دنیای وب

راهنمای تجزیه و تحلیل اینستاگرام با سنجه و بینش

اینستاگرام به عنوان یک بستر رسانه های اجتماعی یک احساس است. اشتراک عکس ، اشتراک ویدیو ، داستان های زنده ، موقعیت جغرافیایی ، تغذیه هشتگ ، ارسال عکس های متعدد ، بهبود ویژگی های DM ، برچسب ها ، نظرسنجی ها برای داستان های اینستاگرام و مجموعه کاملا جدیدی از ویژگی های پیشرفته برای این سیستم عامل به طور مکرر به برنامه اضافه می شود.

اینستاگرام که به یک برنامه و وب سایت معمولی تلفن های هوشمند محدود است ، امروزه به عنوان یکی از پر کاربردترین و محبوب ترین برنامه های اجتماعی ظهور کرده است.

با گفتن همه اینها ، آنچه در مورد آن به طور مساوی صحبت می شود به روزرسانی Instagram API و تغییر Instagram API است. پس از تغییر نسخه API اینستاگرام ، خشم در میان مارک ها و بازاریابان در همه جا گسترش یافته است. علائم تجاری و برنامه های شخص ثالث تحت قوانین و مقررات دقیق قرار گرفتند و ملزم به رعایت به روزرسانی API بودند.

قبل و بعد از به روزرسانی دسترسی به API اینستاگرام

قبل از انتشار API اینستاگرام ، مشاغل مجبور بودند معیارهای اندازه گیری را از طریق بینش در برنامه نشان دهند. با این حال ، اکنون می توان از طریق پلتفرم جدید و بهینه شده API به اطلاعات مربوط به معیارها دسترسی پیدا کرد.

پیگیری عملکرد محتوای ارگانیک در ابزارهای شخص ثالث اکنون با این API راحت تر است زیرا اکنون بر اساس همان رویکرد Graph API فیس بوک ساخته شده است.

معیارها و بینش های جدید این شرکت ها را قادر می سازد تا در مسابقه برای اجرای محتوای ارگانیک خود نسبت به آنچه قبلاً با استفاده از ابزارهای شخص ثالث دریافت می کردند ، جلوتر از منحنی باشند.

چرا به اندازه گیری و تجزیه و تحلیل اینستاگرام نیاز است؟

Instagram Analytics بخش مهمی از استراتژی های بازاریابی Instagram است. تلاش های بازاریابی مارک ها بدون گزارش های تحلیلی مناسب می تواند به هدر رفتن پول و منابع منجر شود. تجزیه و تحلیل به شما کمک می کند تا بدانید که استراتژی های بازاریابی شما چقدر عالی هستند. نتایج به دست آمده پس از استفاده از استراتژی بازاریابی و غیره می تواند برای بهبود عملکرد و رویکرد نسبت به بازاریابی و محتوای تبلیغاتی به راحتی پیگیری شود.

عملکرد مارک تجاری در اینستاگرام با به روزرسانی جدید API اینستاگرام به راحتی با تجزیه و تحلیل Instagram قابل رمزگشایی است.

ویژگی نظارت بر محتوا

به روزرسانی API اینستاگرام شامل عملکرد جدیدی است که به شرکت ها امکان می دهد محتوا را محدود و تغییر دهند. شرکت ها می توانند با استفاده از این ویژگی به منظور جبران نظرات با توجه به محتوای آلی ، از این ویژگی استفاده کنند. به عنوان گزینه ای انعطاف پذیر برای نمایش یا عدم نمایش نظرات و جابجایی بین آنها ، این امر باعث می شود که بستر صوتی برای بیان ایده ها حفظ شود.

علاوه بر این ویژگی ، سیستم خودکار نظرات توهین آمیز و توهین آمیز را نیز تشخیص می دهد و با شیوه های تعدیل محتوای خود به شرکت ها کمک می کند.

سازگاری نمایه کسب و کار با به روزرسانی API اینستاگرام

برای دسترسی به به روزرسانی API اینستاگرام ، یک نمایه تجاری اینستاگرام لازم است. ورود به فیس بوک همچنین برای استفاده از ابزارهای شخص ثالث با API تازه منتشر شده لازم است.

ابزارهای موجود API می توانند توسط شرکت ها مورد استفاده و دسترسی قرار بگیرند ، اما این با دسترسی به ویژگی های جدید همراه نیست. علاوه بر این ، ورود به فیس بوک برای این امر الزامی است.

Instagram API مانند Facebook Graph API است

فیس بوک چندین به روزرسانی مفید برای Graph API خود دارد که شامل –

  • از 140 میلیون سایت جهانی می توان به داده ها دسترسی داشت.

  • معیارهای تعامل بیشتر برای هر URL.

  • API برای پشتیبانی خواستار خواندن بعد از نوشتن می شود.

  • نقطه پایان بینش صفحه به روز شده است.

  • نقطه پایانی API جدید ایجاد شده است تا مشتری فیس بوک را از برنامه مارک به Messenger Bot متصل کنید.

  • چندین ویژگی برای استفاده از قدرت API بازاریابی.

  • API ویدئو با نقاط انتهایی برای فیلم های منتشر شده در اینترنت.

  • به روزرسانی در قلاب های وب ، سرویس پرداخت مبتنی بر اشتراک فیس بوک برای برنامه ها.

معیارها و بینش های به روزرسانی API اینستاگرام که باید بدانید

اینستاگرام از معیارها و بینش های فراوانی برای مارک ها و شرکت ها برخوردار است تا عملکرد آنها را بسنجد ، اهداف و نتایج آنها را مقایسه و تجزیه و تحلیل کند ، رفتارها و علاقه های مخاطبان را درک کند و بر این اساس تغییراتی در استراتژی های بازاریابی خود ایجاد کند.

برای تک تک پست ها ، مارک ها می توانند میزان دسترسی ، نمایش ها ، ذخیره ، فیلم ها و نمایه را ردیابی کنند.

در داستان ها ، مارک ها می توانند نرخ خروج ، تعداد نمایش ، کلیک روی وب سایت ، دسترسی ، پاسخ ها و بینش افراد را ردیابی کنند. داستان های اینستاگرام راهی جدید برای تبلیغات برای پیگیری عملکرد است.

برای مخاطبان ، مارک ها می توانند سن ، جنسیت و سایت های برتر را ردیابی کنند. اطلاعات عمومی سن و جنسیت مورد نیاز برای هر سیستم عامل اجتماعی.

اینستاگرام با تغییر API خود و دسترسی به وب سایت ها ، هر روز برای مارک ها ضروری است که سازگار شوند و برای یک تجارت پر رونق سازگار شوند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا