دنیای وب

راز موفقیت در بازاریابی اینترنتی: کتاب الکترونیکی بنویسید

مردم دوست دارند بدانند چه چیزی در ذهن شما ذخیره شده است. برای من ، وقتی به مردم نگاه می کنم ، غالباً تعجب می کنم که آنها چه نوع زندگی هایی دارند یا چه استعدادهایی دارند که می توانند به من کمک کنند. پدر من قبل از درگذشت مردی بسیار کوشا بود. پدرش که پدرش را بزرگ کرد ، تمام مهارت های لازم برای یک کشاورز و مکانیک را به او آموخت. در اینجا مثالی از چگونگی آزمایش مهارتهای خود به عنوان مکانیک آورده شده است. وقتی من جوان بودم ، خانواده ام بسیار فقیر بودند و ما مجبور بودیم به هرچه داریم راضی باشیم. هر زمان که لاستیکی نیاز به تعویض لبه دیگری داشت ، من پدرم را می دیدم که این لاستیک را می گرفت ، آن را روی لبه قرار می داد ، داخل مایع تایر را با مایع استارت اسپری می کرد (بسیار خطرناک است ، در خانه امتحان نکن) ، کبریت روشن می کند ، پرتاب می کند آن را داخل لاستیک قرار داد ، بنابراین کشیده شد و آن را تا لبه مهر کرد. من آنقدر مهارت پدرم را دیدم که حتی نمی توانستم همه آنها را بخاطر بسپارم. از این مثال ، خوانندگان می توانند از دانش شما در اختیار شما قرار گیرند. در حالی که موضوعات زیادی وجود دارد که در یک مقاله یا کتاب الکترونیکی نوشته شده اند ، اما من به رمز موفقیت در بازاریابی اینترنتی می پردازم. آیا کسی می داند این چیست؟ یک کتاب الکترونیکی بنویسید!

کتاب های الکترونیکی وجود دارد که داستان کودکانه یا شعر کوتاه است ، اما آنچه خوانندگان واقعاً می خواهند محتوایی است که به آنها در انجام هر کاری کمک خواهد کرد. به همین دلیل است که این روزها کتاب های الکترونیکی “چگونه” ، به ویژه کتاب های بازاریابی اینترنتی بسیار محبوب هستند. به روشی که این اقتصاد پیش می رود ، خوانندگانی وجود دارند که در اینترنت جستجو می کنند چگونه می توانند از طریق اینترنت درآمد کسب کنند تا فقط برای تأمین هزینه های زندگی خود بتوانند درآمد دوم کسب کنند.

وقتی در حال نوشتن اولین کتاب خود برای بازاریابی اینترنتی هستید ، آن را با محتوایی پر کنید که برای یک کارآفرین بالقوه مفید خواهد بود. افرادی هستند که از نظر اقتصادی در حال کشمکش هستند. از این رو ، آنها به عنوان یک بازاریاب وابسته ، برای راهنمایی به شما نگاه می کنند. اگر کتاب الکترونیکی شما حاوی اطلاعات خالی و غیرقابل استفاده باشد ، باعث می شود مشتریان شما فریاد پس گرفتن پول خود را بزنند. اگر خواب می بینید که کتاب الکترونیکی شما یک کتاب پرفروش است ، باید تمام تلاش خود را بکنید و تحقیقاتی انجام دهید که برای خواننده مفید باشد.

به عنوان مثال ، اگر در حال نوشتن کتاب الکترونیکی در مورد بازاریابی اینترنتی هستید ، اولین چیزی که من به اشتراک می گذارم مختصراً در مورد خودم هستم و جزئیات زیادی در مورد اعتبار من به عنوان یک بازاریاب وابسته ارائه می دهم. برای شما ، Affiliate ، مهارتی را که طی سالها در مورد موضوعی که دوست دارید انجام دهید ، به اشتراک بگذارید. این به خوانندگان شما نشان می دهد که در این موضوع تبحر دارید و آنها برای یافتن پاسخ س questionsالات خود به شما نگاه می کنند.

قسمت بعدی کتاب الکترونیکی شامل مراحل “چگونگی” مهارت یا مهارت شما می باشد. در مورد زمینه بازاریابی اینترنتی ، به قسمت گوشتی بازاریابی اینترنتی شیرجه نزنید وگرنه خوانندگان خفه می شوند و علاقه خود را به موضوع از دست می دهند. با این موضوع شروع کنید که چرا آنها در بازاریابی شرکت های وابسته دخیل هستند و این امکان را دارد که بتوانند سود زیادی در این زمینه بدست آورند. اصول آنچه را که برای راه اندازی مشاغل موفق در خانه به آنها نیاز دارند به آنها ارائه دهید .. مجموعه های باقیمانده eBook در بازاریابی اینترنتی باید بر روی بازاریابی مقاله و ویدئو ، پاسخ خودکار ایمیل و غیره تمرکز کنند.

این به هیچ وجه دشوار نیست ، زیرا تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که مراحل اصلی را که باعث موفقیت شما در بازاریابی شرکت های وابسته می شود ، یادداشت کنید. نوشتن کتاب الکترونیکی رمز موفقیت در بازاریابی اینترنتی است زیرا شما آنچه را درباره یک موضوع خاص می دانید با افراد تشنه دانش به اشتراک می گذارید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا