دنیای وب

دیگر بهانه ای برای رشد نکردن کسب و کار خود برای صاحبان مشاغل کوچک وجود ندارد

وقتی در مورد مسائل، راه حل ها و فناوری مربوط به کسب و کار صحبت می کنید، تقریباً همیشه در حال پیوستن به یک شرکت کوچک یا بزرگ هستید. علیرغم این جدایی، اشتباه نیست اگر بگوییم در عصر مدرن که فناوری دیجیتال غالب است، رقابت کسب و کارهای کوچک با مشاغل بزرگ نباید مشکلی ایجاد کند. بدون شک شرکت های بزرگ این مزیت را دارند که منابع بیشتری دارند. با این حال، هیچ زمانی نبوده است که رشد و گسترش برای یک کسب و کار کوچک به اندازه اکنون آسان باشد.

دیجیتال مارکتینگ برای همه

بازاریابی دیجیتال از امروز با وب سایت ها شروع می شود. وقتی صحبت از طراحی سایت می شود، پول بیشتر به معنای طراحی بهتر نیست. اگر با افراد مناسب کار می کنید و الزامات شما مشخص است، وب سایت شما می تواند به اندازه یک وب سایت شرکتی بزرگ چشمگیر باشد. در واقع، کاربران اینترنت امروزی بیشتر طرفدار وب‌سایت‌های ساده‌ای هستند که به جای براق و درخشش، بر روی اطلاعاتی که می‌خواهند تمرکز می‌کنند.

وقتی صحبت از بازاریابی رسانه های اجتماعی می شود، هیچ تفاوتی در اندازه بازاری که کسب و کارهای کوچک و بزرگ باید هدف قرار دهند وجود ندارد. آنها هر دو مخاطب جهانی را هدف قرار می دهند و توانایی آنها برای انجام این کار محدود به مقدار پولی نیست که برای تلاش های بازاریابی خود صرف می کنند. بازاریابی رسانه های اجتماعی یک تجارت آزاد است، بنابراین هیچ بهانه ای برای اینکه چه کسی منابع بیشتری دارد وجود ندارد.

و اگر معتقدید که شرکت های بزرگ در صدر نتایج موتورهای جستجو قرار می گیرند، مکان بهتر و موثرتری برای رقابت محلی خواهید داشت. با بهبود موتورهای جستجوی محلی، مشاغل کوچک می توانند با شرکت های متوسط ​​و بزرگ رقابت کنند. به عبارت ساده، بدون توجه به اندازه شرکت، امروزه همه به همان بازار و همان افراد دسترسی دارند. مهم این است که چه کسی این کار را بهتر انجام می دهد.

راه حل های دیجیتال به طور خاص برای مشاغل کوچک در دسترس هستند

وقتی صحبت از راه حل های نرم افزاری برای شرکت ها می شود، دیگر تمرکز روی شرکت های بزرگ نیست. امروزه، انواع راه حل های نرم افزاری نسخه های خود را به طور خاص برای مشاغل کوچک طراحی کرده اند. این راه حل های دیجیتال به کسب و کارهای کوچک اجازه می دهد تا هزینه ها را کاهش دهند و از فناوری های مشابه مورد استفاده شرکت های بزرگ استفاده کنند.

برای مثال CRM را در نظر بگیرید. زمانی این تصور وجود داشت که نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری فقط برای شرکت های بزرگ طراحی شده است، اما اکنون اوضاع کمی تغییر کرده است. CRM مبتنی بر وب بیانیه ای برای مشاغل کوچک است. اول، این CRM ها راه حل های بازاریابی، داده ها، خدمات مشتری و فروش را برای مشاغل ارائه می دهند. دوم، آنها بسیار گران هستند. اگر یک کسب و کار کوچک دارید، حتی لازم نیست نگران نصب نرم افزار، پیکربندی سخت افزار، ارتقاء و ارتقاء و غیره باشید. به یاد داشته باشید که با راه حل های داخلی، این هزینه ها هستند که مشاغل کوچک را دشوار می کنند. برای رشد مالی

با یک راه حل مبتنی بر وب که برای مشاغل کوچک طراحی شده است، می توانید CRM در سطح جهانی را با هزینه ماهانه یا سالانه دریافت کنید. سایر راه حل های دیجیتال موجود عبارتند از نرم افزار صورتحساب، نرم افزار پس انداز، نرم افزار حقوق و دستمزد و غیره.

مشتری قدرت را در دستان خود دارد

اینترنت مصرف کنندگان را مانند قبل توانمند کرده است. شما نمی توانید بگویید که چون یک شرکت در بسیاری از کشورها است، مردم برای خرید محصول جذب می شوند. آنچه در مورد اقتصاد امروز شگفت انگیز است، قدرت مصرف کنندگان در دست آنهاست. سایت‌های بررسی آنلاین، ویدیوهای یوتیوب، وبلاگ‌ها و غیره برخی از پلتفرم‌هایی هستند که مشتریان می‌توانند در مورد شرکت اطلاعات بیشتری کسب کنند. در واقع، حتی گوگل اکنون رتبه بندی شرکت ها و نظرات مشتریان را در نتایج جستجو قرار می دهد.

این بدان معناست که وقتی یک مشتری اکنون یک شرکت را جستجو می کند، می تواند محبوبیت محصولی را که می خواهد بخرد، ببیند. علاوه بر این، بازخورد منفی مشتریان می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی بر فروش شرکت داشته باشد و به سایر شرکت‌ها اجازه دهد نام خود را حذف کنند.

علاوه بر این، امروزه تنها کیفیت محصول مهم نیست. در دنیای مدرن، شرکت‌ها برای تجربه بهتر مشتری در حال رقابت هستند. اگر شرکت شما بتواند تجربه ای را که مشتریان می خواهند ارائه دهد، رشد شما بدون توجه به اندازه کسب و کار شما اجتناب ناپذیر است.

تامین مالی برای استارت آپ ها مشکلی نیست

روز شروع همیشه مهمترین چیز برای یک شرکت است. زمانی که به تازگی شروع به کار می کنید، به دنبال راه هایی برای تنظیم کسب و کار خود هستید تا بتوانید ایده های خود را پیاده سازی کنید و محصولات/خدمات خود را مطابق با نیاز مشتری گسترش دهید. یافتن پلتفرمی که بتوانید با سرمایه گذاران ارتباط برقرار کنید همیشه یک چالش بوده است. این دیگر مشکلی نیست.

با وب سایت ما، ارتباط کسب و کارهای کوچک با سرمایه گذاران و دریافت سرمایه گذاری مناسب که آنها را در مسیر رشد قرار می دهد، آسان تر از همیشه است. اینها وب سایت هایی هستند که به عنوان پلی بین سرمایه گذاران در سراسر جهان و استارت آپ ها عمل می کنند. با بانک ها و وام دهندگان سنتی، شما محدود به سرمایه گذاران محلی هستید. وقتی در بازار محلی خود سرمایه گذار پیدا نمی کنید، امیدهای شما تقریباً از بین می رود.

با یک وب سایت جمع آوری سرمایه آنلاین، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک نردبان قانع کننده ایجاد کنید که موفقیت استارتاپ شما را برای سرمایه گذاران و جایگاه آنها توضیح دهد. تماس شما با تمام اطلاعات لازم که فکر می کنید سرمایه گذاران باید ببینند به وب سایتی می رود که توسط صدها و هزاران سرمایه گذار دیده می شود. اگر تکالیف خود را انجام داده اید و تیم حرفه ای خوبی دارید، سرمایه گذاری مناسب فقط یک ساعت یا یک روز است.

آخرین کلمه

می بینید که الف کار و کسب های خرد اکنون می تواند تقریباً بر هر چالشی به روشی مؤثرتر غلبه کند. راه اندازی یک کسب و کار آنقدر آسان شده است که حتی دانشجویان هم اکنون می توانند کارآفرین شوند. آنها می توانند تنها با پول جیبی خود پایه و اساس شرکت را بنا کنند. از تماس با سرمایه گذار مناسب تا کاهش هزینه های نیروی کار، همه چیز را می توان از راحتی در خانه انجام داد. تنها چیزی که امروز برجسته می شود این است که در قدم اول مطمئن باشید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا