دنیای وب

راهی بهتر برای توییت کردن در توییتر

شاید بهترین راه برای اینکه افراد بیشتری رویدادهای شما را به طور همزمان دنبال کنند استفاده از توییتر است. با استفاده از توییتر، می‌توانید به افرادی که می‌خواهند شما را دنبال کنند، در صورت تمایل هر دقیقه اطلاع دهید. ویژگی توییتر به شما این امکان را می دهد که از 140 پیام در هر توییت (پیام متنی) استفاده کنید. شما را مجبور می کند مستقیماً به متن مقاله خود بروید (که به نظر من چیز جالبی است). علاوه بر این، با بسیاری از برنامه های تلفن همراه، شما دیگر به رایانه خود متصل نیستید، اما می توانید به معنای واقعی کلمه از طریق “توئیت” با تلفن خود ارتباط برقرار کنید، همانطور که به روال ادامه می دهید.

به عنوان یک شبکه اجتماعی، دسترسی توییتر بسیار زیاد است. توییتر نه تنها صدها میلیون عضو توییتر دارد، و نه تنها به دنبال کنندگان شما اطلاع می دهد، بلکه به شما فالوورهایی را که ممکن است شما را دنبال کنند نیز مطلع می کند. همچنین. در هر صورت، این به شما پتانسیل یک کمپین عالی را می دهد. متأسفانه با این قدرت مثبت، این فرصت برای مردم و البته افراد حاضر در شبکه یعنی کاربران نهایی وجود دارد. گاهی اوقات این سوء استفاده عمدی نیست زیرا مردم آن را راهی برای تبلیغ کالا در آنجا (فروش محصولات) می دانند. با این حال، در این فرآیند، او نه تنها ممکن است به دنبال کنندگان خود، بلکه سایر فالوورهای بالقوه را نیز توهین کند. من معتقدم تا زمانی که مردم به استفاده از مفهوم رایج مردم در روابط روزمره ما با افراد دیگر ادامه دهند، می توان از این امر اجتناب کرد. این قانون ساده است. همیشه قبل از ادامه مکالمه با افراد تماس یا تماس برقرار کنید. همیشه به مردم این احساس را بدهید که این یک رابطه معنادار است و آنها از هر دو طرف احترام متقابل دارند. به طور خلاصه، این یک اصل اخلاقی ارتباط است. این موردی که به شما پیشنهاد می کنم، راه بهتری برای ادامه توییت کردن است و خواهد بود. این قانون ساده برقراری ارتباط با مردم به روشی قابل قبول اجتماعی است.

به طور خلاصه، یکی از سرگرم کننده ترین چیزهای توییتر این است که می توانید با مقایسه تعاملات ایمیل خود با دوستان خود ارتباط برقرار کنید. این کار باعث می شود که دوستان خود را برای شما راحت تر دنبال کنید و دوستان شما شما را دنبال کنند. اما سوال این است که وقتی دوستان خود را می بینید یا دوستانتان شما را می بینند، چگونه با آنها ارتباط برقرار می کنید؟ آیا ارزش‌های مشروع را در رابطه خود رعایت می‌کنید یا متوجه می‌شوید که آنها به راحتی هدف قرار می‌گیرند تا کاری را که می‌خواهید انجام دهند؟ توجه داشته باشید که مردم اغلب می توانند آن را خیلی سریع بردارند و به زودی با شما مانند طاعون رفتار می کنند. ایجاد روابط معنادار بهترین راه برای توییت کردن است. این یک پایه ساده است که بسیاری از ما هنگام عجله برای اشتراک گذاری کالاهای خود یا تبلیغ یک رویداد فراموش می کنیم. این قاعده ساده ای است که تقریباً بر تمام روابط ما با انسان های مورد نظر حاکم است و کسانی که آن را رعایت کنند در روند تلاش خود موفق تر خواهند بود. برای فالوورها یا فالوورهای بالقوه خود ارزش قائل شوید تا با آنها زندگی کنید و آنها برای دریافت بیشتر باز خواهند گشت. اجازه ندهید که اصلاً احساس بی ارزشی و استفاده شدن کنند زیرا در این صورت آنها برنمی گردند یا از خواندن توییت های شما خسته نمی شوند. راه بهتری برای توییت کردن در توییتر وجود دارد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا