دنیای وب

راه اندازی سایت عضویت سودآور شما آسان است

سایت های عضویت با محتوای مطلوب می تواند همان چیزی باشد که شما برای رشد و پیشرفت به آن نیاز دارید! همه ما می دانیم که هر ساله افراد بیشتری به اینترنت متصل می شوند و هزینه محتوای آنلاین را پرداخت می کنند.

هزاران نفر هزینه اطلاعاتی را که شامل موضوعات داغ مانند کاهش وزن ، تناسب اندام ، خودیاری ، آموزش سگ و یادگیری نواختن ساز مانند گیتار یا پیانو است پرداخت کرده اند.

گرمترین مناطق دیگر شامل محتوای تجاری ، شخصیت ها / ساخت کبریت و سرگرمی است. همچنین زمینه های کوچکتری مانند مربیگری ورزشی و خدمات بازاریابی نیز وجود دارد که سود مناسبی نیز دارند.

یک مدل تجاری بسیار سودآور برای سایت های عضویت ، محلی است که شما برای محتوای آنلاین اشتراک سایت عضویت خود را می فروشید. در واقع ، ارائه محتوای آنلاین برای فروش با استفاده از یک وب سایت محافظت شده با رمز عبور در دنیای اطلاعات اینترنتی چیز بزرگی است.

با توجه به فناوری های فعلی مانند وردپرس ، سایت های عضویت بسیار راحت ایجاد می شوند. به علاوه هزینه های راه اندازی و راه اندازی سایت عضویت می تواند کم باشد. در واقع ، کارآفرینان خانگی و شرکت های بزرگ از این منبع درآمد شگفت انگیز سود می برند.

پیش بینی می شود هزینه های تبلیغات صرفاً بر روی دستگاه های تلفن همراه در سال 2020 به بیش از 143 میلیارد دلار برسد. در جایی که پول زیادی برای تبلیغات هزینه می شود ، سود قابل توجهی بدست خواهد آمد. بنابراین شاید وقت آن رسیده است که از تعداد زیادی بازدید کننده آنلاین که هم اکنون هزینه محتوای آنلاین را نیز پرداخت می کنند ، استفاده کنیم.

با جستجوی این مقاله ، آن را مطابق با دیدم Omnicoreagency.com بازاریابی محتوا (آنچه معمولاً در سایتهای عضویت می یابید) بیش از سه برابر بازده تولید شده از طریق تبلیغات جستجوگر است. این یک آمار بسیار مهم است که باید به خاطر بسپارید زیرا این بدان معناست که بازار برای کارآفرینی که مراقبت می کند کاملاً باز است.

پرداخت هزینه محتوا رشد چشمگیری داشته است. همسرم عالی است که هر روز صبح CNN را از طریق تلفن چک می کند. حتی معلوم شد که CNN به شما تیزر می دهد ، سپس اگر بیشتر می خواهید ، برای ادامه عضویت ثبت نام کنید.

و اگر CNN از مدل تجاری این سایت عضویت استفاده می کند ، می توانید مطمئن باشید که آنها یک راه سودآور هستند!

شما حتی می توانید با استفاده از یک سایت عضویت رایگان درآمد خوبی کسب کنید- برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

ساخت یک وب سایت اشتراکی می تواند یکی از کارهای جالبی باشد که می توانید برای خود انجام دهید ، زیرا می توانید سرگرمی خود را دنبال کنید ، یا هر دانش تخصصی که ممکن است داشته باشید و آن را به یک تجارت سودآور تبدیل کنید. هنگامی که سایت عضویت خود را راه اندازی کردید ، پیدا کردن – خواندن “ایجاد و سازماندهی” محتوای اختصاصی چالش خواهد بود.

شما می توانید این نیمه وقت را با دانستن اینکه اگر سایت های دیگر از موضوع شما سود می برند شروع کنید ، در این صورت درگیر یک فرایند لذت بخش می شوید که به احتمال زیاد به یک کار تمام وقت تبدیل می شود.

مانند هر فرآیند بازاریابی اینترنتی ، برنامه ریزی و راه اندازی سایت عضویت موفق شما شامل پاسخ دهندگان خودکار مانند GetResponse و Aweber ، روندی برای ثبت نام خودکار ، پردازش کارت اعتباری (با PayPal به راحتی انجام می شود) ، لغو خودکار و غیره.

صرف وقت خود برای یادگیری بیشتر در مورد روند کار ، شروع کار و در آخر راه اندازی سایت عضویت بسیار هیجان انگیز است. هرچند به خاطر داشته باشید که باید بدانید که چه چیزی در ایجاد آن نقش دارد ، و سپس آن را به طور موثر مدیریت کنید. اینجاست که قسمت یادگیری وارد می شود.

ایجاد یک وب سایت عضویت بسیار طاقت فرسا به نظر می رسد ، اما گام به گام برداشتن آن سایت باعث می شود تا پیچیدگی و درک آن ساده تر باشد و اگرچه به نظر پیچیده می رسد ، بسیاری از شرکت ها یک راه حل نرم افزاری کم هزینه و با کاربرد آسان برای یک سایت عضویت ارائه می دهند.

و اگر از وردپرس استفاده می کنید ، ده ها افزونه رایگان و پولی وردپرس در دسترس دارید که ایجاد سایت عضویت شما را بسیار آسان می کند. با استفاده از فناوری امروز ، هم اکنون می توانید سایت عضویت خود را با هزینه بسیار کم ساخت و بازاریابی کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا