دنیای وب

راهنمای پنج مرحله ای برای قدرت درآمد مطبوعات

با استفاده از سرمایه گذاری اندک ، می توان قفل قدرت استفاده نشده از انتشارات مطبوعاتی را باز کرد. نیازی به داشتن وب سایت یا محصول یا سرو کار داشتن با خدمات مشتری نیست. با ترکیب قدرت بیانیه های مطبوعاتی با دارایی های مجازی ، بازاریابان آنلاین موفق هفته ای یا بیشتر سودهای کلانی می برند.

دارایی مجازی چیزی را به صورت آنلاین توصیف می کند که درآمد منفعل یا درآمد با حداقل کار را به همراه داشته باشد. استراتژی پیش فرض مالکیت بیانیه مطبوعاتی استراتژی است که هنوز هیچ کس در مورد آن صحبت نکرده است ، که با توجه به ساده و سودآور بودن آن تعجب آور است.

اول ، بیانیه های مطبوعاتی چیست؟

ویکی پدیا – “بیانیه مطبوعاتی ، بیانیه مطبوعاتی ، بیانیه مطبوعاتی یا بیانیه مطبوعاتی ارتباط کتبی یا ضبط شده ای است که به منظور تبلیغ چیزی که ادعا می شود دارای ارزش خبری است به اعضای رسانه ارسال می شود. معمولاً از طریق پست ، نمابر یا ایمیل ارسال می شود – هزینه آن در روزنامه ها ، مجلات ، ایستگاه های رادیویی ، ایستگاه های تلویزیونی و / یا شبکه های تلویزیونی است. از خدمات توزیع مطبوعات تجاری نیز برای توزیع خبرنامه استفاده می شود.

به طور خلاصه ، از انتشارات مطبوعاتی برای تبلیغ اطلاعات مربوط به محصول یا خدماتی که شخصی می فروشد استفاده می شود. با ایجاد یک بیانیه مطبوعاتی محصول ، اضافه کردن یک لینک وابسته در انتها و ارسال آن برای ناشران مانند PRWeb.com ، سرمایه داران بزرگ املاک و مستغلات در حال بهره برداری از یک بازار بسیار سودآور هستند.

ناشران از نظر هزینه هزینه های مختلفی را توزیع می کنند که با انتشار آنها مطبوعات را در سراسر اینترنت و جهان پخش می کنند. در صورت انجام صحیح ، این نوع توزیع رسانه جهانی می تواند منجر به ترافیک وب سایت هدفمند شود. پتانسیل درآمد کمیسیون بسیار زیاد است.

پنج گام مهم برای تولید سود مطبوعات

قدم اول.

بازدید http://www.clickbank.com و محصولات مورد علاقه خود را در بازار جستجو کنید. اینها می تواند از درآمدزایی ، کاهش وزن ، گلف بازی یا هر چیزی که فکرش را بکنید باشد. به عنوان شرکت وابسته به هر یک از اینها ثبت نام کنید.

مرحله دوم

ثبت نام دامنه در http://www.godaddy.com. اطمینان حاصل کنید که مربوط به مواردی باشد که تبلیغ می کنید. به عنوان مثال ، اگر این یک محصول کاهش وزن است ، یک نام دامنه مربوط به تجارت کاهش وزن داشته باشید.

مرحله سوم

به youtube.com بروید و “نحوه ارسال نام دامنه در godaddy” را تایپ کنید. برخی از فیلم ها را تماشا کنید تا بدانید که چگونه یک نام دامنه را فوروارد کنید و پیوند وابسته را به قسمت هدایت اضافه کنید. معنای آن اکنون این است که هر کسی که نام دامنه شما را تایپ کند به طور خودکار از طریق پیوند وابسته به سایتی که در حال تبلیغ آن هستید ارسال می شود. این بدان معنی است که شما می توانید کمیسیون بدست آورید.

مرحله چهارم

در مورد محصولی که تبلیغ می کنید یک بیانیه مطبوعاتی منتشر کنید. مهم است که بیانیه مطبوعاتی شما شایسته انتشار باشد. در حال حاضر درباره یک موضوع مهم در اخبار صحبت کنید و آن را در بیانیه مطبوعاتی خود بگنجانید. از سایتهایی مانند prweb.com دیدن کنید و فرم ارائه شده را دنبال کنید. سایر بیانیه های مطبوعاتی را نیز بخوانید تا نحوه نوشتن آن را بیاموزید.

مرحله پنجم

(برای هیچ چیز) در PRWeb.com ثبت نام کنید و بیانیه مطبوعاتی خود را ارسال کنید. وب روابط عمومی عمدتا بیانیه مطبوعاتی شما را در سراسر اینترنت برای وب سایت های مربوطه در بازار شما منتشر می کند. در طی چند روز ، شما می توانید هزاران وب سایت با لینک ارجاع خود در آنجا داشته باشید.

این ویژگی پیش فرض کوچک می تواند خیلی سریع پول را به درستی انجام دهد.

اگر انجام آن آسان است ، چرا افراد بیشتری این کار را انجام نمی دهند؟

خوب آنها هستند. آنها فقط در این باره به دیگران نمی گویند. چرا وقتی می توانید هشت دلار برای یک بیانیه مطبوعاتی خرج کنید و پیوند خود را در سراسر اینترنت پخش کنید ، صدها دلار صرف بازاریابی با پرداخت هر کلیک کنید؟

در این برهه از زمان ، هر روز خبری در اخبار وجود دارد که البته یک رکود جهانی است. بنابراین می توانید با نوشتن بیانیه مطبوعاتی درباره محصولی که به دیگران کمک می کند درآمد کسب کنند ، درآمد کسب کنید.

در آنجا محصولات زیادی برای تهیه محصولات وجود دارد. یکی را انتخاب کنید که فقط به حداقل سرمایه گذاری نیاز داشته باشد تا کارساز باشد. مردم هزاران نفر برای خرید یک تجارت جدید ندارند ، بنابراین محصولی با کیفیت و کمترین هزینه راه اندازی را انتخاب کنید. سپس یک بیانیه مطبوعاتی درباره چگونگی عبور مردم از رکود اقتصادی با پیروی از این ایده محصول بنویسید.

نوشتن بیانیه مطبوعاتی هنری است. اکثر مردم آن را به عنوان تبلیغی آشکار می نویسند و این روشی نیست که باید انجام شود. قانون مهم این است که باید شایسته پست باشد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا