ساختمان و مسکن

راز آزاد ارزش رزرو ویلا لوکس بالی

بنابراین در مورد تعطیلات در جزیره شگفت انگیز بهشت ​​در بالی فکر کنید که بیش از هزار معبد دارد و به همین دلیل آن را “جزیره خدایان” می نامند. عالی. بالی بسیار خوشحال است که در نظر داشته باشد ، اما برخی از مشکلات برای مسافران مربوط به نوع محل اقامت آنها را انتخاب می کنند.

اگر شما مانند 70٪ گردشگرانی هستید که به بالی می روند ، ایده بعدی شما ممکن است این باشد که “در کدام هتل باید بمانم”؟ شما اولین اشتباه خود را مرتکب شده اید که می تواند تعطیلات شما را از آنچه باید باشد گرانتر کند.

بله ، صدها ، اگر نه هزاران نفر ، از هتل های بالی وجود دارد ، که بسیاری از آنها ، در واقع ، دولت اندونزی در تلاش است تا ممنوعیت تحولات هتل را اجرا کند. مشکل اینجاست که اکنون هتل های زیادی وجود دارد ، اکثراً در اطراف پایتخت ، دنپاسار ، که این صنعت رنج می برد – اتاق های زیادی وجود دارد هرچند که تعداد بازدید کنندگان از بالی همه ساله در حال افزایش است. اگر تعداد هتل های جنوبی بالی به نرخ فعلی خود ادامه یابد ، به ناچار بسیاری از بازیکنان را از کار بازمی دارد.

در دنپاسار و جنوب بالی به میزان کمتری ، هتل های زیادی وجود دارند که غالباً “شانه به شانه” در برابر یکدیگر پشته شده اند ، که اکثر آنها در مناطق شلوغ ، پر سر و صدا و در مرکز شهر. دنپاسار آنقدر شلوغ شده است که وقتی یک بار 30 دقیقه از فرودگاه نگورا رای به هتل سیتی برسد ، اکنون می تواند 2 ساعت طول بکشد. دولت بالی بزرگراه های جدیدی ساخته است که امیدواریم این ازدحام را کاهش دهد.

یک نوع جایگزین برای اسکان در بالی وجود دارد که بطور معمول حدود 16.5٪ از بازدید کنندگان از آن استفاده می کنند. این گزینه جایگزین ویلای لوکس بالی است و تقریباً 10،000 نفر از آنها در این جزیره زیبا پراکنده اند. اقامت در ویلای لوکس در بالی اولین ایده برای مسافران نیست ، شاید به این دلیل که دارندگان هتل ها در بازاریابی خوب هستند و دلارهای زیادی را برای ارتقاء مشاغل خود خرج می کنند.

ممکن است فکر کنید که قیمت اجاره شبانه برای یک ویلای لوکس در بالی از بودجه تعطیلات شما فراتر می رود ، اما ممکن است اشتباه کنید زیرا احتمالاً تمام واقعیت ها را ندارید. راز آشکار این است که اگر برای اقامت در یک ویلا خصوصی در بالی ، با داشتن حریم خصوصی ، آرامش و فضای فوق العاده خود ، رزرو گروهی را انجام دهید ، به احتمال زیاد صدها دلار که می توانید برای یک مدل تعطیلات در هتل هزینه کنید ، پس انداز خواهید کرد.

می بینید ، مهمترین نکته برای پس انداز دلارهای تعطیلاتی که به سختی کسب می کنید ، رزرو گروهی در ویلای لوکس بالی است. این راز آشکار بالی ویلا است. بیشتر این خانه های چشمگیر ، که عموما توسط صاحبان خصوصی ساخته می شوند ، می توانند تا هشت یا بیشتر از افراد بخوابند. این بدان معنی است که می توانید هزینه هزینه اجاره شب را بین گروه خود به اشتراک بگذارید.

بیایید به یک مثال نگاه کنیم. ویلا خصوصی در بالی ، من آن را خوب می دانم ، در ساحل مطلق ، در حدود 8 کیلومتری شرق سینگاگا ، در ساحل شمالی واقع شده است ، در حال حاضر هر شب 340.00 دلار هزینه دارد. وای ، من می توانم بشنوم که شما می گویید ، گران است. اما اگر گروهی از دوستان یا خانواده خود را برای به اشتراک گذاشتن هزینه جمع کنید ، هر فرد برای هر شب فقط 42.50 دلار پرداخت می کند و مطمئناً نرخ بودجه به زبان هر کسی است.

و به یاد داشته باشید ، آنچه برای یک اتاق هتل می پردازید ، تنها یک اتاق هتل است ، مگر اینکه سوئیت را چلپ چلوپ کنید و اجاره کنید ، اما این یک گزینه جایگزین بسیار گران است. هرچه در آن لباس بپوشید ، هتل ها معمولاً اگر خوش شانس باشید ، مدل کسب و کار خود را در حمام دو نفره ، اتاق اختصاصی ، صندلی و میز درست می کنند. اوه ، و آنها مطمئناً یخچال نواری خواهند داشت که هر کالای مرتب با نمایه سازی و ارسال به شما ، با نرخ بهره بالا ، که هزینه های هتل شما را باد می کند.

وقتی یک ویلای لوکس را در بالی برای تعطیلات بهشت ​​خود انتخاب می کنید ، فضای زیادی بهم می خورد. معمولاً چهار یا بیشتر اتاق خواب است که دارای یک اتاق زندگی بزرگ از جمله دو منطقه نشیمن به علاوه پاسیو اختصاصی برای هر اتاق در بعضی موارد است. اوه ، و سپس استخرهای خصوصی وجود دارند که تقریباً برای ویلاهای خصوصی بالی استاندارد هستند. اکثر آنها فقط چند قدم با محل زندگی اصلی دارای استخر شنا هستند. حتی اگر اتاق هتل را درست در کنار استخر رزرو کرده اید ، می دانید در عوض آنها به چه میزان هزینه می کنند. و این می تواند یک نعمت مختلط باشد ، زیرا در هتل ها ، همه می توانند از استخر استفاده کنند ، این می تواند به معنای همراهان ناخواسته ، سر و صداها ، جمعیت ، فریادها ، پاشش باشد – شما تصویر می گیرید.

البته اگر یک ویلای لوکس در بالی رزرو کنید ، استخر خود را خواهید داشت و فقط برای افرادی که ویلا را اجاره داده اند قابل دسترسی است ، مگر اینکه بخواهند میهمانان ویژه را برای پیوستن به آنها دعوت کنند. و اگر در خدمات دوستانه و شخصی قرار دارید ، نمی توانید آنچه را که بالی ویلی ارائه می دهد ضرب کنید. مردم بالینی یکی از دوستانه ترین ، خونگرم ، وفادارترین و زیبا ترین افرادی هستند که احتمالاً با آنها ملاقات خواهید کرد. فقط توصیفات میهمانان را در بسیاری از سایت های ویلایی بررسی کنید و بسیاری از منابع درخشان را به خدمات باکیفیتی که دستیاران ویلای بالی در اختیار میهمانان خود قرار می دهند ، خواهید دید. اغلب اوقات ، مهمانان درباره روابط دوستانه ای که با دستیاران خود در ویلای لوکس بالی ایجاد می کنند ، فراتر از هرگونه تجربه خدمتی که هتل ها می توانند ارائه دهند ، اظهار نظر می کنند.

البته هتل ها نیز کارمندان خود را دارند که معمولاً در یک زمان مشغول معامله با چند میهمان هستند اما بیشتر ویلا های بالی مدیر ویلا های خاص خود را دارند و او علاوه بر سایر زبان ها به انگلیسی و بهائی اندونزیایی مسلط است. مدیر ویلا استخدام شده است تا اطمینان حاصل کند که هر مشکلی در تعطیلات شما وجود دارد ، بلافاصله با آن برخورد خواهد کرد. اگر به یک تعطیلات لوکس در یک ویلا خصوصی در بالی متعهد هستید ، می توانید انتظار داشته باشید که با مدیر ویلا و سایر دستیاران ویلا به یک نام تبدیل شوید. اکنون برای بعضی از ویلاها غیر معمول است که چهار یا پنج دستیار داشته باشند ، بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که سطح خدمات بسیار فراتر از آنچه بسیاری از هتل ها می توانند ارائه دهند وجود داشته باشد.

استخدام افراد محلی در بالی به عنوان دستیاران ویلایی ، اطمینان می دهد که مهمانان آخرین اطلاعات و دانش در مورد جاذبه های محلی را دریافت می کنند و باید سایت ها را مشاهده کنند. اغلب اوقات ، دستیاران محلی Balinese و مدیر ویلا مکانهای بسیار خوبی برای بازدید را می شناسند که حتی در راهنماهای معروف گردشگری نیز در آن گنجانده نشده است. از این گذشته ، آنها در آنجا زندگی می کنند و حیاط خلوت خود را می شناسند.

بسیاری از ویلاهای بالی توسط صاحبان آنها ساخته شده اند تا از خانه دور نباشند ، بنابراین قلب و روح خود را در طراحی قرار می دهند تا مطمئن شوند که در حد امکان راحت هستند. در نتیجه ، دکوراسیون و فضای بسیار زیادی از ویلاها متنوع و متنوع است که نشانگر فرهنگ محلی بالی و فرهنگ صاحبان ویلا است. متأسفانه ، بسیاری از هتل ها ، به ویژه چند ملیتی ، با در نظر گرفتن سود ساخته شده اند و می توانند شبیه به هم باشند ، مهم نیست که کدام کشور را اشغال کنند.

اگر شما یک گردشگر اکو توریستی هستید ، انتخاب واضح برای شما اقامت در ویلای بالی مجهز است زیرا بسیاری از آنها در مکانهای زیبا و محیطی بسیار جذاب ساخته شده اند. ساخت هر ویلا نیاز به مجوز از دهکده محلی دارد و به طور کلی از فرصت های شغلی که توسط ویلاهای مجهز بالی ارائه شده استقبال می کند.

بنابراین ، شما می توانید از هزاران ویلای مجهز ، هوشمند و مجهز مکان هوشمند در بالی انتخاب کنید ، که از آنها می توانید از تجربه واقعی معتبر بالی لذت ببرید. مهم نیست که چه میزان هتل ها به بازار عرضه شوند ، آنها به راحتی نمی توانند یکپارچگی فرهنگی و جو در یک خانه بزرگ برای تعطیلات را فراهم کنند.

انتخاب واقعی شما بین یک اتاق هتل یا کل خانه بالی و مزایای بسیاری که ارائه می دهد است. اگر هنوز از تجربه ویلا بالی لذت نبردید ، به خود بخاطر داشته باشید و دفعه دیگر که تعطیلات را در جزیره خدایان گذراندید ، از این فرصت استفاده کنید. از هرکسی که در یک ویلای لوکس در بالی اقامت داشته است بپرسید و خواهید فهمید که چرا آنها از این کار بسیار لذت بردند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا