بازرگانی

راهنمای استفاده از کنترل از راه دور داکت اسپلیت هر آنچه لازم است بدانید

راه هوایی از راه دور
کنترل تقسیم کانال این یکی از لوازم جانبی مهم این دستگاه است. کنترل از راه دور دستگاه به کاربر اجازه می دهد تا به راحتی از تنظیمات ، حالت ها و عملکردهای Duct Split استفاده کند.
برای استفاده و فعال سازی قابلیت ها و امکانات کانال split ، آشنایی با عملکرد و عملکرد کنترل از راه دور دستگاه بسیار مهم است. کنترل از راه دور به طور کلی برای سیستم های تهویه مطبوع ، از جمله تقسیم مجرای هوا ، دکمه های مختلف ، و انواع مختلف طراحی شده است.
از این لحاظ ، باید توجه داشت که کنترل از راه دور ، بسته به نوع و مدل ، سیستم های تهویه مطبوع را می توان به دو روش قابل حمل یا بی سیم و ثابت یا دیواری طراحی کرد. در همان زمان ، کانال های کنترل از راه دور تقسیم شده و اغلب به صورت دیواری طراحی و تولید می شوند.
همچنین ، کنترل از راه دور برای تقسیم کانال ها بسته به مدل و مدل کاملا متفاوت است. از طرف دیگر ، عملکرد از راه دور معمولاً برای بسیاری از مدل های Duct Split یکسان است.

آشنایی با جزئیات کنترل از راه دور داکت اسپلیت
به طور کلی ، کنترل از راه دور بخش کانال از دکمه ها و بخشهای مختلفی تشکیل شده است. از هر دکمه دستگاه برای اعمال و تنظیم یک حالت یا عملکرد کانال خاص استفاده می شود. در ادامه ، جزئیات کنترل از راه دور دستگاه را به طور کامل بررسی خواهیم کرد.
1- صفحه نمایش
اکثریت قریب به اتفاق کنترل های دیواری دارای یک صفحه نمایش اختصاصی برای نمایش کلیه فعالیت ها و عملکردهای Duct Split هستند. در این زمینه ، باید توجه داشت که جداکننده های داکت هیچ صفحه یا صفحه ای روی صفحه خود ندارند.

در واقع ، کنترل از راه دور برای کانال های جداگانه دیواری همان عملکردی را دارد که پانل نصب شده روی کولرهای گازی جداگانه دارد.

2- قطعه TEMP
در جداره انتهایی اکثر مجاری ، بخشی به نام temp طراحی شده است. یکی از مهمترین عملکردهای این دکمه کاهش یا کاهش دما است. بنابراین با کمک این دکمه ها کاربر می تواند دما را با توجه به شرایط دمای محیط کاهش یا افزایش دهد.
در نتیجه ، برای افزایش دما باید دکمه نشانگر فلش را فشار دهید. اگر می خواهید دما کاهش یابد ، باید دکمه نشانگر را به پایین فشار دهید.
3- دکمه خاموش و روشن ویژه
از قسمتهای دیگر کنترل از راه دور ، کنترل کانال تقسیم مربوط به دکمه طراحی شده برای روشن و خاموش کردن دستگاه است. برای شروع روند تقسیم کانال باید دکمه ON را فشار دهید. با فشار دادن این دکمه روند خنک کننده و خنک کننده دستگاه شروع می شود و سپس هوای سرد و سرد در کمترین زمان ممکن به طور مساوی و یکنواخت در داخل آزاد می شود.
از طرف دیگر ، باید دستگاه را فشار دهید تا خاموش و روشن شود. با فشار دادن این دکمه ، عملکرد خنک کننده یا گرمایش داکت اسپلیت هوا کاملاً خاموش می شود.
4- دکمه حالت
دکمه حالت یکی از مهمترین و کاربردی ترین دکمه های داکت اسپلیت است. با استفاده از این دکمه می توانید حالت و حالت قبلی دستگاه را فعال یا غیرفعال کنید. در نتیجه ، اگر به خنک کننده و خنک کننده نیاز دارید ، دکمه خنک کننده باید فعال شود. با استفاده از این تنظیمات ، پس از آزاد شدن مجرا ، هوای خنک و تهویه داخل اتاق پخش می شود.
اگر لازم است تجهیزات برای تأمین هوای گرم و تهویه مناسب به خصوص در فصول سرد گرم شود ، دکمه گرمایش باید فعال شود.هنگام فعال سازی این حالت ، هوای گرم از طریق فن های دستگاه به محیط منتقل می شود.

5- دکمه تایمر
دکمه برای تنظیم زمان یا تایمر برای سایر قابلیت های کنترل تقسیم کانال از راه دور برای تنظیم عملکرد دستگاه برای مدت زمان مشخص.
همچنین ، با فشار دادن دکمه زمان مورد نظر کاربر تعیین می شود و فشار دادن دوباره دکمه تایمر ، زمان تعیین شده را لغو می کند. همچنین ، این عملکرد زمان لازم برای فعال یا غیرفعال کردن دستگاه را تنظیم می کند.
6- دکمه فن
دکمه فن در کنترل از راه دور تعبیه شده است. کنترل تقسیم کانال برای تنظیم سرعت فن دستگاه بسیار مفید است. با استفاده از این عملکرد می توان سرعت فن ، حجم و میزان جریان هوای خروجی کانال جداسازی را در حالت های مختلف تنظیم کرد.
حالت های موجود برای استفاده از این ویژگی در چهار حالت اتوماتیک کم ، زیاد و متوسط ​​موجود است. کاربر می تواند با توجه به شرایط دما ، حالت مناسب برای سرعت فن و میزان جریان هوا توزیع شده در کانال را کنترل و کنترل کند. حالت سرعت بالا جریان هوا را با حداکثر سرعت در محیط توزیع می کند.
با مشاوران رایگان در مرکز دات کام مشاوره رایگان بگیرید و برای بهترین مشاوره خرید با شماره های زیر تماس بگیرید
1021-3
05313

آبنما :
https://tasisat.com/duct-split-remote-control/
تاریخ انتشار :
2021-05-31 10:00:20.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا