دنیای وب

ده BE برای افزایش پیروان شبکه های اجتماعی


به عنوان یک صاحب مشاغل یا استراتژیست بازاریابی ، رسانه های اجتماعی ابزاری عالی برای ایجاد آگاهی از برند هستند ، شما می توانید رسانه های اجتماعی را به عنوان یک کوکتل جشن ببینید که به شما امکان اتصال و لذت بردن را می دهد. من در مبارزات انتخاباتی شما 10 مورد دیگر را برای جلوگیری از استراتژی رسانه های اجتماعی توضیح خواهم داد.
1. مراقب باشید.
طبق بی بی سی ، به دلیل دستگاه های متعدد و حواس پرتی های مختلف ، میزان توجه افراد به طور متوسط ​​کمتر از 12 ثانیه است و تمرکز و مشغول نگه داشتن شنونده را بسیار دشوار می کند. تنها راه ایجاد محتوای جالب مربوط به سرویس یا محصول شما است ، بسته به هر کانال عملکردهای زیادی مانند فیلم ها ، تصاویر مرتبط و اطلاعات مفید مربوط به نیازهای آنها وجود دارد.
بهترین مثال TED Talks است ، محتوایی که سخنرانان خارجی با موضوعات محبوب و جالب در صنایع مختلف تولید می کنند.
2. ممکن است روی تأثیرگذاری مخاطب در صحبت کردن تأثیر بگذارد.
قانون شماره 1: هرچه اهداف خود را بیشتر بشناسید ، استراتژی شما بهتر خواهد بود. با کی حرف میزنی؟ آنها چه کار می کنند؟ چرا آنها محصول / خدمات شما را می خرند؟ آنها چه کار می کنند؟ آنها اهل کجا هستند؟ آنها چه نوع داخلی را دوست دارند؟
ما نتفلیکس را به خوبی می شناسیم ، اگر آنها یک فیلم خنده دار تماشا کنند آنها را به نوع دیگری از آنها نشان می دهند ، این توصیه توسط الگوریتم یادگیری ماشین انجام می شود که علایق و رفتار شما را بررسی می کند.
3. اثر روند را انتخاب کنید.
داستان های بازاریابی موضوعیت بیشتری دارند و پیروان می توانند در زندگی روزمره خود احساس ارتباط و شناخته شدن کنند. بازاریابان بودجه خود را با افراد با نفوذ افزایش می دهند زیرا در مخاطبان آنها تأثیر دارد.
آب فیجی با دانیل برنشتاین ، یک وبلاگ نویس مد ، برای ارائه یک فیلم آموزشی با مربی خود همکاری کرده است. هدف این است که اگر می خواهید احساس خوبی و سلامتی داشته باشید اهمیت هیدراتاسیون را برجسته کنید ، نام این کمپین # شخص_مثل_بدن # بدن-بدن است.
4- مهارت داشته باشید.
ما انسان هستیم و حتی اگر در دنیای متصل به هم زندگی کنیم ، می خواهیم از طریق تبلیغات و تبلیغات احساسات مختلفی را تجربه کنیم تا تجربه را به سطح بالاتری برسانیم. کمپین هایی که توجه مخاطبان آنها را به خود جلب می کند ، در ذهن آنها باقی خواهد ماند.
Dove مارکی است که زیبایی را بزرگترین استراتژی خود می داند ، آنها صابون نمی فروشند ، آنها زیبایی را به زنان می فروشند و به قدرت آنها احترام می گذارند.
5. شاد شوید.
برای جذب مخاطب خود ، باید این موضوع را برجسته کرده و از آن لذت ببرید. بسته به سرویس یا محصول خود الگوها ، بازی ها ، کلمات خنده دار را انتخاب کنید تا توجه مخاطبان خود را جلب کنید.
سعی کنید ، اندازه بگیرید و تکرار کنید ، شما هرگز نمی دانید که کمپین شما چگونه با سایر کمپین ها مقایسه می شود ، فقط سعی کنید و مطمئن شوید که آنها اجرا می شوند تا ببینید چه اتفاقی می افتد.
6. از داده های خود محافظت کنید.
تصور کنید که اگر فقط در حال تبلیغات انتخاباتی هستید و عملکرد آن را نمی سنجید ، ممکن است به نتایج مورد نظر خود برسید اما نمی دانید چه عواملی باعث تغییر نگاه و رابطه با مخاطبان می شود.با استفاده از داده های خود ، می توانید کمپین ها و خدمات خود را بهبود ببخشید.
آمازون مثال خوبی است ، آیا می توانید این شرکت انقلابی را بدون داده تصور کنید؟ تجزیه و تحلیل داده ها را ارائه می دهد و قدرت جدید را فراهم می کند.
7. وارد شوید.
بازاریابی ورودی یک استراتژی کلی برای افزایش بازدید به وب سایت شما و ایجاد تبدیل برای به دست آوردن مشتریان جدید است. بازاریابی داخلی در این استراتژی است ، اولین گام شناسایی نقاط درد نام تجاری و تجزیه و تحلیل رقبا است. سپس ، یک شخصیت (همراه با اطلاعاتی که در بخش 2 پیدا کرده اید) ایجاد کنید ، برای مخاطبان خود یک نمایش داخلی ایجاد کنید و آن را به CTA تبدیل کنید تا بتوانید آنها را به سمت خود هدایت کنید. در صفحه فرود و می توانید از طریق استراتژی های معاملاتی حرکت کنید.
Chipotle با داشتن یک استراتژی دسترسی م “ثر ، “Chipotle Taste Invaders” را با استفاده از بوریتوهای تیراندازی با لیزر ، مواد ضد افزودنی و آموزش برای مشتریان بوریتو ، دوستداران بازی و طرفداران Chipotle به دست آورده است.
8. MAMORA.
فراموش نکنید که برای انجام کارزار باید مخاطبان خود را جذب کنید و نیازی به توضیح فقط محصولات و خدمات نیست. یکی از بهترین تبلیغات مترو “راهی گنگ برای مردن” با یک ویدیو موسیقی عالی و 10 ویدیوی اول در iTunes در 24 ساعت است.
9. نتیجه گیری.
و هیچ ارتباطی با انگیزه های موثر بازاریابی ندارد ، در واقع شما وفاداری مشتریان خود را به دست می آورید و آنها را صادق و شفاف نگه می دارید. اگر آنها به شما اعتماد کنند ، شما برنده خواهید شد. شما خود را در موقعیتی بسیار گرسنه قرار می دهید و شخصی به شما رستوران جدیدی می گوید ، اما 100٪ مطمئن نیستید که از سلامت برخوردار است و پس از آن احساس می کنید که غذای شما قبل از شما پخته شده است. این به شما اطمینان می دهد که چگونه آنها درباره غذا تحقیق می کنند ، چه نوع غذایی درست می کنند و اگر جدید است. در مورد مشاغل شما نیز همین اتفاق رخ می دهد ، هرچه محصول یا خدمات خود را بیشتر نشان دهید ، احتمال پذیرفتن مخاطبان بیشتر می شود.
شرکتی که بدترین نظر را درباره غذای با کیفیت دارد ، مک دونالد است. برای حل این مسئله ، این شرکت یک کمپین بازاریابی شفاف با عنوان “غذای ما. س Yourالات شما” ایجاد کرده است که در آن مک دونالد مشکلات مالی شما را حل خواهد کرد.
10. دوست شوید.
به دلیل سنگینی این کانال ها ، این قسمت مورد علاقه من است. اگر در زمان های قدیم ، ما در مورد فیس بوک به عنوان راهی برای حل درخواست ها یا مشکلات نام تجاری فکر نمی کردیم. امروز ، شما می توانید با ساختن خدمات شخصی خود مانند فروش ، تحویل ، صرفه جویی در وقت ، انرژی و تلاش مشتری خود را به مشتری راضی تبدیل کنید و یا در صورت بروز مشکل ، شکل ظاهری مشتری را فراهم کنید.
بهترین مثال پاسخ سرگرم کننده Lego است که فقط با یک “پیام عادی” پاسخ می دهد اما بسیار شخصی و غیر منتظره است به طوری که در همه کانال ها محبوبیت زیادی پیدا کرده است.
اکنون به استراتژی مبارزات انتخاباتی خود نگاه کنید و به اطلاعات فوق بیندیشید و سعی کنید آنها را در تجارت خود به کار ببرید..

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا