دنیای وب

رسانه های اجتماعی: آیا رسانه های اجتماعی باعث شده که برخی افراد سکس بفروشند؟

هنگامی که شخصی چیزی را در اینترنت به اشتراک می گذارد، بیشتر جذب می شود و این به او اجازه می دهد تا احساس خوبی نسبت به خود داشته باشد. با این حال، آنچه در اینترنت اتفاق می افتد می تواند بخش کوچکی از زندگی آنها باشد.

بنابراین آنها کاملاً به این فرض وابسته نخواهند بود، یعنی اگر همیشه آن را به دست نیاورند یا پولی به دست نیاورند، پایان دنیا نخواهند بود. آنچه می توان نشان داد این است که شما با مردم به زبان واقعی رابطه ای دارید که عمیقاً رضایت بخش است.

دو راه

در مورد تمرکز او بر اینترنت، این تنها یک قدم خواهد بود. با این حال، در رابطه واقعی آنها یک فرآیند دو مرحله ای خواهد بود. مثلاً یکی با یک دوست خواهد بود و دوست با او خواهد بود.

نوع توجهی که از سوی افراد واقعی به او می‌شود احتمالاً بسیار رضایت‌بخش‌تر از توجهی است که از یک یا صد نفر آنلاین دریافت می‌کند. این در نهایت به این دلیل است که آنها واقعاً با انسان ها ارتباط خواهند داشت.

هیچ جایگزینی وجود ندارد

همین امر در مورد غذاهای واقعی که نمی توانند با مکمل های غذایی اصلی جایگزین شوند، صادق است. ارتباطات واقعی را نمی توان با ارتباطات آنلاین جایگزین کرد. بودن با افراد واقعی به تنظیم سیستم عصبی آنها کمک می کند و به کل فرد اجازه می دهد تا احساس آرامش بیشتری داشته باشد.

کاری که این کار انجام می دهد تأثیر مثبتی بر سیستم ایمنی بدن است که تأثیر مثبتی بر سلامت و رفاه کلی آنها خواهد داشت. وقتی آنها در مقابل افراد دیگر قرار می گیرند، اتفاقاتی می افتد و زمانی که آنها از هم جدا می شوند، برای مدتی احساساتی وجود خواهد داشت.

تعداد اقلام مورد نیاز

اگر فردی فقط به توجه نیاز دارد و به هیچ چیز دیگری نیاز ندارد، نیازی به داشتن یک رابطه واقعی ندارد. این به عنوان یک انسان وابسته به یکدیگر است که حس خود به روابط او با دیگران بستگی دارد.

بنابراین، همانطور که بدن او برای تحقق آن به غذا نیاز دارد، حس خود او نیز به شخص دیگری برای تحقق آن نیاز دارد. در یک رابطه واقعی، آنها قادر خواهند بود در مورد اعمال، احساسات و حتی لمس فیزیکی خود صحبت کنند.

بخش دیگر

و یکی از دلایل اصلی که آنها می توانند این نوع روابط را داشته باشند، راحت بودن آن است. از نظر عاطفی حساس و باز بودن برای افراد واقعی مشکلی نخواهد داشت.

چیزی که به شما کمک می کند این است که حتی اگر معتقدند نیازهایشان مهم است، آنها را به طور کامل مصرف نخواهند کرد. این به آنها اجازه می دهد تا با دیگران ارتباط برقرار کنند.

یک سناریوی دیگر

سپس شخص دیگری بیشتر دو رابطه خود را برای تنها رابطه ای که آنلاین دارند می فروشد. البته اگر واقعا بتوان آن را رابطه نامید.

آنها ممکن است چند نفر در زندگی خود داشته باشند که بسیار نزدیک زندگی می کنند، روابطی مبتنی بر دادن و گرفتن. که فقط یک بحث نیست بلکه ارائه و حضور کامل نیز هست.

همیشه زندگی

پس از آن، آنها ممکن است نداشته باشند، و چنین افرادی ممکن است روابط بسیار سطحی با دیگران داشته باشند. بنابراین، آنها ممکن است در مورد چیزهای زمینی صحبت کنند، و حتی بدن خود را با برخی از مردم به اشتراک بگذارند، اما می تواند تا انتها باشد.

گویی آنقدر با غذای کم زندگی می کردند که اکثر نیازهایشان برآورده نمی شد. اما، دردی که در چنین زندگی ای تجربه می کنند، عموماً با تمام توجهی که در اینترنت به آنها می شود، حفظ می شود.

خارج از دسترس

این احتمال وجود دارد که آنها ارتباط قوی با نیازهای عاطفی خود نداشته باشند و این ممکن است به این معنی باشد که در مقابل خود مقاومت کرده اند. آنها بخشی از یک انسان متحد نیستند، بلکه انسانی متفرقه هستند که از خود برای برآوردن نیازهای اساسی خود استفاده می کنند.

این نیازها را می‌توان به‌عنوان خواسته‌های غرورشان دید، در مقابل خواسته‌های دلشان. و در حالی که رسانه های اجتماعی به آنها اجازه می دهد تا توجه را به خود جلب کنند، در قالب “لایک” و کامنت، مهمترین چیز این است که به آنها اجازه دهیم تا از اعتیاد خود به دوپامین مراقبت کنند.

یک نگاه نزدیکتر

در حالی که افرادی هستند که برای جلب توجه در روابط واقعی معامله کرده اند، ممکن است افراد دیگری نیز از ابتدا رابطه واقعی نداشته باشند. همانطور که قبلاً گفته شد، برخی از افراد ممکن است جدایی بدی را پشت سر بگذارند، که باعث شده است به جای ارتباط عمیق با انسان واقعی، از نظر احساسی در بند دوپامین قرار بگیرند.

از سوی دیگر، اگر شخصی هرگز رابطه عمیق‌تری با دیگران تجربه نکرده باشد، ممکن است نشان دهد که سال اول زندگی او چندان پربار نبوده است. شاید زمانی بود که برای زنده ماندن مجبور بودند از خود جدا شوند.

محافظت

جلب توجه از راه دور و نزدیک نشدن به کسی به همان اندازه بی خطر است. در کل می توانند باور کنند که بی عیب و نقص هستند و اگر هویت واقعی خود را فاش کنند طرد می شوند.

تصاویری که به دنیا ارائه می کنند ممکن است برای افراد با اعتماد به نفس باشد و حتی ممکن است سرگرم کننده باشند، اما آنچه را که واقعاً برای آنها اتفاق می افتد پنهان می کند. چهره شاد یا چهره بی نقص او آنجا خواهد بود تا مطمئن شود که مردم حقایق واقعی را نمی دانند، زیرا این می تواند منجر به اتفاقات عمیقی شود و آنها را غرق کند.

â € ‹

نتیجه

می توان گفت که تقریباً همه انسان های روی زمین نیاز به تجربه ارتباط عمیق با همنوعان خود و زمین دارند و دلیل آن این است که آنها بخشی از همه چیز هستند – جدایی فقط نتیجه ذهن است. پس اگر این رابطه قطع شود به درد و رنج می انجامد.

اگر انسان در برقراری ارتباط با همنوعان و طبیعت خود مشکل داشته باشد، احتمالاً نشان می دهد که برقراری ارتباط با خود دشوار است. دلیل این امر این است که رابطه شخص با خودش به تنهایی تعیین کننده رابطه او با هر چیز دیگری است.

بیشترین احتمال پیچیده شدن رابطه آنها با بدنشان ضربه است و این ممکن است ناشی از تجربیات بزرگسالی و رویدادهای دوران کودکی آنها باشد، همراه با آنچه که از آنها به ارث برده اند. از اجدادش اگر کسی بخواهد رابطه عمیق تری با خود و زندگی برقرار کند، ممکن است نیاز داشته باشد به پزشک یا شفادهنده مراجعه کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا