دنیای وب

راهکارهایی برای بهبود قدرت خرید

غیر معمول نیست که بازاریابان موتور جستجو توسعه کمپین های تبلیغاتی موفق پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) را دشوار می دانند. اساساً دلیل عدم موفقیت آنها در تبلیغات PPC به دلیل کمبود تجربه و درک نحوه استفاده م understandingثر از Google AdWords است.

با داشتن برخی دانش اولیه و آگاهی از AdWords ، می توان کمپین های پرداخت به ازای هر کلیک را بهینه سازی کرد تا عملکرد بهتری داشته باشد. دانستن پیچیدگی های سیستم زیربنایی Google AdWords و نحوه ساختار دهی به کمپین ها و گروه های تبلیغاتی با هم می تواند منجر به بازده بسیار بیشتر هزینه تبلیغات (ROAS) شود.

قدرت خرید را بهبود ببخشید برای حفظ موفقیت با Google Adwords ضروری است. در زیر چندین استراتژی را برای بهینه سازی فعالیت های شما برای سودآوری بهتر مرور می کنیم.

انواع مطابقت کلمات کلیدی را درک کنید

با وجود مفهوم اساسی تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک ، درک انواع تطبیق کلمات کلیدی برای موفقیت ضروری است. Google انواع مطابقت کلمات کلیدی را به سه روش اصلی تجزیه می کند: [Exact]، و “عبارت” مطابقت دارد.

در جستجوی Google ، تطابق گسترده اغلب بسیار گسترده است. به عنوان مثال ، برای کلمه کلیدی مانند “لباس نظامی بچه ها” ، در زیر مسابقه گسترده ، تبلیغ شما ممکن است برای جستجوهایی مانند “لباس ارتش بچه ها” یا “لباس نظامی جوانان” اجرا شود. در واقع ، تطابق گسترده بسیار عمومی است ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که اگر می خواهید کلمات کلیدی خود را تقریبی بگذارید (بدون “نقل قول ها” با عبارت منطبق [brackets] برای مطابقت دقیق.)

با استفاده از مطابقت دقیق کلمه کلیدی با احاطه عبارت کلمه کلیدی در پرانتز ، اطمینان حاصل خواهید کرد که تبلیغات شما فقط هنگام ارسال آن عبارت دقیق توسط کاربران موتور جستجو نشان داده می شود و نه چیز دیگری. با مطابقت دقیق عبارت ، می توانید برداشت های از دست رفته را بهتر از جستجوهای گسترده کاهش دهید و کلیک های کم مصرف را کاهش دهید.

از آنجا که ممکن است مطابقت دقیق عبارت ، تبلیغات شما را به جستجوگرانی که واقعاً می خواهید ضبط کنید ، نشان ندهد ، یک گزینه عالی استفاده از تطبیق گسترده اصلاح شده است. یک تقریب تقریبی اصلاح شده این است که به سادگی یک نماد “+” درست در مقابل هر کلمه کلیدی (بدون فاصله) قرار دهید که می خواهید به طور خاص در جستجوی جستجو کاربر ذکر شود. نماد “+” تضمین می کند که این کلمه و تغییرات بسیار نزدیک (مانند جمع و واحد) باعث تبلیغات شما می شوند. بنابراین اگر پیشنهادی را روی کلمه کلیدی “+ بچه ها + مد + نظامی” ارائه دهیم ، تبلیغ ما همچنان برای س forالات جستجو مانند “لباس نظامی بچه ها” یا “لباس نظامی بچه ها برای فروش” و نه “لباس های دریایی بچه ها” ارائه می شود

تحقیق خود را در مورد کلمات کلیدی منفی انجام دهید

تحقیق منفی کلمات کلیدی تلاشی برای شناسایی تغییرات کلمات کلیدی ناخواسته است که منجر به تبلیغات ناخواسته می شود. به عنوان مثال ، اگر ما یک فروشگاه تجارت الکترونیکی هستیم که “لباس نظامی بچه ها” جدید می فروشیم ، می خواهیم فرمول کلیدی کلیدی منفی لباس کودک “استفاده شده” ، “نحوه ساخت” یا “رایگان” را اجرا کنیم.

با تطبیق دقیق کلمات کلیدی ، لازم نیست نگران تحقیقات کلمات کلیدی منفی باشید. اما با تطابق گسترده اصلاح شده ، باید به دنبال آن اشکال ناخواسته بگردیم. برای بسیاری از بازاریابان ، این یک مرحله مهم در روند بهبود PPC است.

یکی از ساده ترین راه ها برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی منفی ، باز کردن ویژگی “مشاهده شرایط جستجو” است. این در برگه “کلمات کلیدی” گروه تبلیغاتی است که در آن قرار دارید. در اینجا می توانید لیستی از تمام عبارات جستجو را که باعث تبلیغات شما در یک بازه زمانی خاص شده اند ، مشاهده کنید. نگاهی به همه این س quالات جستجو می تواند برای شناسایی کلمات کلیدی منفی برای اعمال در یک گروه تبلیغاتی بسیار جالب و مفید باشد.

پس از ورود به کلمات کلیدی که می خواهید به عنوان کلمات کلیدی منفی اضافه کنید ، کافی است بر روی کادر انتخاب هرزنامه کلمات کلیدی کلیک کنید و “افزودن کلمه کلیدی منفی” را در بالای لیست جستجوی جستجو کلیک کنید. این به طور خودکار کلمه کلیدی کامل را به عنوان یک مطابقت دقیق با لیست کلمات کلیدی منفی برای آن گروه تبلیغ خاص اجرا می کند.

ایجاد گروه های تبلیغاتی فشرده (با تعداد کمی کلمات کلیدی)

یک اشتباه معمول که تبلیغ کنندگان آنلاین هنگام توسعه کمپین های PPC و گروه های تبلیغاتی مرتکب می شوند ، جمع آوری ضعیف کلمات کلیدی است. در بیشتر موارد ، گروه های تبلیغاتی با کلمات کلیدی بسیار محکوم به شکست هستند. از آنجا که فقط یک تبلیغ می تواند به کل گروه تبلیغات خدمات ارائه دهد ، شما باید فقط چند کلمه کلیدی نزدیک به هم داشته باشید.

با تقسیم کلمات کلیدی به گروه های تبلیغاتی بسیار متمرکز ، بازاریابان می توانند تبلیغات هدفمندی را بنویسند که بیشتر مربوط به کاربر باشد. علاوه بر متن آگهی ، گروه های تبلیغاتی با کلمات کلیدی محدود به تبلیغ دهندگان اجازه می دهند تا از صفحات فرود بهتر استفاده کنند. نه تنها ایجاد گروه های تبلیغاتی متمرکز بیشتر باعث افزایش دقت آگهی و صفحه فرود آن می شود ، بلکه گروه های تبلیغاتی باریک تری می توانند امتیاز کیفیت کلمه کلیدی شما را افزایش دهند و هزینه هر کلیک (CPC) شما را کاهش دهند.

اولین قدم مهم در بهبود گروه های تبلیغاتی خود ، تجزیه و تحلیل ماهیت و نمرات کیفیت برای هر گروه است. چه تعداد کلمات کلیدی در گروه های تبلیغاتی شما وجود دارد؟ نمره کیفیت کلمه کلیدی شما چیست؟ هر کلمه کلیدی چقدر فعالیت دارد (نمایش / کلیک)؟ چقدر کلمات کلیدی در یک گروه تبلیغاتی با هم ارتباط نزدیک دارند؟

امیدواریم پاسخ این س questionsالات به شما کمک کند تا تعیین کنید کدام کلمات کلیدی در گروه تبلیغات شما ممکن است برای یک گروه تبلیغاتی جدید استفاده شوند. در حساب های گسترده AdWords با بسیاری از فعالیت ها ، گاهی اوقات امکان انتقال کلمه کلیدی به یک گروه تبلیغاتی مرتبط که قبلاً وجود دارد امکان پذیر است. این یک استراتژی محبوب بهینه سازی PPC است که به آن “Peel & Stick” می گویند.

آزمایش تقسیم برای صفحات کپی و فرود آگهی

AdWords به شما امکان می دهد چندین قالب تبلیغ را در هر گروه تبلیغاتی اجرا کنید. بنابراین به جای ایجاد فقط یک تبلیغ در هر گروه تبلیغاتی ، سعی کنید سه تا پنج تبلیغ با یک نسخه تبلیغ دیگر بنویسید. به طور پیش فرض ، AdWords نمایش بهترین تبلیغات را شروع می کند ، با این حال ، AdWords اهمیت ارتباط آماری یا اعتبار را در نظر نمی گیرد. به این معنی که AdWords پس از چند بار مشاهده و کلیک ، در صورت نیاز به داده های بیشتر برای تصمیم گیری معتبر درباره اینکه کدام یک از تبلیغات بهتر از دیگران است ، پس از چند بار مشاهده و کلیک ، شروع به پسندیدن از یک تبلیغ نسبت به دیگران می کند.

اگر تعدادی از قالب های تبلیغات مختلف را تقسیم می کنید ، مطمئن شوید که در “تنظیمات” برای کمپین خاص گزینه “چرخش تبلیغات به طور مساوی” را انتخاب کنید. به این ترتیب می توانید قبل از اندازه گیری اثربخشی (یا بی اثر بودن) نسخه آگهی ، برای مدتی تبلیغات خود را نمایش دهید.

به همان اندازه مهم است (اگر مهمتر نباشد) آزمایش تقسیم صفحات فرود شما است. اگر در حال تبلیغ فروشگاه اینترنتی با صفحات خاص محصول به عنوان URL مقصد تبلیغ خود هستید ، این گزینه نمی تواند باشد. با این حال ، برای شرکت ها و سایر صنایع ، آزمایش طرح ها و مفاهیم مختلف صفحه فرود ، به ویژه برای اهداف کلمات کلیدی رقابتی ، حیاتی است. انواع مختلف فراخوان برای اقدام و همچنین استفاده از نسخه دیگری از صفحه فرود را امتحان کنید. یک استراتژی عالی دیگر استفاده از فیلم و عکس در هر کجا که مناسب است.

این روزها کاربران هنگام مرور وب انتظارات زیادی دارند ، بنابراین حتماً فعالیت های پرداخت به ازای هر کلیک را در حد بالقوه خود بهینه کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا