دنیای وب

دندانپزشکی – بازاریابی ارتودنسی – چگونه سئو وب سایت Google خود را آزمایش کنیم – آیا بیماران می توانند شما را پیدا کنند؟

آیا می توانید در اقتصاد امروز بیماران جدید را کنار بگذارید؟

استفاده از کد HTML صحیح برای کلمات کلیدی در وب سایت بازاریابی ارتودنسی کلیدی برای هدایت بیماران بالقوه جدید به وب سایت شما در Google است ، تنها موتور جستجوی مهم.

کلمات کلیدی با کلمات و عباراتی همراه است که بیماران برای یافتن شما در موتورهای جستجو تایپ می کنند. مهم نیست که وب سایت شما چقدر باحال باشد … اگر بیماران جدید نتوانند شما را در Google و Google Maps در جمعیت شناختی اطراف خود پیدا کنند … بی فایده است. این تقریباً مانند داشتن پورشه با موتور یوگو است … وب سایت شما در مورد قرار دادن صفحه اول در موتورهای جستجو اختلاف نخواهد داشت ، مگر اینکه اقدامات SEO برای افزایش دید وب سایت شما اجرا شود.

90٪ یا بیشتر وب سایت های ارتودنسی و دندان نویسی اشتباه است. فقط در ماه گذشته ، کلمات کلیدی در یکی از وب سایت هایی که تجزیه و تحلیل کردم به درستی بهینه سازی نشده و دو مورد در Google Maps در یک شهر خاص یافت نشد … با تغییرات جزئی ، هر دو روند در کمتر از دو ساعت در Google Maps بود و روشهای انجام شده دیگر این است که تقریباً بلافاصله رتبه خود را از نظر جمعیتی در Google بهبود بخشد.

چگونه وب سایت شما انباشته می شود؟ در اینجا یک تست سریع است که می توانید در وب سایت خود انجام دهید تا ببینید آیا به راحتی در Google یافت می شوید …

1. به Google بروید و در جعبه جستجو کلمات کلیدی بیمار – ارتودنسی را تایپ کنید [your city name and state]. ارتودنتیست یکی از مهمترین کلمات کلیدی است که بیماران برای جستجوی در Google استفاده می کنند.

2. آیا وب سایت شما در صفحه اول Google ظاهر می شود؟ تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک و تبلیغات پایگاه داده مانند Wellness.com … فقط پیوندهای ارگانیک در سمت چپ که روی صفحه ای از وب سایت شما کلیک می کنند ، شمرده نمی شوند.

3. آیا نام کلینیک و وب سایت شما به درستی در Google Maps نشان داده می شود؟

4- اکنون دوباره همان کار را تکرار کنید … اما این بار ، نام تمام شهرهای اطراف را یکی یکی جایگزین کنید که می خواهید بیماران جدید را در جمعیت شناسی خود هدف قرار دهید. آیا وب سایت و Google Maps شما در صفحه اول در این مناطق نمایش داده می شود؟

در غیر این صورت ، پیشنهاد می کنم برای مشاوره رایگان با من تماس بگیرید تا در مورد اینکه چگونه می توانیم رتبه بندی صفحه شما را بهبود بخشیم و حضور بازاریابی آنلاین شما را در Google افزایش دهیم بحث کنید. اگر در تمام اطلاعات جمعیتی خود آزمایش خوبی دارید ، سایت خود را با کلمات کلیدی دیگری که بیماران برای یافتن یک متخصص ارتودنسی در منطقه شما استفاده می کنند ، آزمایش کنید. این نکته ای است … هرگز از نام آموزش خود استفاده نکنید. این یک کلمه کلیدی بیمار نیست.

به سادگی همین حالا چند کلمه کلیدی را تغییر دهید … ارزش آنها برای تمرین شما صدها هزار دلار است … در آینده. اگر فقط به 50٪ از اطلاعات جمعیتی خود برسید … که نه تنها به معنای از دست دادن درآمد بالقوه در طول سال ها است … بلکه باعث کاهش میزان کلیک Google می شود که بر رتبه بندی صفحه شما تأثیر می گذارد. آیا ارزش بررسی ندارد؟

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا