دنیای وب

راه های قدیمی بازاریابی شبکه ای

راه های قدیمی است خرید الکترونیکی او هنوز کار می کند؟ خوب ، این سوالی است که پاسخ های زیادی دارد. حداکثر به عنوان اسپانسر شما مادر شرکتی که آنها انجام می دهند ، اما اگر شما می توانید هر روز Appline یا برخی از هیترهای دیگر را تماشا کنید ، آنها همیشه همان کارهایی را که به شما می آموزند انجام نمی دهند. منظور من از روشهای قدیمی چیست؟ من در مورد تهیه لیستی از دوستان ، خانواده و افرادی که با آنها به پیش دبستانی رفته اید صحبت می کنم ، اما متوجه شدم که دیگر هیچ یک از این افراد نمی خواهند در مورد بهترین چیز بعدی با شما صحبت کنند. من در مورد میزبانی مهمانی ها در خانه شما هر هفته صحبت می کنم فقط برای دیدن تنها شخصی که یک ماه پیش در آن ثبت نام کردم تنها ظاهر شد. من در مورد خرید لیدهای گران قیمت و صرف هر ساعت ساعت تلفنی تماس تلفنی با این لیدهایی صحبت می کنم که در آن هفته 10 بازاریاب دیگر با آنها تماس گرفته اند و واقعاً دیگر تماسی تلفنی نمی خواهند. بنابراین ، آیا این موارد واقعاً م workثر است؟ شاید برای کسی که حاضر است به آن پایبند باشد مهم نیست که چه کاری لازم است ، اما تعداد زیادی از این افراد در آنجا وجود ندارند. برای من ، این چیزها جواب نداد. طی چند ماه خسته شدم و اکثر افراد دیگر نیز همینطور.

پس چرا upline به شما می گوید که این کارها را انجام دهید. خوب ، تکثیر آسان است و آنها احتمالاً واقعاً نمی دانند چه چیزی به شما بگویند. من اینجا هستم تا به شما بگویم که موارد بهتری وجود دارد

جاده. بهترین راه ساختن خودتان است بازاریابی شبکه ای تجارت آنلاین، که منجر به ایجاد لیدها و رسیدن به هزاران لید می شود و این شما را در “کلوپ بدون دوستان” رها نخواهد کرد. راه های زیادی وجود دارد تجارت خود را در اینترنت ایجاد کنید. بهترین کار پیوستن به یک پرونده است بازاریابی الکترونیکی سیستمی که در مراحل ساده همه چیز را برای شما قرار می دهد. این همان چیزی است که برای من طول کشید و من دیگر نمی توانم تصمیم بگیرم که بعدی را در لیست خود قرار دهم. من انتظاراتم را دارم که به خودم برسم ، زیرا آنها علاقه مند به آنچه من ارائه می دهم هستند. روشهای قدیمی اینگونه است خرید الکترونیکی او هنوز کار می کند؟ اگر می خواهید ماهیانه چند صد دلار درآمد کسب کنید و یک شرکت مناسب پیدا کنید ، شاید. اگر می خواهید از این به بعد یک جریان درآمد چندگانه ایجاد کنید و چک های ماهانه باقیمانده بدست آورید ، به نظر من پاسخ کاملاً نه است !!!!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا