دنیای وب

راهنمای کسب و کار جدید برای سبز شدن

بسیاری از شرکتهایی که تازه در حال یافتن این رقابت برای جلب توجه در وب هستند ، شدید هستند. این شرکت ها متوجه می شوند که با تبدیل به یک فضای سبز ، مسئولیت نهادی خود را نشان می دهند ، اما همچنین می یابند که برای تبدیل به یک فضای سبز مزایای مالی نیز وجود دارد. بنابراین چگونه مشاغل جدید محیط را به شکلی مسئولانه تغییر می دهند؟ شروع به انجام برخی تحقیقات در وب کنید و روش هایی را که شرکت می تواند به محیط تبدیل کند ، لیست کنید. اگر یک شرکت ادعا می کند که سبز است ، باید در هر جنبه از مدل کسب و کار سازگاری داشته باشد. اگر شغل شما ادعای سبز بودن دارد ، باید آنچه را موعظه می کنید تمرین کنید.

ده روش برتر برای مشاغل جدید می تواند سازگار با محیط زیست باشد:

  1. تمام مقررات زیست محیطی مربوط به صنعت خود را رعایت کنید. انطباق نه تنها رد پای محیط زیست شرکت شما را کاهش می دهد بلکه از مشاغل قانونی در برابر هرگونه مراحل قانونی یا جریمه های دولت محافظت می کند.
  2. یک برنامه محیطی در سطح شرکت ایجاد کنید. تهیه یک برنامه محکم زیست محیطی به تعریف فرهنگ سازمانی و افزایش بهره وری انرژی شرکت شما برای کاهش رد پای آن کمک می کند. این طرح باید به تفصیل استراتژی سبز شرکت را تشریح کند و تقسیمات شرکت را ترغیب کند تا از شیوه های تجاری سبز بیشتر پیروی کند که به شکل گیری اهداف کلی شرکت کمک می کند.
  3. ساختمان سبز اگر شرکت شما در حال افتتاح یک دفتر جدید است یا مکانهای خود را گسترش می دهد ، اکنون زمان آن است که بیشترین ویژگی های صرفه جویی در مصرف انرژی را درج کنید. می توانید برای سیستم های گرمایشی و تهویه مطبوع و همچنین وسایل ، تجهیزات و نورپردازی با انرژی کار کنید.
  4. محصولات و خدمات سبز را خریداری کنید. هنگام خرید لوازم مورد نیاز یا تولید کننده خدمات شرکت ، تفکر سبز مهم است. صاحبان مشاغل باید پر کردن کابینت های عرضه را با محصولات ساخته شده از مواد قابل بازیافت یا قابل بازیافت که بر اساس مواد حیاتی و غیر سمی است ، در نظر بگیرند. به دنبال تجهیزات دفتری با امتیاز کارآمد انرژی مانند انرژی استار باشید.
  5. میزبانی وب سبز را انتخاب کنید. بسیاری از دارندگان مشاغل تصمیم گرفته اند که به منظور تطابق بیشتر با برنامه تجارت سبز خود ، به وب سایت خود مراجعه کنند. میزبان وب خنثی کربن را انتخاب کنید که میزبان وب سازگار با محیط زیست یا خورشیدی را ارائه دهد. انتقال وب سایت به ارائه دهنده میزبانی وب دیگر کار دشواری نیست و بسیاری از میزبان وب سرویس ارائه خدمات رایگان مهاجرت وب سایت را ارائه می دهند.
  6. اتخاذ شیوه های بهره وری انرژی. استفاده بیشتر از تجهیزات اداری صرفه جویی در مصرف انرژی و اجرای شیوه های کاهش مصرف انرژی اداری به حفظ محیط زیست و خط اصلی شما کمک می کند. کارفرمایان باید به کارمندان اطمینان دهند که در مورد مصرف انرژی خود خرد و محافظه کار هستند و مشاوره ای در مورد صرفه جویی در مصرف انرژی ارائه می دهند.
  7. کاهش ضایعات تولید شده ، استفاده مجدد و بازیافت. ساده سازی عملیات شرکت می تواند باعث کاهش ضایعات و در نتیجه صرفه جویی قابل توجهی و افزایش بهره وری شود. برای صرفه جویی در هزینه و کاهش ضایعات ، مشاغل کوچک پس از مصرف باید از محصولات بازیافت شده استفاده کرده و بسته بندی بیش از حد محصول را کاهش دهند.
  8. آب مصرف کنید. برنامه بهره وری آب نه تنها فشار شرکت شما برای تأمین آب در کشور ما را کاهش می دهد ، بلکه هزینه شرکت شما را در زمینه خرید ، گرم کردن ، تصفیه و دفع آب نیز کاهش می دهد. مشاغل کوچک با اجرای امکانات تجهیزات صرفه جویی در مصرف آب می توانند ضایعات آب را کاهش دهند و همیشه باید سعی کنند تخلیه سیستم فاضلاب را کاهش دهند.
  9. اتخاذ طرحی برای کاهش آلودگی در سطح شرکت. هر شغل زباله ایجاد می کند ، اما نحوه برخورد با آن شما را از گله جدا می کند. برای کاهش ضایعات ، از جمله آن ، کاغذ ، آب کثیف ، یا زباله های خطرناک یا سمی که نیاز به تصفیه یا دفع ویژه دارد ، گام بردارید.
  10. یک استراتژی بازاریابی سبز ایجاد کنید. با درج ادعاهای “سبز” در استراتژی بازاریابی خود برای تقویت تصویر نام تجاری خود ، کلمه ای را درباره تجارت سبز خود پخش کنید. به نکته 5 مراجعه کنید. بسیاری از میزبانان وب سبز برای وب مسترهایی که مایل به استفاده از وب سایت خود برای نمایش وضعیت شرکت سبز “سبز” هستند ، یک آرم یا برنامه گواهی ارائه می دهند.

یک نکته آخر به برنامه های مشارکت و نظارت بر صنعت بپیوندید تا به شما در حفظ و تحقق آخرین تحولات فرآیندهای سبز و تجهیزات ، کمک کنید ، بلکه به ایجاد روابط با سایر دارندگان مشاغل سبز در صنعت نیز کمک می کند.

همانطور که نشان داده شده است ، بسیاری از سایه های سبز وجود دارد ، بنابراین سبز می تواند با چیزهای مختلف برابر باشد. اگر انتخاب یک طرح سبز در سطح شرکت برای شما یا سازمان شما مهم است ، به برنامه کاری خود دقت کنید تا از شیوه های سبز موجود در این طرح و تغییراتی که باید ایجاد شود مطلع شوید. به عنوان مثال ، رویه های روزمره ای را که شما برای پیاده سازی و سیاست شرکت در مورد اقدامات سبز مانند “کاهش ، استفاده مجدد و بازیافت” در نظر بگیرید ، در نظر بگیرید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا