راهنمای مبتدیان برای بازاریابی دیجیتال

این یک راهنمای خوب و کوتاه برای انواع مختلف بازاریابی دیجیتال است که امروزه وجود دارد. اکنون می توانید از هر یک از این ایده ها در بازاریابی خود استفاده کنید. اگر یکی از این نوع بازاریابی را انجام نداده اید ، فکر کنید که آن را به استراتژی خود اضافه کنید.

بازاریابی محتوا

از بسیاری جهات ، هر آنچه مربوط به بازاریابی دیجیتال است ، معطوف به بازاریابی محتوا می شود. این شامل ایجاد محتوایی است که مخاطبان شما را به خرید محصولات و / یا خدمات شما درگیر ، اطلاع رسانی ، تشویق و تبدیل می کند.

بازاریابی موتور جستجو

این کار شامل استفاده از بازاریابی محتوای پولی و پرداخت نشده برای جلب توجه مردم به بازدید از وب سایت یا صفحات اصلی شما است. شما می توانید از اصطلاحات جستجو در محتوا استفاده کنید ، همچنین تبلیغاتی با اصطلاحات جستجو برای بازاریابی پولی ایجاد کنید که روی اصطلاحات جستجو تمرکز دارد.

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

این شامل استفاده از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی شما برای تبلیغ محتوای مخاطبان خود با درخواست از مردم برای مشارکت ، به اشتراک گذاری محتوای عالی و تبلیغ از طریق تبلیغات برای محتوایی است که می خواهید به اشتراک بگذارید.

بهینه سازی موتور جستجو

سئو شامل استفاده از اطلاعات ارائه شده توسط موتورهای جستجو برای بهینه سازی هر صفحه در وب سایت شما ، در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی شما و در سیستم عامل های ایمیل است ، به طوری که موتورهای جستجو شما را پیدا می کنند و اطلاعات شما را برای مخاطبان آنها ارسال می کنند.

بازاریابی ایمیلی

در واقع بخشی از بازاریابی محتوا ، ایجاد یک لیست ایمیل راهی عالی برای بازاریابی مخاطبان خود به روش محدود است. می توانید آنها را در لیست خود قرار دهید ، سپس می توانید مستقیماً و شخصاً برای کالاهایی که می خواهید خریداری و استفاده کنند با آنها بازاریابی کنید.

بازاریابی وابسته

این یک روش عالی برای بدست آوردن بک لینک بیشتر برای املاک و مستغلات بصورت آنلاین است. یک شریک اطلاعات شما را برای انجام فروش به اشتراک می گذارد و از این فروش کارمزد دریافت می کند. یک نرم افزار عالی با گرافیک و محتوا ایجاد کنید ، برش و چسباندن آن را برای بازاریابان وابسته برای ارتقا you شما آسان کنید ، و موفق خواهد شد.

رابطه بازاریابی

امروزه ایجاد انجمن های آنلاین برای کمک به شما در ایجاد روابط با مخاطبان در عصر دیجیتال بسیار مهم است. روزهای پنهان شدن در پشت رایانه شما گذشته است. برای برقراری ارتباط با آنها ، باید رویدادهای زنده ، وبینارها و بحث های زیادی را با انجمن خود برگزار کنید.

پرداخت برای هر کلیک

امروزه بیشتر مشاغل آنلاین نیاز به پرداخت هزینه بازاریابی دارند. بهترین نوع PPC (پرداخت به ازای هر کلیک) است. این بدان معنی است که شما فقط زمانی پرداخت می کنید که شخصی بر روی اطلاعات شما کلیک کند. به این ترتیب ، شانس بیشتری دارید که آنها را به صفحه های اصلی ، محتوا و محصولات خود برسانید. هنگامی که روی وب سایت شما قرار گرفتند می توانید برای آنها بازاریابی مجدد کنید.

نمایش بیشتر

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا