بازرگانی

دوام فرش ماشینی

یکی از دلایلی که فرش ماشینی کاشان یکی از پرطرفدارترین فرش های ماشینی در جهان است، علاوه بر اشکال، کیفیت و انواع مختلف فرش بادوام یک ماشین است. شهر کاشان به دلیل وجود شرکت های تولیدی فراوان نقش مهمی در صادرات فرش ماشینی دارد. در این شهر رقابت تنگاتنگی بین تولیدکنندگان فرش ماشینی وجود دارد و همگی سعی در تولید فرش ماشینی زیبا، باکیفیت و درجه یک دارند. یکی از شرکت های موفق شرکت نگین مشهد هلال بود که توانست طیف وسیعی از محصولات را در زمینه فرش ماشینی تولید کند و رضایت مشتریان را جلب کند.

طول عمر فرش ماشینی می تواند تعاریف مختلفی داشته باشد اما به طور کلی فرش ماشینی که با بالا رفتن سن تغییر رنگ نمی دهد و ریزش نمی کند فرش ماشینی خواهد بود.خوب.

در کاشان فرش ماشینی در شکل ها و رنگ های مختلف تولید می شود که انتخاب و خرید آنها سلیقه ای است اما مهم ترین نکته برای همه متقاضیان کیفیت فرش ماشینی است. الیافی که در فرش ماشینی استفاده می شود، تمام ویژگی های فرش ماشینی را مشخص می کند. به عبارت دیگر: الیاف مورد استفاده در ماشین فرش با طول عمر و دوام ماشین فرش ارتباط مستقیم دارد. در واقع نوع الیاف فرش ماشینی مشخص می کند که آیا فرش درجه یک و مرغوب است یا پس از استفاده کیفیت خود را از دست می دهد.

خواص فرش ماشینی بادوام

1- الیاف اولیه فرش ماشینی مانند اکریلیک عملیات حرارتی شده است.

۲- در قالی بافی از نخ ترک یا آلمانی استفاده کنید

3- وزن بهینه با توجه به شانه و ضخامت فرش

4- فرش باید به ضخامت و شانه اصلی باشد نه فرش ماشینی در طرح.

5- فرش روی دستگاه روی دستگاه بزرگ بافته می شود نه روی دستگاه تبدیل

6- همه فرش ها باید یک شکل و نرم باشند که نشان دهنده وجود الیاف یکسان با فرش است.

7- ریشه ها و زیگزاگ ها منظم و صاف هستند

8- رنگ آمیزی شفاف و شفاف

9- دارای ضمانت نامه و ضمانت نامه معتبر باشد

10- برند ثبت شده که مهر بر کیفیت فرش ماشینی می باشد.

نقش تیرها و ضخامت در دوام فرش

باید بدانید که تنها چیزی که در ماندگاری فرش ماشینی تاثیر می گذارد الیاف آن است. فرش 700 ماشینی، فرش 1000 ماشینی با ضخامت 3000، فرش 1200 کاشان و فرش ماشینی 1500 در صورت بافته شدن از یک الیاف و نخ، عمر و کیفیت یکسانی خواهند داشت. ضخامت و ضخامت به شکل و کیفیت فرش ماشینی بستگی دارد. ضخامت فرش های ماشینی بیش از 700 فوت ضخیم تر از فرش های دیگر است، بنابراین پای راحت تری دارند. با افزایش شانه و ضخامت، ضخامت فرش و وزن فرش ماشینی کاهش می یابد. فرش 1200 شانه با ضخامت 3600 و فرش 1500 شانه با ضخامت 4500 فرش گران قیمت و دستباف هستند. البته فرش ماشینی ضخیم‌تر بعد از سال‌ها استفاده ظاهر بهتری خواهد داشت.

تاثیر رنگ بر ماندگاری فرش ماشینی

رنگ های فرش ماشینی به 3 گروه تقسیم می شوند. فرش ماشینی رنگ روشن، فرش ماشینی تیره و فرش ماشینی روشن.

فرش ماشینی رنگ روشن شامل رنگ های سفید و کرم می باشد. واضح است که این گونه فرش ها نسبت به رنگ های دیگر کثیفی و کثیفی بیشتری را در اثر رفت و آمد به خود جذب می کنند، بنابراین نیاز به شستشوی بیشتری دارند. فرش های ماشین شسته شده زیبایی و ظرافت اصلی خود را از دست خواهند داد. رنگ های روشن دو برابر فرش ماشینی کیفیت دارند اما در ازای زیبایی و ظرافت نیاز به مراقبت ویژه دارند. بنابراین می توان نتیجه گرفت که علاوه بر الیاف و الیاف مورد استفاده، نگهداری و مراقبت صحیح از فرش در طول عمر فرش ماشینی نقش دارد.

خرید فرش ساخته شده از ماشین آلات بادوام

اگر برای خرید فرش ماشینی به کاشان رفته باشید و نمایشگاه یا شرکت نگین مشهد هلال را ببینید، متوجه می شوید که طرح فرش ماشینی در این شرکت به قدری بزرگ است که نمی توان طرح را به اشکال مختلف مشاهده کرد. دیوانه بدین ترتیب؛ برای خرید آسان به شما پیشنهاد خرید آنلاین فرش ماشینی را می دهیم. از فروشگاه اینترنتی شرکت نگین مشهد هلال صحبت شد، تمامی اشکال در رنگ های مختلف ارائه شده است تا بتوانید فرش ماشینی را با توجه به سلیقه و نوع نیاز خود به قیمت درب این شرکت خریداری کنید و از مزایای آن بهره مند شوید. خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان – فرش.

منبع :

منبع در سایت دوام فرش ماشینی | www.neginhelal.com

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا