دنیای وب

دو طرف سکه بازاریابی وابسته

حتماً از بسیاری از مربیان بازاریابی اینترنتی شنیده اید که بازاریابی وابسته سودآورترین و بهترین مدل کسب و کار آنلاین تا کنون است. از آنجا که بر خلاف مدل های سنتی و حتی سایر بازاریابی اینترنتی ، شما به موجودی و بهترین آن احتیاج ندارید ، می توانید در هر زمان و هر زمان که بخواهید کار کنید و در عین حال درآمد نامحدودی را همزمان داشته باشید. به عبارت دیگر ، شما می توانید بدون اینکه مسئولیت رئیس و همکاران خود را بر عهده داشته باشید ، دستمزد خود را بنویسید.

اکنون چیزی که آنها هرگز به شما نمی گویند این است که ، مانند هر چیز دیگری ، یک روش درست و اشتباه برای انجام بازاریابی وابسته وجود دارد. اگر این کار را به روشی صحیح انجام دهید ، مطمئناً از تمام پاداشهایی که در بالا گفته شد ، لذت خواهید برد. اما اگر این کار را به روش اشتباه انجام دهید ، به طور قطع به پایان رسیده اید که فقیرتر و بدتر از آن هستید که به عنوان یک کارمند کار کنید. این در صورتی است که کمبود پول و ناتوانی در تأمین هزینه خود و خانواده و پرداخت قبض ، مشکل اصلی شما خواهد شد.

قبل از شروع کار و توضیح بیشتر ، بگذارید برای شما تعریف کنم که راه اندازی کمیسیون برای برخی از شما در این بازی بازاریابی آنلاین تازه چیست و آنها به هیچ وجه از تبلیغ چیزهای آنلاین اطلاع ندارند.

بازاریابی کمیسیون در ازای سهم از هزینه کمیسیون ، محصولات و خدمات دیگران را ارتقا می بخشد. این بسیار شبیه به فروش آفلاین و بازاریابی از طریق سایت است که در آن به شما توصیه می شود محصولات و خدمات بعدی را که رئیس خود در تبلیغ کمک می کند ، دریافت کنید. آنها می توانند محصولات دیجیتالی مانند کتاب الکترونیکی ، آموزش تصویری ، ابزارهای نرم افزاری و حتی مباحث وب سایت و وردپرس باشند. آنها همچنین می توانند برای افرادی مانند شما که کالاهای روزانه از فروشگاه ها و مراکز خرید خریداری می کنند ، کالاهای فیزیکی باشند. این همچنین می تواند پیشنهادات CPA باشد که در آن به شما توصیه می شود به افرادی که تجربه محدودی دارند بعنوان مشتری محدود به عنوان یک شرکت بالقوه پرداخت کنید.

اول ، با توجه به ثروت محتواهایی که وجود دارد – که می تواند درست یا غلط باشد ، می توانید در بارگذاری اطلاعات بسیار آسان باشید. برای کسی که کاملاً تازه از آن استفاده کند ، حتی با یک برنامه کاری گام به گام می تواند یک مشکل بزرگ باشد. زیرا هر روز آنها در مورد مزایای بسیاری از دوره ها و منابع مختلف که ممکن است نیازی به آنها نداشته باشند به آنها ایمیل می دهند. بنابراین به جای اینکه آنچه را که باید در جای خود داشته باشند بازاریابی کردند ، آنها به خرید همه این محصولات پرداختند و اصلاً کاری انجام ندادند.

دوم ، اکثر مردم تصور غلط دارند که فقط یک بار کار می کنند و دوباره و دوباره حقوق می گیرند. این دروغ دیگری است که معلمان در ذهن خود القا می کنند. متاسفم اگر هرکدام از شما به آنچه گفتم توهین کردید اما برای من مهم است که حقیقت وحشیانه دروغهای زیبا را به شما بگویم. منظور من از تجارت ، فشار دادن یک دکمه است و تمام پولی که آنها وعده داده اند کسب کنند ، به احتمال زیاد به حساب های بانکی آنها وارد می شوند. با کار یکبار درآمد کسب نکنید. من با انجام کارهایی که قرار بود هر روز انجام دهم تا زمانی که شروع به دستیابی به نتیجه کنم ، پول کسب کردم. این بدون منحرف کردن ایمیلهایی است که نوید ثروت های ناگفته و فریب آنها را می دهند.

سوم ، از آنجا که شما آنچه را که خودتان یاد می گیرید ، یاد می گیرید و به کار می برید ، بهتر است با کسی که قبلاً مکالمه را پیاده کرده است مشورت کنید تا این که راه دیگری پیدا کند. بسیاری از بازاریاب ها این پتانسیل را برای کسب سود بیشتر برای ایجاد و هدایت دیگران به منظور تبلیغ محصولات اطلاعاتی خود و نه تبلیغ شخص دیگری درک کرده اند. به همین دلیل است که وقتی در لیست ایمیل آنها به عنوان مشترک و مشتری قرار دارید ، با این امید که برای خرید بیشتر برای تکمیل درآمد آنها اقدام به ارسال اطلاعات برای شما می کنند. کارشناس موفق واقعی هرگز چنین کاری نخواهد کرد. حتی اگر او این کار را انجام دهد ، این محصول و خدماتی خواهد بود که به شما کمک می کند تا کارها را سریعتر و آسان تر انجام دهید نه اینکه فقط درآمد کسب کنید.

سرانجام ، به ذهن شما جوش می خورد. شما باید خود را نه تنها برای یادگیری ، بلکه در واقع آنچه را که قرار است انجام دهید ، اعمال کنید. در مدارس ، ما نه تنها با مطالعه ، بلکه با انجام تکالیف نیز به طور مداوم یاد می گیریم تا بدانیم معلمان ما چه می دانند و می توانیم فرصت بهتری برای قبولی در امتحانات خود داشته باشیم. همین قانون در مورد بازاریابی آنلاین چه در زمینه تحقیقات بازار و کلمات کلیدی ، چه نوشتن مطالب در قالب مقالات ، پست های وبلاگ و گزارش های رایگان ، اظهار نظر در مورد وبلاگ های دیگران ، گروه ها و انجمن های فیس بوک در محل شما ، بازاریابی ویدیویی یا ترکیبی از همه ، اعمال می شود.

هنگامی که در ابتدا به نتیجه نرسیدید ، کشیدن آسان به شبکه فیشینگ بسیار آسان است. توسط بازاریابان علاقمند به جای داشتن مراقبت از رفاه شما ، خانواده ها و دوستانی که نمی دانند چه کاری انجام می دهید از شما سود بیشتری کسب می کنند و از شما می خواهند یک شغل واقعی بدست آورید.

توصیه من بسیار ساده است. بروید و شخصی را پیدا کنید که قبلاً در آنچه می خواهید دستیابی داشته باشید موفق شده است. فرض کنید اگر می خواهید در بسکتبال و آشپزی بهتر باشید ، آیا یادگیری مربی و سرآشپزی که قبلاً در این زمینه ها مستقر شده اند ، منطقی است؟ این حس کاملی دارد.

با این حال ، در اینجا دو جنبه از بازاریابی من وجود دارد که به مدت 7 سال نوسانات عملکرد را تجربه کرده اند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا