دنیای وب

دوره آموزش بازاریابی آنلاین – 7 دلیل واضح که IMMACC بهترین آنلاین است

خسته از جستجوی ناموفق برای یک دوره آموزش قانونی بازاریابی آنلاین؟ آیا احساس می کنید که بازاریابی اینترنتی یک بیابان از کلاهبرداران و معلمان خودمختار است که فقط پول شما را می خواهند؟ خسته از اتلاف وقت خود در دوره های کم عمق بازاریابی آنلاین که هیچ آموزش واقعی ندارند؟ اگر چنین است ، می توانم پیوند بزنم. چند وقت پیش احساس کردم که الان شما احساس ناامیدی کرده ام. هنگامی که من شروع به جستجوی آموزش واقعی بازاریابی آنلاین کردم ، با پردازش به ظاهر بی پایان ترفندها ، ترفندها ، “اسرار” و به اصطلاح سیستم های کلید در دست روبرو شدم که قول می دادم با سه کلیک جادویی ماوس ثروتمند شوید. آیا این را هم دیدی؟

من مصمم بودم که موفق شوم ، بنابراین علیرغم بازده های ناامید کننده زود هنگام ، به دنبالش می گشتم. در پایان ، من وقتی که IMMACC ، مرکز مربیگری و آموزش بازاریابی آنلاین را پیدا کردم ، ادامه دادم. آموزش فوق العاده آنها واقعاً ناامیدی اولیه را به موفقیت آنلاین تبدیل کرده است. در زیر هفت دلیل مهم یادگیری بازاریابی آنلاین با IMMACC آورده شده است.

1. تمامیت

من یکپارچگی را به عنوان یکی از دلایل مزخرفاتی که هنگام شروع جستجوی خود برای آموزش ، با آنها روبرو شده ام ، ساخته ام. IMMACC کاملاً متعهد است که آموزش های قوی و عملی را به اعضای خود ارائه دهد. از طریق منحنی یادگیری ، به شما مهارتهای واقعی فنی و بازاریابی بدون پر کردن کاتالیزوری معمول پایها در آسمان آموزش داده می شود. بنیانگذار و مدیر عامل شرکت جرالد ون یراشا فردی با کیفیت است که به موفقیت های هر عضو اختصاص دارد.

2. هزینه در مقابل ارزش

در حال حاضر ، IMMACC نزدیک به 200 ماژول ویدیویی دارد که بیش از 700 ساعت آموزش ، جنبه های بیشتری از بازاریابی آنلاین را پوشش می دهد تا من فضای لازم برای ذکر در این مقاله را داشته باشم. در صورت خریداری جداگانه (و در صورت یافتن آن) ، این واحدهای آموزشی ده‌ها هزار دلار هزینه دارند. قیمت پیوستن به IMMACC بسیار پایین تر است. همچنین ، برنامه های پرداخت وجود دارد که باعث می شود هزینه برنامه تقریباً برای هر کسی که در مورد بازاریابی آنلاین جدی است ، قابل دسترسی باشد.

علاوه بر هزینه ، باید به ارزش سرمایه گذاری شخصی در آموزش نیز توجه شود. اگر اقدام و تلاش زیادی کنید تا مهارتهای آموخته شده را هنگام اتمام دروس به کار بگیرید ، بازده شما از این سرمایه گذاری بسیار زیاد خواهد بود.

3. آموزش آنلاین فیلم

دوره آموزش بازاریابی آنلاین IMMACC در فیلم هایی با کیفیت بالا و عمیق ارائه می شود که شما را به صورت مرحله به مرحله از طریق هر موضوع راهنمایی می کند. بدون کتاب و سی دی استرس زا. آخر هفته به “اردوهای تمرینی” گران قیمت پرواز نکنید. بدون PDF بارگیری شده از صفحه نمایش مبتذل. شما می توانید به راحتی در هر جایی که اتصال اینترنتی داشته باشید ، به برنامه های ویدیویی خود در برنامه خود دسترسی پیدا کنید.

4- جامع

این به ویژه مهم است. یکی از بزرگترین مشکلات در تلاش برای مطالعه بازاریابی آنلاین این است که همه چیز در سراسر وب پخش شده است. با هر موضوع جدید باید دوره دیگری بخرید و دعا ارزش پول دارد.

در مقابل ، برنامه آموزش IMMACC فراگیر است و همه چیز را برای شروع تجارت آنلاین و اجرای آن در کمترین زمان در اختیار شما قرار می دهد. می توانید در برنامه آموزش جامع ما در مورد ایجاد صفحه فرود ، خبرنگاران خودکار ایمیل ، بهینه سازی موتور جستجو ، استراتژی های پیشرفته بازاریابی و موارد دیگر اطلاعات کسب کنید.

5. جریان

تنها حقیقت مطلق در اینترنت این است که همه چیز دائما در حال تغییر است. استراتژی های بازاریابی که دو سال پیش به خوبی کار کرده اند ، ممکن است امروز مؤثر نباشد. به نظر می رسد موتورهای جستجو به خصوص گوگل هر ساعت الگوریتم های خود را تغییر می دهند. برای به دست آوردن هر مقدار واقعی ، یک دوره بازاریابی آنلاین باید با روند فعلی بازار همگام باشد.

فیلم های آموزشی IMMACC نشان دهنده جدیدترین روشهایی است که توسط کاربران بزرگ برای ایجاد زندگی عالی در اینترنت استفاده می شود. هر زمان که این شرکت فرصت بازاریابی در حال ظهور را پیدا کند و اثبات کند که باعث ترافیک می شود ، آموزش جدیدی به دفتر امور اعضا اضافه می شود. مهمتر از همه ، ما از ترفندهای رسوائی که نمی توانند یک تجارت در حال رشد را حفظ کنند ، پاکسازی می کنیم.

6. عمومی

آیا تاکنون یک دوره بازاریابی آنلاین خریداری کرده اید که فقط برای یک محصول یا خدمات بوده است؟ من برنامه های زیادی را دیده ام که فقط به شما یاد می دهد که چگونه فوق العاده ویتامین ها ، آب جادو ، قاتل بازار سهام یا قطعه انقلابی بفروشید. صادقانه بگویم ، برخی از این موارد برای بازارهای باریکی که ارائه می دهند خیلی بد نیستند. مشکل این است که آموزش آنها نمی تواند برای هر چیز دیگری اعمال شود.

دروس IMMACC برای هر نوع تجارت آنلاین بصورت کلی و معتبر است. اصول بازاریابی ما برای فروش مستقیم آنلاین ، MLM ، بازاریاب خبرنامه ، وکلا ، پزشکان ، نمایندگان املاک و مستغلات ، باغبان ، مکانیک خودرو ، مراکز مراقبت روزانه ، سالن های پیتزا و سالن های میخ به خوبی کار می کند. مردم هر روز از این و بسیاری از زمینه های دیگر زندگی به ما می پیوندند تا از آموزش های ما بهره مند شوند.

شما تجارت خود را ندارید؟ مشکلی نیست. شما می توانید از آموزش عالی استفاده کنید تا برنامه سهامداران IMMACC را به بازار عرضه کنید. این مورد نیاز نیست ، اما نیاز به آموزش واقعی بازاریابی آنلاین بسیار زیاد است و برنامه جبران سودآور ما از هر چیز دیگری که دیده اید بالاتر است.

7. مشاوره شخصی

این امر به ویژه برای بازاریابی آنلاین جدید بسیار مهم است. چند بار یک دوره آموزشی را خریداری کرده اید و به کمک نیاز دارید اما نتوانسته اید به یک فرد زنده برسید؟ فقدان راهنمایی فردی عامل اصلی عدم موفقیت عمده آنلاین است.

IMMACC به گونه ای ساختار یافته است که هر یک از اعضا دارای راهنمایی برای قرض گرفتن دست از طریق منحنی یادگیری باشند. فیلم های موجود در لیست آموزشی ما بسیار مفصل هستند اما هنوز سؤال دارید. اگر در برخی از نقاط گیر کرده باشید ، کمک فقط یک تماس تلفنی ، ایمیل یا پیام فوری است. اکنون ، معلم شما برای تحصیل برای شما یا ایجاد شغل شما در آنجا نیست. راهنما برای نمایش نقاط ضعف همه ما در طی فرایند یادگیری وجود دارد. گوش کنید…

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا