دنیای وب

راهنمای بازاریابی کمیسیون – بازاریابی کمیسیون چیست؟

بازاریابی کمیسیون به دلیل داشتن موانع کم برای ورود ، یکی از محبوب ترین مدل های تجاری برای بسیاری از بازاریابان آنلاین است. بازاریابی کمیسیون چیست؟ قبل از ورود به آن ، ابتدا باید اصطلاح “بازاریابی اینترنتی” را درک کنیم. بازاریابی اینترنتی یا بازاریابی اینترنتی به تبلیغات و تلاشهای بازاریابی اشاره دارد که از وب و ایمیل برای افزایش فروش مستقیم استفاده می کنند. اصولاً برای فروش محصولات / خدمات خود از اینترنت استفاده کنید. بسیاری از شعب بازاریابی آنلاین وجود دارد.

اصولاً بازاریابی کمیسیون فقط یکی از آن شاخه ها است. این نوعی بازاریابی مبتنی بر عملکرد است که در آن یک کسب و کار پاداش یک یا چند شرکت وابسته را برای هر بازدید کننده یا مشتری که با تلاشهای بازاریابی یک شریک وارد شده است ، پاداش می دهد.

با توجه به شرایط غیرمستقیم ، شرکت تابعه نماینده فروش مجازی است و وقتی شخصی بخاطر اقدامات خود چیزی را از یک بازرگان خریداری می کند ، حقوق دریافت می کند. در دنیای بازاریابی آنلاین ، وابسته به عنوان ناشر نیز شناخته می شود.

اگر نگاهی دقیق تر به تعریف بیاندازید ، بیان می کند که شرکت وابسته به خاطر آوردن تاجر به بازدید کننده یا مشتری پاداش می گیرد. این بدان معناست که تجار مختلف معیارهای متفاوتی خواهند داشت که باید قبل از پرداخت کمیسیون به شرکت تابعه رعایت شود.

برخی از بازرگانان فقط درصورتی که شریک فروش آنها را به دست آورد (CPC-CPS) پرداخت می کنند ، در حالی که برخی دیگر هنگام پرداخت مشتری برای یک اقدام خاص (CPA – CPA) ، مانند وارد کردن آدرس ایمیل برای پر کردن فرم یا شرکت در یک آزمایش رایگان ، شریک زندگی را پرداخت می کنند.

به هر شرکت وابسته یک لینک وابسته منحصر به فرد داده می شود. هنگامی که شرکت وابسته به بازدید کنندگان می خواهد برای خرید چیزی / اقدام ، اقدام به کلیک بر روی لینک خود کنند ، سیگنال فروش / سرب توسط بازرگان آغاز می شود و شریک به درصدی از فروش پرداخت می شود.

حتی اگر بازدید کننده وب سایت شما را ترک کند ، کوکی در حین بازدید در مرورگر خود قرار می گیرد و اگر این اقدام را در بازدیدهای بعدی خریداری یا انجام دهد ، سیگنال فروش / سرب آغاز می شود.

به طور خلاصه ، اکنون به دلیل فراوانی مواد آموزشی موجود به صورت آنلاین بهترین زمان برای ورود به بازاریابی کمیسیون است. بازاریابی وابسته یک راه عالی برای بازاریاب های آنلاین است که مایل به خیس شدن پای خود هستند زیرا مهارت های مرتبط با تبدیل شدن به یک بازاریاب وابسته مانند نوشتن تبلیغات و ایجاد وب سایت و ایجاد لیست و شبکه می تواند در هنگام تصمیم گیری برای داشتن کالای خود بسیار ارزشمند باشد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا