دنیای وب

دوره های آموزش بازاریابی آنلاین و تجاری – آیا این فقط دروغ است؟

جستجو در وب امروزه بدون اینکه بمباران تبلیغات گسترده ای برای آخرین محصول ‘Killer’ انجام شود ، که نمی تواند در ساخت یک میلیون محصول برای بازاریابی آنلاین ناکام باشد ، بسیار دشوار است.

خوب حدس بزن چی؟

با نگاهی به بسیاری از این داستانهای به اصطلاح “موفقیت” در بازاریابی آنلاین طی سالها ، هرگز ندیده ام که کسی بتواند از ادعاهای مسخره ساخته شده با نتایج واقعی پشتیبانی کند.

متأسفانه ، برای بسیاری از افرادی که قصد ورود به دنیای بازاریابی اینترنتی را دارند ، این محصولات تصویری بسیار بد از تجارت بازاریابی اینترنتی را ترسیم می کنند.

اکثر افراد با عقل سلیم مدت هاست که می دانند اگر چیزی به اندازه کافی خوب به نظر برسد ، واقعیت دارد. بنابراین آنها (به درستی) نسبت به این ادعاها و سازندگان محصول موجود در پشت آنها شک دارند.

بنابراین ، این سوال که آیا بازاریابی آنلاین یک فرصت تجاری واقعی یا کلاهبرداری است ، یک سوال بسیار معتبر است.

در اینجا چیزی است که باید در مورد آن فکر کنید.

اگر تازه کار بالقوه بازاریابی آنلاین فقط با محصولاتی روبرو شود که تقریباً به شکلی که نمایانگر بازاریابی آنلاین است تقلبی نمی کند ، آنها حق دارند که بپرسند آیا این محصولات صنعت هستند یا خیر.

اگر در این گروه قرار بگیرید ، هرکسی که تازه شروع به بازاریابی آنلاین کرده یا به فکر انجام این کار است ، خبرهای خوبی وجود دارد.

بازاریابی اینترنتی به طور قطع کلاهبرداری نیست.

میلیون ها انسان در سراسر جهان وجود دارند که دسترسی آنلاین و قانونی را بطور کامل و قانونی از کشور خارج می کنند. بیشتر این شرکت ها تعداد زیادی مشتری بسیار رضایت بخش دارند و توسط بازرگانان بسیار حرفه ای ، وجدان و صمیمانه اداره می شوند.

خلاصه اینکه ، اگر به فکر تلاش برای دستیابی به بازاریابی آنلاین هستید ، فرصتهای کاملاً قانونی برای این کار وجود دارد. بسیاری از سیستم های بازاریابی آنلاین وجود دارد که بسیار خوب کار می کنند به علاوه هزاران محصول و خدماتی که مصرف کنندگان هر روز بدون شکایت می خرند.

اما این بدان معنا نیست که نیازی نیست که مراقب باشید زیرا این کار را انجام می دهید.

برای هر 100 صاحب مشاغل بازاریابی اینترنتی صادق ، یک یا دو فروشنده کلاهبرداری اینترنتی وجود دارد ، افرادی که محصولاتی را می فروشند که کار نمی کنند ، ایجاد سیستم های بازاریابی که هرگز آزمایش نشده اند چه رسد به اینکه بطور فعال از آنها استفاده کنند و غیره.

اکنون بارزترین عامل در حدود 99٪ هنرمندان فیشینگ این است که آنها یک محصول بازاریابی آنلاین برای فروش دارند ، که معمولاً یک سیستم سود است

(الف) به شما اجازه می دهد در لباس خواب خود درآمد کسب کنید یا

ب) تا پایان ماه آینده شش فراری را در گاراژ خود قرار دهید

(ج) هر دو!

در اینجا حقیقت است.

با شروع کار ، به هر حال دیگر نیازی به خرید محصولاتی از این دست ندارید.

تمام آنچه شما باید بدانید برای تبدیل شدن به یک داستان موفقیت در بازاریابی اینترنتی بصورت آنلاین و بصورت آنلاین در دسترس است – تنها کاری که باید انجام دهید استفاده از موتور جستجو برای یافتن آن است.

البته اگر در مقطعی به فکر خرید محصولی از این نوع هستید ، مراقب باشید.

آیا به نظر واقعی بودن خیلی خوب است؟ اگر چنین است … خوب ، شما می دانید چه می شود بعدی …!

تالارهای بازاریابی آنلاین ما را نیز ببینید. محصولات جعلی و تقلبی در سایتهایی مانند این با رنگ قرمز مشخص می شوند.

نکته آخر این است که بازاریابی اینترنتی کلاهبرداری نیست. این یک تجارت واقعی است که با آن می توانید درآمد کسب کنید. با این حال ، یک درجه از ظن و احتیاط به هیچ وجه چیز بدی نیست.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا