد. با این حال ، این تمام ماجرا نیست ، زیرا نکته بعدی ظاهر خواهد شد.

یک سایت با مشخصات بالاتر دریافت کنید

اگر یک سایت خرید آنلاین دارید و می خواهید بازدیدکنندگان بیشتری را به آن جذب کنید ، فرایندی به نام بهینه سازی موتور جستجو (SEO) را طی می کنید ، اما اگر یک سایت خیریه اداره کنید چه می کنید؟ خوب ، شما دقیقاً همان کار را می کنید. SEO به معنای قرار دادن سایت شما در بالای رتبه بندی موتور جستجو است ، بنابراین وقتی کسی چیزی خیرخواهانه مربوط به یک موسسه خیریه را جستجو می کند ، سایت شما در بالای صفحه نتایج خود ظاهر شود. این فرآیند با نگاهی به نحوه راه اندازی سایت شما شروع می شود و به سمت بهینه سازی آن پیش می رود تا افراد بیشتری بتوانند آن را مشاهده کنند. مطمئناً ، وقتی آنها شما را پیدا کردند ، قدم بعدی این است که مطمئن شوید با ایده ها و کمپین های شما ارتباط دارند و این جایی است که داشتن یک وب سایت جذاب و خوب نوشته شده ضروری است.

پول بیشتری جمع کنید

بدیهی است که شناسایی بهتر اولین قدم برای بدست آوردن پول بیشتر است اما چیز دیگری برای آن وجود دارد. یک مثال خوب از کاری که می توانید بصورت آنلاین انجام دهید ، انجام حراج خیریه آنلاین است. این نوع رویدادها کاملاً خطری برای موسسه خیریه ندارد و اگر به خوبی اداره شود می تواند منجر به درآمد اضافی برای آنها شود. استفاده از سایت های رسانه های اجتماعی و ایجاد سرنخ از طریق وب سایت شما روش های مناسبی برای استفاده از بازاریابی خیرخواهانه در اینترنت است تا سایت خود را به سطح جدیدی برسانید.

دلایل خود را اعلام کنید

حتی اگر افراد نام شما را بدانند ، یکی از دلایلی که آنها هیچ کمک مالی نمی کنند این است که آنها نمی دانند شما چه کاری انجام می دهید یا تبلیغات شما چیست و چرا. شما ممکن است به تغییراتی که می خواهید در جامعه محلی خود یا سایر نقاط جهان ایجاد کنید افتخار کنید ، اما تا زمانی که راهی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات خود با مردم پیدا نکنید ، ممکن است متوجه شوید که آنها دلایل کافی برای اهدا ندارند به اهداف شما

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا