دنیای وب

راهنمای بازاریابی آنلاین – فقط برای کارآفرینان جدید

عجله نکن در بازاریابی اینترنتی! اینجاست که چرا!

راه برگشت را وقتی مادرتان در آشپزخانه کار می کرد ، برای تهیه یک ظرف مرغ جدید یا دسر شکلات ، به یاد می آورد؟ او به دانش و مهارت های خود بستگی داشت ، سپس مواد لازم ، دما و زمان پخت و پز را امتحان کرد تا از نتایج راضی باشند. وقتی او راضی شد ، آنچه را كه انجام داد را برای ثبت موفقیت خود ثبت كرد. شما هنوز هم می توانید هر بار که در مورد آن فکر می کنید ، این غذا را میل کنید. همیشه یکسان است. چرا؟ زیرا دفعه بعد که این ظرف را آماده می کنید ، دستور العمل را کاملاً دنبال می کنید تا وقتی که همان نتیجه پیدا کرد.

لحظه ای بمانید و به این فکر کنید که کجا هستید و کجای کار خود هستید. در مورد موفقیت های خود فکر کنید. اگر هنوز شغلی در کار ندارید ، در مورد زندگی خود فکر کنید. اگر دانشجو هستید ، در مورد دستاوردهای دانشگاهی و ورزشی خود فکر کنید. اگر سازنده خانه هستید ، از نظر موفقیت های خود به عنوان یک مدیر امور مالی خانواده ، یک مدیر حمل و نقل و یک سرآشپز اجرایی در مورد آن فکر کنید.

آیا دستاوردهای شما فوری بود؟ آیا شما تمام شب به آنجا رسیدید؟ خوش شانس بود؟ من مطمئن هستم که جواب این سؤال ها جای تردید نیست! شما به آنجا رسیدید که دانش و مهارت پیدا کرده اید و روزانه آنرا عملی می کنید. بله ، این مسیری است که بیشتر افراد برای رسیدن به موفقیت دنبال می کنند.

چه چیزی باعث می شود موفقیت در بازاریابی اینترنتی متفاوت باشد؟ نه! این روند برای بازاریابان موفق اینترنتی یکسان است. آنها دانش و مهارت خاصی کسب می کنند. وقتی به نظر می رسد اولین برنامه موفقیت آمیز گردش مالی پایدار داشته باشد ، موفقیت را ثبت می کنند و این اولین دستور العمل می شود. این دستورالعمل برای برنامه بعدی آنها استفاده می شود. و آنها این کار را دوباره و دوباره انجام می دهند.

مشکل برای مشاغل جدید مانند شما شروع می شود زیرا در حال غرق شدن در ایمیل های بازاریابان آنلاین با تجربه در دوره “در محل” برای موفقیت خود یا چگونگی موفقیت بدون وب سایت ، یا هر یک از صدها ایده هستید. من نمی گویم این روش ها بد هستند. می گویم شما برای آنها آماده نیستید.

شما در ابتدای سفر به بازاریابی اینترنتی هستید. این کار را به روش صحیح انجام دهید. از روند درک دانش بازاریابی آنلاین ، کسب مهارت های بازاریابی آنلاین و ایجاد خود محکم برای اطمینان از موفقیت طولانی مدت خود در پیام های فوری ، لذت ببرید. این پایه محکم به برنامه چت شما ارائه می شود.

از آنجا که شما برای اولین بار است ، اجازه دهید در مورد دیدگاه خود صحبت کنیم. ایده خوبی نیست که در این مرحله دید باریک داشته باشیم. شما به یک نمای بسیار گسترده نیاز دارید. شما باید اندازه پیام های فوری را ببینید. من شخصاً بیش از 100 موضوع مختلف بازاریابی آنلاین را شناسایی کرده ام. این مباحث شما را برای “کارهایی که باید انجام دهید” و “نحوه استفاده از ابزارهای پیام رسانی فوری برای کمک به انجام آنها” آماده می کنند. در مرحله بعد ، باید با یادگیری “چگونگی ایجاد ترافیک به پیشنهادات خود” و “نحوه تبدیل این ترافیک به مشتریان با پرداخت مکرر” ، خود را برای سودآوری آماده کنید. مانند هر تاجر موفق ، باید بدانید “چگونه باید سازماندهی شوید” و “چگونه می توانید وقت خود را مدیریت کنید”. این تمرکز شماست تمرکز بیشتر روی “به دست آوردن مهارت پیام رسانی فوری در حالی است که هرگز یک سایت بزرگ تصویر را گم نمی کنید.”

آخرین موردی که باید بدانید وجود دارد. بازاریابی اینترنتی علم موشکی نیست. این یک سیستم است و قطعاً قادر به یادگیری است.

اکنون می توانید در میان بیش از 100 موضوع در پیام های فوری خودتان در گوگل جستجو کنید و در صورت تمایل تحقیقات خود را انجام دهید ، اما خوب نیست اگر مجبور به گذراندن همه این موارد نبودید. آیا این امر با استفاده از راهبردی که در مرحله اول مهارتهایی که باید بدست آورید و چرا است ، در اولویت قرار دارد ، خوب نخواهد بود. هنگامی که یک مجموعه مهارت قوی دارید ، می توانید تمام این پیشنهادات را که آنلاین دریافت می کنید ارزیابی کنید.

در تجارت بین وب ، دوستی و خدمات ،

تام (TR) رایان

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا